Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Korisničko ime:
Lozinka:
Prijava
Još niste registrirani? Registracija.
Zaboravili ste lozinku?

Anketa - planinarska oprema i veganstvo

Ispis
tol30. 03. 2013 14:19:43
Zdravo.

Anketa na temu planinarske opreme i veganstva.


http://www.mojaanketa.si/anketa/302054392/

Nije tema da bi se koga u što uvjeravalo, nego samo "dodatne" informacije uglavnom za one već uvjerene. :lol:

I ne, nije još jedna tema o tome što komu paše jesti i što ne, što je zdravo i što ne, što komu manjka i komu ne...
sviđa mi se
Holcar230. 03. 2013 23:42:31
Pomoje ni treba veganizam širiti na ovčare i sličnoeekzmeden
poštujem drugačnost, ali no, neću reći da je baš absurd, ali..zavijanje z očmi
kakorkoli, anketu sam ipak popunionasmeh
nitko neka ne bude uvrijeđenmežikanje
(+2)sviđa mi se
tol30. 03. 2013 23:52:19
Veganizam se ne širi ..nego je pojava u društvu s kojim se slažeš ili ne... pojavljuje se i u planinarenju/gorništvu/alpinizmu..

Možeš gledati i iz "poslovnog" kuta jer segment slabo pokriven mežikanje

Kao što sam obećao ovo nije tema za raspravu što moralno, prihvatljivo, apsurdno...

(+5)sviđa mi se
Holcar230. 03. 2013 23:56:30
no ja nisam započeo raspravu jer se takve stvari brzo izrode na ovoj strani.
s veganizmom se ne slažem sasvim, al sam se uglavnom suzdržao.
uvijek će netko htjeti istaknuti se.
sviđa mi se
dprapr31. 03. 2013 09:53:40
Zanimljivo, baciš kost i kažeš da je ne smijemo grickati!
(+1)sviđa mi se
tol31. 03. 2013 11:19:37
Ako želiš raspravljati o gorništvu i veganizmu otvori svoju temu.

Ako želiš debatirati ovdje drži se crvene niti: gdje kupiti gornjačku/alpinističku opremu bez materijala životinjskog podrijetla.

Nije tema jesu li načela prihvatljiva ili ne.

Razumijemo se? Takve debate se obično razvuku u nered...

(+1)sviđa mi se
Holcar231. 03. 2013 11:30:06
tako je, drago! nijedne debate!
sviđa mi se
Rutil31. 03. 2013 12:04:44
Rado bi riješio anketu i možda time pomogao; ali na većinu pitanja ne mogu odgovoriti jer je res užo usmjerena.
Ja osobno gledam na kvalitetu opreme; činjenica da je životinjskog ili umjetnog podrijetla me uopće ne zanima i to nikad nije bila (ni bit će) razlog da kupim ili izbjegnem neki proizvod.
(+2)sviđa mi se
Holcar231. 03. 2013 12:07:05
Anketa cilja na vegane tj. ljude koji imaju uske standarde vezano uz temu ankete i pitanja su takva. I ja sam napisao da mi je važna kvaliteta a ne podrijetlo materijala.
Anketu sam riješio bez problema, moji odgovori su mesojedskivelik nasmeh
a tako jemežikanje
sviđa mi se
tol31. 03. 2013 12:25:24
Primarno anketa i tematika se res dotiče samo veganske/vegetarijanske populacije. Ali većina o tom aspektu pri kupnji uopće ne razmišlja.

Možda je anketa uže postavljena, ali sam se trudil da na nju mogu odgovoriti svi.

Možda tema za raspravu velik nasmeh
Je li netko ikad u kojoj trgovini vidio da se neki proizvođač/trgovac oglašava za model cipela kao "veganske cipele"?
(+1)sviđa mi se
Holcar231. 03. 2013 12:29:24
ne još, ako se veganstvo još proširi i dođe u modu, može se dogoditi, ali tak gojzar može odbiti mesojedne kupcejezik
(+1)sviđa mi se
tol31. 03. 2013 12:33:48
Ne znam zašto bi koga odbijalo ako je kvalitetan proizvod?
(+2)sviđa mi se
Holcar231. 03. 2013 12:36:51
jer je taj pojam relativno nov i mnogi planinari još uvijek prisegn u na kožu, stari materijal životinjskog podrijetla koji je ekološki manje štetan nego neživotinjska plastika fantastika
(+1)sviđa mi se
VanSims31. 03. 2013 12:51:58
Što se tiče ekološkosti, slažem se s Karahawkom. Slično je gonji protiv krzna. Umjetno krzno jako opterećuje okoliš.

Zaista se možemo pitati što više koristi prirodi?

Priroda je tu da i mi imamo nešto od nje tj. da je (naravno smotrno) iskorištavamo. Viša živa bića iskorištavaju niža. Tak je prirodni zakon.

Vjernik zna da je Bog rekao Adamu i Evi: "Zagospodajte svim životinjskim vrstama i podvrgnite ih si." Mimogrede, odgovor onima koji tvrde da sv. pismo zapovijeda veganstvo i da je Krist vegan (i naravno uživao uskrsno jagnje s apostolima i pomnožio ribe u pustinji).


(+3)sviđa mi se
tol31. 03. 2013 14:39:56
Što se kože tiče, netretirana i premoči, tako da za nepropusno treba kemikalije. Impregnaciju treba obnavljati mežikanje

Kod ekologije... masovno stočarstvo danas ne ide ruku pod ruku s ekologijom. Pesticidi, kemikalije i CO2 emisije jako degradiraju okoliš.
U proizvodnji mesa i nusproizvoda (koža) koristi se ogromno pesticida, antibiotika, hormona koji kontaminiraju okoliš. Stočarstvo doprinosi 50% zagađenju vodotoka.

Dakle, s tog gledišta da su umjetni materijali ekološki sporni ne drži.

Ostatak ne komentiram.
sviđa mi se
Holcar231. 03. 2013 18:05:49
Da, kožu impregniraš i to, res je. Ali još više ako impregniraš umjetno.
(+2)sviđa mi se
VanSims31. 03. 2013 18:11:23
Korištenje umjetnih materijala umjesto prirodnih je jednostavno ekološko sporno.

Slažem se i po pitanju neekološkosti masovnog stočarstva. Ljudi nasjedaju agresivnoj mesnoj industriji i toj zastarjeloj priči da što više mesa pojedeš to si zdraviji. Problem nije što jedemo meso nego što ga jedemo previše. To nije ni dobro za zdravlje. Ništa previše, rekli su već stari Rimljani.

Kao što sam već rekao: smisleno iskorištavanje prirode u svoju korist bilo bi najbolje.
(+2)sviđa mi se
Holcar231. 03. 2013 18:20:05
To je res, ali meni se čini jednako res da je tema ove ankete potpuno pretjerivanje, no, kakor za koga.
koža je bez obzira na sve ekološkija od raznih plastika koje koristi npr. Salomon.
sviđa mi se
tol31. 03. 2013 18:48:25
Ne znam u čemu bi se pokazalo pretjerivanje u temi ankete?

Meni se možda čini pretjerivanje sa spornom upotrebom umjetnog materijala?
Na primjer kožna cipela ima i gumeni potplat i punjenje od umjetne mase...

I računalo s kojeg moderiramo sadrži ogromno "ekološki" spornih materijala...



(+1)sviđa mi se
Holcar231. 03. 2013 18:56:22
Da, Tol, znam što hoćeš reći ali ja pretjerivanje vidim uglavnom u širenju veganstva izvan ustaljenih okvira. Res je da svaki gojzar ima nešto umjetnog ali neki imaju više neki manje i meni su usnjeni gojzarji ljubši nego plastični.
(+1)sviđa mi se
Trobec2. 05. 2013 13:38:36
Hm...što su materijali životinjskog podrijetla? Ok, koža, logično.
Što plastika? Umjetne mase uglavnom dobivaju iz obrađenih/prerađenih naftnih derivata. I sad dolazimo na nastanak sirove nafte. Neću previše detaljno objašnjavati, radi se o fosiliziranim mikroorganizmima (zooplankton, alge,...). Dakle ako tako gledamo plastika je barem djelomično životinjskog podrijetla.
(+3)sviđa mi se
Stranica:12
Za objavu komentara morate se prijaviti:
Korisničko ime:
Lozinka:
Prijava
Ukoliko još nemate korisničko ime, morate se prvo registrirati.
         
Copyright © 2006-2026 Hribi.net, Uvjeti korištenja, Privatnost i kolačići