Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Korisničko ime:
Lozinka:
Prijava
Još niste registrirani? Registracija.
Zaboravili ste lozinku?
  
Anketa
Ali ste že bili na Srednji peči (1920 m)?
Glasaj

Anketa - gorniška oprema in veganstvo

Print
tol30. 03. 2013 14:19:43
Zdravo.

Anketa na temo gorniške opreme in veganstva.


http://www.mojaanketa.si/anketa/302054392/

Ni tema, da bi se koga v kaj prepričevalo, ampak zgolj "dodatne" informacije predvsem za že prepričane. :lol:

In ne ni še ena tema o tem kaj komu paše jesti in kaj ne, kaj je zdravo in kaj ne, kaj komu manjka in komu ne...
všeč
Holcar230. 03. 2013 23:42:31
Pomoje ni treba veganstva razširjati še na gojzarje in podobnoeekzmeden
spoštujem drugačnost, vendar, no, ne bom rekel, da je glih absurd, ampak..zavijanje z očmi
kakorkoli, anketo sem vseeno izpolnilnasmeh
noben naj ne bo užaljenmežikanje
(+2)všeč
tol30. 03. 2013 23:52:19
Veganstvo se pač ne razširja ..ampak je pač pojav v družbi, s katerim se lahko strinjaš ali pač ne... in pojavlaja se tudi pri planinarjenju/gorništvu/alpinizmu..

Na to lahko gledaš tudi iz "poslovnega" vidika, saj je ta segment slabo pokrit mežikanje

In kakor sem obljubil to ni tema, da bi se razpravljalo kaj je moralno, sprejemljivo, absurdno,...

(+5)všeč
Holcar230. 03. 2013 23:56:30
no ja saj jaz nisem začel nobene razprave ker se take stvari na tej strani kaj hitro izrodijo.
z veganstvom se ne strinjam povsem, vendar sem se večalmajn vzdržal mnenja.
vedno se bo pojavil kdo, ki bo hotel izstopati.
všeč
dprapr31. 03. 2013 09:53:40
Zanimivo, vržeš kost in rečeš, da je ne smemo glodati!
(+1)všeč
tol31. 03. 2013 11:19:37
Če bi kdo želel razpravljati o gorništvu in veganstvu naj odpre svojo temo.

Če bi kdo že želel debatirati v te jtemi, naj se prosim skuša držati rdeče niti: kje kupovati gorniško/alpinistično opremo, ki ne vsebuje materialov živalskega izvora.

Ni pa to tema, ali so takšna načela sprejemljiva ali ne.

Se razumemo? Ker ponavadi se takšne debate razvijejo v neko skropucalo...

(+1)všeč
Holcar231. 03. 2013 11:30:06
tako je, drago!nobene debate!
všeč
Rutil31. 03. 2013 12:04:44
Bi z veseljem rešil anketo in morda s tem pomagal; a na večino vprašanj ne morem odgovorit, ker je res ozko usmerjena.
Jaz osebno gledam na kvaliteto opreme; dejstvo da je živalskega ali umetnega izvora me sploh ne zanima in to nikoli ni bil (in nikoli ne bo) razlog, da bi nek izdelek kupil oziroma se ga izognil.
(+2)všeč
Holcar231. 03. 2013 12:07:05
Anketa cilja na vegane oz. ljudi, ki imajo ozke standarde v zvezi s temo ankete in temu primerna so tudi vprašanja.Tudi sam sem vanjo napisal, da mi je pomembna kvaliteta in ne izvor materialov.
Anketo sem rešil brez problema, moji odgovori so pač mesojedskivelik nasmeh
a tako jemežikanje
všeč
tol31. 03. 2013 12:25:24
Primarno se anketa in tematika res dotika le veganske/vegetarijanske populacije. Ampak večina o temu vidiku pri nakupu sploh ne razmišlja.

Mogoče je anketa res bolj ozko zastavljena, a se mse trudil ,da lahk onanjo odgovorijo vsi.

Morda tema za razpravljanje velik nasmeh
Ali je kdo kdaj v kateri trgovni zasledil, da bi se kateri od proizvajalcev/trgovcev pri kakšnem modelu čevlja promoviral kot "veganski čevelj"?
(+1)všeč
Holcar231. 03. 2013 12:29:24
ne ŠE, če še bo veganstvo še širilo in prišlo v modo, pa se to zna zgoditi, vendar je možno, da bi tak gojzar odbijal mesojede kupcejezik
(+1)všeč
tol31. 03. 2013 12:33:48
Ne vem zakaj bi koga odbijalo, če bi šlo za kvaliteten izdelek?
(+2)všeč
Holcar231. 03. 2013 12:36:51
ker je ta pojem relativno nov in veliko pohodnikov še vedno prisega na usnje, star material živalskega izvora, ki je ekološko manj škodljiv kakor plastik fantastiki neživalskega izvora
(+1)všeč
VanSims31. 03. 2013 12:51:58
Kar se tiče ekološkosti se strinjam s Karahawkom. Podobno je pri gonji proti krznu. Umetno krzno zelo obremenjuje okolje.

Res se lahko vprašamo kaj bolj koristi naravi?

Narava je tukaj zato da imamo tudi mi kaj od nje oz. da jo(seveda smotrno) izkoriščamo. Višja živa bitja izkoriščajo nižja. Tak je naravni zakon.

Kdor je veren ve da je Bog rekel Adamu in Evi: "Zagospodujta vsem živalskim vrstam in si jih podvrzita." Mimogrede je to tudi odgovor tistim, ki trdijo da sv. pismo ukazuje veganstvo in da je Kristus bil veganec(in seveda pri tem z apostoli mirno užival velikonočno jagnje in v puščavi pomnožil ribe).


(+3)všeč
tol31. 03. 2013 14:39:56
Glede usnja je tako, da neobdelano usnje tudi premoči, tako da če želiš nepremočljiv material mora biti obdelan s kemikalijami. Impregnacijo je pač potrebno tudi obnavljati mežikanje

Ko smo že pri ekologiji...masovna živinoreja kot jo poznamo danes ne gre z roko v roki z ekologijo. Uporaba pesticidov, kemikalij in navsezadnje tudi izpusti co2 močno degredira okolje.
Pri proizvodnji mesa in poslednično tudi stranskih produktov (usnje) se uporablja ogromno pesticidov, antibiotikov in različnih hormonov, ki kontaminirajo okolje. Sama živinoreja prispeva kar 50% k poluciji vodnih virov.

Tako, da iz tega stališča, da je uporaba umetnih materialov ekološko sporna ne vzdrži.

Ostalega ne bom komentiral.
všeč
Holcar231. 03. 2013 18:05:49
Da usnje impregniraš in to, je res. vendar je tega še več, če impregniraš kaj umetnega.
(+2)všeč
VanSims31. 03. 2013 18:11:23
Uporaba umetnih materialov namesto naravnih je pač ekološko sporna.

Se pa strinjam tudi kar se tiče neekološkosti masovne živinoreje. Ljudje nasedajo agresivni mesni industriji in tisti zastareli fami, da čim več mesa poješ tem bolj zdrav boš. Problem ni, da jemo meso ampak da ga jemo preveč. To tudi ni za zdravje dobro. Ničesar preveč, so rekli že stari Rimljani.

Kot sem že rekel: smotrno izkoriščanje narave v svoje dobro bi bilo najboljše.
(+2)všeč
Holcar231. 03. 2013 18:20:05
To je res, vendar se mi zdi prav tako res, da je tema te ankete popolno pretiravanje, no ja, koker za koga.
usnje je ne glede na vse bolj ekološko od razne plastike, ki jo uporablja npr. Salomon.
všeč
tol31. 03. 2013 18:48:25
Ne vem v čem bi se izkazuje pretiravanje v temi ankete?

Meni se mogoče zdi pretiravanje z sporno uporabo umetnega materiala?
Naprimer usnjen čevelj ima tudi gumijast podplat in polnilo, ki je iz umetne mase...

Tudi računalnik iz katerega modrujemo vsebuje ogromno "ekološko" spornih materialov...



(+1)všeč
Holcar231. 03. 2013 18:56:22
ja tol vem kaj hočeš povedat vendar jaz pretiravanje vidim predvsem v razširjanju veganstva izven ustaljenih okvirov. res je, da ima vsak gojzar nekaj umetnega, vendar ga imajo nekateri več, nekateri manj in meni so usnjeni gojzarji ljubši kakor plastiki.
(+1)všeč
Trobec2. 05. 2013 13:38:36
Hm...kaj pa so materiali živalskega izvora? Ok, usnje, logično.
Kaj pa plastika? Umetne mase uglavnem pridobivajo iz obdelanih/predelanih naftnih derivatov. In sedaj pridemo na nastanek surove nafte. Ne bom razlagal preveč podrobno, gre za fosilizirane mikroorganizme (zooplankton, alge,...). Torej če tako gredamo je tudi plastika vsaj deloma živalskega izvora.
(+3)všeč
Stranica:12
     
Copyright © 2006-2024 Hribi.net, Uvjeti korištenja, Kolačići