Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Korisničko ime:
Lozinka:
Prijava
Još niste registrirani? Registracija.
Zaboravili ste lozinku?
  
Anketa
Ali ste že bili pri Domu na Travni gori (906 m)?
Glasaj

Covid-19, Ukrajina

Print
julius14. 04. 2021 23:21:12
andi2
Urejanje na Žalah lahko mirno izpustiš.
Tam ponavadi urejajo svojci.
(+3)všeč
Becar15. 04. 2021 07:33:32
Aleš Verbič RIP
1
(+2)všeč
VanSims15. 04. 2021 09:59:04
Evo @Becar sva že bližje:

Ja, virus COVID-a sam po sebi morda res ni bolj nevaren od gripe (to sicer še ni čisto jasno in bogvedi kake mutacije nas še čakajo) a je nov! V tem je stvar.

In to ne zato ker bi bil kot tak zanimiv, temveč je kot tak bolj nalezljiv ker nismo prekuženi tako kot proti virusu (virusom) gripe. Če bi sedaj prišel virus gripe in nebi bili na njega prekuženi bi bila tudi taka ali pa še hujša štala. Ne torej, ker je bolj nevaren ampak ker je večje število okuženih torej večje število bolnih torej, procentualno sicer isto, a v absolutnih številkah večje število huje bolnih torej preobremenitev ,bolnic. Zato ukrepi. Pustimo sedaj ali so zadostni ali ne, pravilno izbrani ali ne. To so pač napake tistih ki jih odrejajo. tudi sam se ne strinjam z vsemi. Potrebni pa so.

"Priložnost dela tatu!", praviš. Saj to je to kar ti že vseskozi pravim. Pandemija je vzrok, ne pa posledica. Ni bila (najverjetneje) načrtovana (ali pa napihnjena) zato da bi nekdo obogatel, ampak jo skušajo sedaj določeni izrabiti zato. To so vojni dobičkarji, ki so v vsaki vojni oz. krizni situaciji.
(+1)všeč
Becar15. 04. 2021 10:28:26
Se deloma strinjam, razen glede prekuženosti. Glede na to, da nas je po ocenah strokovnjakov bilo okuženih že polovica in da je precepljenost že nekje 10% in se vsak dan povečuje ter da so rizične skupine že praktično precepljene, bi morali že zdavnaj imeti čredno imunost. Še vedno pa se ta logika ustavi pri globalni presežni smrtnosti, ki je ni. Mogoče je res poanta v tem, da so druge bolezni nekoliko zmanjšale smrtnost, covid pa nekoliko povečal in je isto kot prej.

Pred dnevi sem bral, da tako strašljiv angleški sev po najnovejših raziskavah ni nič bolj nalezljiv in nič bolj nevaren od prejšnjih. Ob takih trenutkih se je treba vprašati, kdo in zakaj nas je tako strašil s tem sevom in kakšne koristi je od tega imel.

Sicer pa pri nas bomo kot država z največjo koruptivnostjo na svetu težko prišli iz krempljev covid mafije, ker je praktično ugrabila državo. Medtem ko je v najrazvitejših državah še vedno zaznati nekaj zdrave pameti, ko je Danska recimo prižgala absoluten preklic cepiva AZ in Nemčija tudi ne bo cepila z drugim cepivom tistih, ki so bili že cepljeni z AZ, pri nas zaradi 50% odpovedi cepljenja z AZ enostavno premaknemo mejo iz 60 na 18 let. Še včeraj je bilo cepivo rizično za mlajše od 60 zlasti za ženske, zdaj pa je postalo varno. Če takšna dejstva niso živ dokaz organiziranega kriminala (čemer jaz pravim covid mafija), potem ne vem, kaj je.
(+2)všeč
djimuzl15. 04. 2021 10:43:47
Če se bosta vedno bolj strinjala, kmalu ne bo več tako zanimivo.

Posledično bo velika večina hribovcev odjavila naročnino na Covid-19 novice velik nasmeh
(+5)všeč
jax15. 04. 2021 10:59:53
Kot prvo: s cepljenjem pretiravate. Cepiva so varna in dejansko je cepljenje treba videt kot pot nazaj v normalnost in ne proč od nje. Saj je jasno, da ko to propagirata Janša in Kacin, človek temu le stežka verjame, ampak je res.

Kot drugo pa bi se navezal na tisti zokipokijev komentar, da se moramo zavedati, da smo "vsi v dreku". Ta drek izgleda tako, da si nekateri izplačujejo več tisoč evrov mesečnih dodatkov, da si lastniki vikendov rihtajo posebne ugodnosti za prehajanje mej - in da se večino ljudi zapira v ograde kot ovce (zdaj sicer niso več občine, ampak regije, ampak zapirajo kot ovce nas pa še vedno). Oprosti, to, da smo "vsi v istem dreku" mi zveni zelo, zelo neiskreno.
(+7)všeč
pantani115. 04. 2021 11:39:29
jax, bolj se ne bi mogel strinjati s tvojim komentarjem.
(+1)všeč
VanSims15. 04. 2021 12:09:33
Če bi bilo to res kar tisti Bossche trdi, bi bilo nesmiselno sploh izdelovati cepiva za karkoli, saj se bomo 'bolj naravno' prekužili.

Tisti, ki so cepljeni bodo zaščiteni proti mutacijam na katere cepivo deluje brez da bi zboleli, z novimi pa se bojo ravno tako prekuževali tako, da bodo zbolevali kot pač necepljeni.

Sicer pa tako ali tako kaže, da bodo ta cepljenja postala sezonska kot proti gripi.
(+2)všeč
korl15. 04. 2021 12:19:13
dokler bo ta oblast, bodo tudi ukrepi sezonski
(+6)všeč
Trobec15. 04. 2021 12:31:31
Jax, točno tako.
Me spominja, na tisto ljudsko "modrost": "ko je vojna, je vojna za vse". Hja...načeloma res...samo, da jih večina zaradi tega nastrada, nekateri pa prav fajn zaslužijo.
(+2)všeč
parenzo15. 04. 2021 13:15:01
Na svetu so tisti, ki se ne bodo cepili in vegetarijanci. Večina njih je zmerna in svoje odločitve drži zase in ne nadleguje ostalih s svojimi pogledi. nasmeh

V obeh skupinah pa obstajajo nestrpneži, ki ne prenesejo, da ima kdo drug drugačno mišljenje. Bolestno posiljujejo s svojimi pogledi vse okoli sebe. Če ne drugače, pa kokodakajo po ulicah. jezen

Mamini scrkljančki, ki se mečejo po tleh, dokler ne dobijo svoje. V družbi so glasni kot vaška ščeneta in tečni kot podrepne muhe. Večina je pubertetniška falirana mularija, živi pri starših in v življenju še niso izvedeli, zakaj služijo tiste stvari med nogami. zmeden

Pametni smo se cepili. Kmalu še druga doza. Bliža se 1.maj in bomo nared za vesela druženja. Roštiljade in vonj po pečenem kralju živali. nasmeh
(+4)všeč
djimuzl15. 04. 2021 13:21:13
Zanimiva kulinarična navada, nekateri pa kralja živali raje nagačijo... https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/znani/svedi-zgrozeni-ker-je-zlatan-ibrahimovic-ustrelil-leva/575724
(+1)všeč
Becar15. 04. 2021 13:43:53
Ustavno sodišče odločilo, da gremo v mega vojaško investicijo. Vsakršna podobnost dogodkov z novim vodnim topom ob nastopu vlade JJ in 600 novimi policijskimi vozili je zgolj naključna. Referenduma se mafija boji, ker ve vnaprej rezultat, potem pa ne bi bilo milijonskih provizij.

Očitno bo 3. svetovna vojna res mafija proti narodu.
(+4)všeč
pantani115. 04. 2021 13:44:23
Pametni smo se cepili, no ja še en v vrsti, ki misli da je najbolj pameten in žali vse druge, ki drugače oz. z svojo glavo mislijo.
(+8)všeč
Becar15. 04. 2021 13:49:36
Parenzo, ti si čisto zblojen. A ti je kakšna vegetarianka dala košarico? Za covid se pa niste cepili pametni, temveč prestrašeni, poslušni in zdresirani. Zdaj pa drži pesti, da ne dobiš kakšne tromboze, ker to je zdaj kar pogosto, ampak ni povezana s cepivi, ker tromboze so se vedno dogajale. Vsaj tako pravi klika. Ker prejšnji teden je bila AZ še nevarna zlasti za tromboze pri mlajših ženskah, zdaj pa so Mateja, Bojana in Milan dodali ščepec čarobnega prahu in po novem je AZ varna. Za Slovence je varna, Danci pa imajo čisto drugačen dnk, njim pa škodi.
(+3)všeč
UB7715. 04. 2021 13:56:07
Nekateri pa pač še nekaj časa ne bomo prišli na vrsto za cepljenje, tudi če bi se hoteli cepiti!
Ampak "pametnim" sporočamo, da se tudi brez cepljenja lahko veselo družimo ob roštiljadah (seveda v mehurčkih)! Brez pečenih levov!velik nasmeh
(+3)všeč
VanSims15. 04. 2021 14:43:38
@Becar: sicer si zašel iz teme, ampak samo majhna pripombica: top je kupila že Kresalka. nasmeh

Pa nazaj na COVID: prekuženost je po ocenah strokovnjakov nekje okoli 30 procentov + 6 procentov cepljenih z enim odmerkom + 15 %z dvema, ki jih štejva recimo polovično = slabih 45 % prekuženih. Premalo za zaustavitev širjenja. Nekaj pa že pomaga. Ang. sev je 70% bolj nalezljiv in brez tega bi sedaj imeli kar štalo.

O tem da je ta sev bolj nalezljiv, se več ali manj stroka strinja. Ali je bolj nevaren? Tu pa nekako že od začetka stroka trdi, da ni in so se ravno v zadnjem času pojavile nekatere študije, da naj bi bil, a še vedno je nekje prevladujoče mnenje da ni.

O AZ sem že povedal svoje mnenje, ne vem pa kaj zdaj mutijo s tem Johnsonom. En strdek na milijon je celo dosti manj kot pri Pfizerju (tam sicer starejši ljudje kar je tudi bolj pričakovano). Mislim, naj pač z njim ne cepijo mlajše ženske, kaj je sedaj tukaj tak halo. Mam že tudi jaz malo teoriije zarote, da nam Američani nagajajo. nasmeh
(+1)všeč
ppegan15. 04. 2021 15:03:38
Parenzo in VanSims, bolj bi se težko motila oz. če mislita, da nas bo cepljenje popeljalo nazaj v normalnost, sta res naivna mežikanje Cepivo proti Covidu-19:
- ne zagotavlja imunosti (a ste brali članek o 100-letni babici, ki je za korono zbolela že lani, nato se je cepila, a je kljub cepljenju ponovno zbolela za korono, torej je cepivo ni obvarovalo pred ponovno okužbo, na srečo je babica korono tudi drugič premagala, pa ne po zaslugi cepiva),
- ne prepreči smrti,
- ne zagotavlja, da virusa ne boste prejeli,
- ne preprečuje prenosa na druge,
- ne odpravlja nošenja mask in socialne distance.
To so dejstva. Zakaj bi se potem že cepili? To je nova normalnost, s katero se bomo morali naučiti živet, kot smo se naučili živeti z gripo, prehladi, virozami ... Da o tem, da o dolgoročnih učinkih cepiva nič ne vedo, saj cepivo ni bilo dovolj testirano, niti ni govorim. Cepivo je varno, ni pa preverjeno. Meni to vse pove.
(+5)všeč
SamoK15. 04. 2021 15:09:40
ppegan, nobeno cepivo ne uniči virusa!
Cepivo je pretežno namenjeno spodbujanju imunskega sistema, da se spopade z virusom, ki ga sicer ne pozna. Nekatera cepiva so pri tem uspešnejša, druga manj.
To, o čemer ti razmišljaš, pa se imenuje ZDRAVILO, ne cepivo. Zdravil za virusna oboljenja bolj ali manj ni, prav zato se tudi priporoča cepivo.
(+3)všeč
Becar15. 04. 2021 15:13:22
Hja, dolgoročnih učinkov še ni poznanih, kratkoročni so pa že znani. eek

VanSims, zadnja študija pravi, da ni bolj nevaren.

POVEZAVA

Ni mi pa jasno, kako pridejo na 30% prekuženost, če jih je 50% prebolelo covid brez cepljenih.
(+1)všeč
Stranica:123...103104105106107...375376377
     
Copyright © 2006-2024 Hribi.net, Uvjeti korištenja, Kolačići