Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Korisničko ime:
Lozinka:
Prijava
Još niste registrirani? Registracija.
Zaboravili ste lozinku?
  
Anketa
Ali ste že bili na Srednji peči (1920 m)?
Glasaj

Češka koča

Print
redbull1. 11. 2014 21:35:40
od srede naprej je dezek tko da se bodo tvoje napovedi uresnicilenasmeh
všeč
Pankrt1. 11. 2014 22:00:43
Hehe rdeča govedna-upam d se bojo tud tvoje...velik nasmehvelik nasmehvelik nasmeh
(+1)všeč
Bandzo1. 11. 2014 22:05:33
@Oldtimer Ne, mi nismo bili v tisti skupini, kar se vidi ze v datumu objave. Mi smo sposobni sami oceniti in preceniti situacijo.
zmedenvelik nasmeh
(+1)všeč
gams441. 11. 2014 22:09:21
upam da s to ferato ne boste tople vode odkril ko mate tolk komentarjev in sam jezikate neki naredite pol bomo pa vas to in ono nebom reku kajzmedenzmedenzmedenzmeden
všeč
lencka2. 11. 2014 18:11:01
Da se ne bo samo govorilo, bom nekaj slik nalimala vmes, za dobro voljo, od včerajšnjega plezanja. Res je zahtevna in ko nekdo reče ferata, jo primerjaš morda z via Italiana na Mangrt- napaka, saj v steni ni pomočnikov iz jekla. Z rokami (svojimi ali s pomočjo soplezalčevih) v tistem drugem delu, ki je primeren za ljudi, ki merijo 180 cm v višino, se vzpenjaš po jesenskih spolzkih skalah. Poleti bo menda bolje...nasmeh
jutranja slana1
vstop v steno2
začetek vzpona3
proti najtežjemu delu 4
5
drugi del poti6
7
8
9
vpis v knjigo10
razgledi ob povratku11
12
13
(+10)všeč
Skovik18. 05. 2015 13:02:45
Včeraj smo šli trije prvič po omenjeni ferati. Blatna (sploh v začetku), precej drsi, zato je nekajkrat šlo samo z vlačenjem po jeklenici. Prav je prišla moč v rokah in popkovina za počivanje (sploh v D/E rastežaju). Tudi čelada, ker je težko napredovati, da nebi spložil vsaj kakšen kamenček na poti,
Kolega imata kar nekaj zelo zahtevnih poti za seboj, en pleza, drug je bil tudi na Železni Kapli, pa smo se vsi strinjali, da je zadeva kar adrenalinska, vsekakor ne za vsakega (čeprav traja plezalni del "samo uro in pol"), psiha pa roke pa delajo še toliko bolj na blatnih odsekih, kjer tudi gojzarji slabo primejo, če jih res ne daš praktično pravokotno na steno.

Mogoče še to - slike te ferate morda delujejo malo zavajujoče, pač da je zadeva še ena zelo zahtevna pot, samo se ne vidi naklona in blatne skale, dokler sam ne drsiš po steni navzdol, čeprav se držiš za jeklenico nasmeh
Priporočljiv obisk v suhih obdobjih s čelado, samovarovalcem in popkovino.
(+2)všeč
lfcboy19. 05. 2015 21:29:11
Krasna ferata,lažja od Turške glave. Po pravici povedano sem pričakoval več
všeč
sebo30619. 05. 2015 21:36:30
tudi jaz danes po novi ferati do koče, na delih precej spolzko zaradi zemlje, drugače super. je pa zahtevna vsekakor!

http://sebastjancebular.blogspot.com/
všeč
Todi24. 05. 2015 13:50:09
Glede na situacijo v visokogorju, sva tudi midva gledala moč narave nad Češko kočo, plazovi, pokanje in grmenje kamnov v dolino. Sicer pa po Ferati gor ( spolzko ) in ob Travniku dol
priprave1
2
3
4
5
je že malo utrujen6
Začetek7
tja se gre?8
9
10
11
12
13
14
15
pogled proti Češki koči16
17
18
Utrinek19
Vojtrca20
razpotje21
Andrejeva klop22
Spodnja postaja23
24
če si žejen25
(+4)všeč
janezs7331. 05. 2015 19:23:26
Danes sem izkoristil premik na gorenjsko in kljub rahlemu dežju in megli preplezal feratto "češka koča". Izkušnje iz sten so bile namreč take, da mokra skala večinoma ne drsi, če na njej seveda ni zemlje. In točno to grdo lastnosti je danes pokazala ta feratta - zaradi svoje relativno nizke nadmorske višine, poteka namreč precej po zaraščenem terenu, so marsikje edini možni stopi labilni kosi zemlje, zato je celotna feratta precej zablatena. In zanimivo je, da kljub dežju, le-ta ni spral zemlje z večine stopov.
Za moj okus je ta feratta preveč izsiljena. Štirje težji deli/prehodi so po nepotrebnem narejeni tako, da se praktično ne da plezati po skali, jeklenica je po pravilu vsaj 1.5 m odmaknjena od delov z lepimi razčlembami in kot nalašč poteka vedno po platah ali trebuhih. Na sredini je celo previs, ki ga jeklenica preči zgolj pol metra nad robom (ne razumem smisla tega), kljub temu, da so meter višje prav lepi oprijemi. S tem samo kliče po plezanju na silo in vlečenju po jeklenici. Po eni uri in pol sem tako skoraj pozabil, kako se stopi na skalo drugače kot na trenje. In feratta je zame izgubila svoj čar plezanja po skali (in varovanja na jeklenico).
Sama izpostavljenost nikjer ni problem, zaradi majhne višine pa tudi ne kondicija. Težava je lahko le moč v rokah.
Zato ne bi bilo odveč pred vstopom postaviti opozorilo, da je potrebna precejšnja moč v rokah ali pa izredno hitro menjavanje oprijemov. Sicer se ti hitro zgodi, da ti zmanjka moči. Kategorizacije morda marsikdo ne razume prav dobro.
Sicer pa vsem srečno pot.
(+7)všeč
Branee31. 05. 2015 22:01:04
To je normalno in pricakovano za ta razred ferat. Mogoce pri nas narod ni seznanjem tolk s tem ker so nase varovane poti po vecini sprehodi. Te poti so namensko tako speljane in jeklenica je maraikdaj tam zarad tega da se vleces gor. Pa tudi sama besedna zveza via ferrata pomeni zelezna pot kar bi dalo mislit da ne bos plezal na feratah le po skalah..
(+2)všeč
urbancek1. 06. 2015 09:12:13
@janezs73: Neizkoriščanje naravnih prehodov je BISTVO tovrstnih ferat. Če bi malce bolj poznal to tematiko, bi lahko razlikoval med zavarovanimi plezalnimi potmi, ki izkoriščajo naravne prehode in jih je pri nas kar nekaj (tudi oz. predvsem v visokogorju), ter npr. športnimi feratami "avstrijskega" tipa, katere so same sebi namen in ne le sredstvo za čim lažje premagovanje neke stenemežikanje. Lep pozdrav!
(+2)všeč
SamoK1. 06. 2015 10:53:03
Skratka, fitnes.
všeč
ms_primoz1. 06. 2015 10:59:18
ja, moč v rokah je potrebna. Pot pa škoda kritizirat, ker nihče nikogar ne sili, da se mora napotiti po njej...meni je všeč...švica se pa na polno velik nasmeh (je fizično naporna)
všeč
jax1. 06. 2015 15:14:37
@urbancek,
Čisto res pa to tudi ni. Oz. če trdiš to, moraš biti tudi dosleden in rečt, da tudi večina ferat v Dolomitih v resnici sploh niso ferate. Klasične ferate tipa Alleghesi, Bolver, De Luca in marsikaj po Tofanah prekleto dobro izkoriščajo naravne (ali umetne-vojaške) prehode in niti slučajno niso namerno speljane po težjem. A torej bomo rekli, da tudi to niso ferate? Sodobne športne ferate predstavljajo le majhen del vseh ferat in niti slučajno niso tipične ...
všeč
urbancek1. 06. 2015 15:34:48
@jax: Malce narobe si me razumel. Zavarovana plezalna pot je nekakšna naša sopomenka za ferato oz. kot navajaš "klasično ferato", ki izkorišča naravne prehode. Seveda se strinjam s tem kar si napisal in to držimežikanjenasmeh. Lp!
všeč
slavi09022. 06. 2015 18:14:16
no "Gonžarca"nima ravno samo naravnih prehodov,spodaj se moraš kar fajn na roke povleči,itak so pa to športne ferate in to je njihov namen,pojdite malo v Avstrijo tam res vejo,kaj so to športne ferate in jih imajo ogromno,pa skoraj tedensko nove delajo in objavljajo na http://www.bergsteigen.com/klettersteig
za ljudi,ki uživamo v takem športnem feratanju,je to pravi raj
všeč
Sorok11. 07. 2015 15:19:11
Moj »post« je danes namenjen »v vednost« tistim, ki na tej ferati še niso bili, a bi to želeli. Ne bom pisal o uspehu, pač pa neuspehu. Naj takoj povem, da je spodaj napisano moje mnenje, sicer pa je, seveda, to stvar posameznika, pač glede na izkušenost, moč, voljo,itd...
Najprej nekatera dejstva: s hribolazenjem se »aktivno« ukvarjam 7 let. Med drugimi, sem prehodil/preplezal tudi nekaj poti, ki veljajo kot bolj zahtevne: Hanzova pot na Mojstrovko, pot čez Vrbanove špice, plezalno pot na Veliko Koroško Babo, a po težavnosti nobena ni blizu zahtevnosti te ferate.
Prvotno sem imel namen podati se na Kočne po klasični poti, a me je radovednost, izziv, ali strast premamila, da sem jo ubral po ferati. Povzpel sem se skoraj do konca prve strmine in takrat mi je zmanjkalo moči v rokah pa sem obvisel na vrvi samovarovalnega kompleta. Ko sem si opomogel od presenečenja in ponovno prišel k moči, sem se po vrvi samovar. kompleta spravil nazaj na ferato. Trmast, kot semjezen, sem se odločil za še en poskus.... – in tudi tokrat obviseljezen Po ponovni vrnitvi na ferato sem kapituliral in se odločil previdno sestopiti, pa čeprav bi najbrž trajalo več ur. Na mojo srečo so ravno takrat tam trenirali pripadniki enot slovenske gorske vojske. Tako je njihov mentor prišel pome in me po vrvi spustil nekaj metrov navzdol na varno. Če bo slučajno bral te vrstice, bi se mu še enkrat lepo, lepo zahvalil !!!
Odnesel sem jo z nekaj praskami, udarjeno levo nogo, ko sem zanihal v steno in rahlimi bolečinami okrog pasu – tam, kjer me je zadržal varnostni pas.
Kaj je bilo narobe ? Neizkušenost s tako zahtevnimi feratami, rahlo vlažna skala in, ker je potrebno veliko dela z rokami – premalo moči za 90 kg, kolikor sem tehtal z 10-kilskim ruzakom (imel sem 5 L vode, ker sem sprva nameraval na Kočne).
To je to. Edina »pozitivna« stran je ta, da sem izkusil, kako je viseti na vrvi nad prepadom. Ni prijetnocool
Krasno jutro1
Začetek2
Predplezalci3
Sreča zame, da so bili tam4
Ob vrnitvi obžalovanje zapravljenega čudovitega dne5
Ostanki nedavno pogorele spodnje postaje tovorne žičnice6
Tolažba s kremšnitom in kavo7
(+29)všeč
dprapr11. 07. 2015 15:39:06
To pa je slaba stran ferat, ker v bistvu ponujajo lažno varnost z vso železno navlako. Vsakdo se jih lahko loti, brez nekih omejitev.
Še v Gardalandu te zmerijo, če si dovolj visok za adrenalinsko napravo! Tu pa je samo tabla z opozorilom: "Na lastno odgovornost!"
Kakšno pa je poznavanje ferat s strani obiskovalcev, pa...!

V tujini imajo marsikje takoj na začetku "test" (težji del), ki odvrne tiste, ki za pot niso dovolj pripravljeni. Vse ferate bi morale biti tako zasnovane. Ne pa, da te nekje zgoraj čaka najtežje mesto. Naj bo tam, ampak podobno mora biti tudi na začetku!

Vsekakor pohvalno, da si svoje doživetje tudi objavil in dal misliti tistim, ki še nameravajo namesto po markirani poti na Češko kočo, po tej ferati!
(+14)všeč
janez.novak11. 07. 2015 20:56:30
Sorok - čestitam za tvojo iskreno izpoved
(+15)všeč
Stranica:1234567...91011
     
Copyright © 2006-2024 Hribi.net, Uvjeti korištenja, Kolačići