|
| Becar18. 05. 2021 20:32:32 |
Gej te je napravio s punktacijom sperme. Kad je vidio što je napravio, prepao se. Trobec, imaš svaku mogućnost provjeriti informacije. Kao i informacije o sigurnim cjepivima, o čemu priča "struka".
| (+2) |  | |
|
|
|
|
| Trobec18. 05. 2021 21:00:23 |
Hvala što si mi rekao da imam mogućnost provjeriti informacije o cjepivima. Kao magister farmacije to nisam znao...
| (+4) |  | |
|
|
|
|
| Becar18. 05. 2021 21:23:37 |
Kao magister farmacije možda znaš da se u dvije poznate farmaceutske tvrtke tvoji kolege obično ne odlučuju za to cijepljenje?
| (+1) |  | |
|
|
|
|
| Trobec18. 05. 2021 23:41:56 |
Moji kolege (ako se već ograničavamo samo na obrazovanje) su među svim profesijama najviše cijepljena grupa. Naravno je tako da u farmacevtskoj firmi magistri farmacije predstavljaju manji dio zaposlenih. I naklonost cijepljenju pada s nižim obrazovanjem. I naša firma (koja ne spada med one 2 poznatije) nije izuzetak.
| (+3) |  | |
|
|
|
|
| VanSims19. 05. 2021 02:35:55 |
zavest:"@Samo, već se po brojkama vidi da Dr. Becar ima problema s razlikovanjem ..." Da, neki to vidimo, većina ne. I tako takvi kao @Becar odvraćaju ljude od cijepljenja. Najlakše razumljivo (pogotovo za nekoga tko već tako ili tako oklijeva) je neki link zalijepljen i uz to nešto naklapanja. Protudrgumenti su pak obično kompliciraniji. Teoretičar zavjere baci nešto i to je to, znanstvenik mora obrazložiti, a to je teže razumljivo za prosječno pametnog, Dakle, stvarno mi se čini to nemoralno. I budući da je tako agresivan, vjerojatno ga netko stvarno plaća za to.
| (+1) |  | |
|
|
|
|
| Becar19. 05. 2021 06:47:14 |
Agresivan si ti sa svojim grubim pospremanjem protiv pasa Znanstvenici pa moraju obrazložiti.....? Što, da je cjepivo/genska terapija u eksperimentalnoj fazi s uvjetnim dopuštenjem za upotrebu sigurno?  Svi koji pritiskaju na neodlučne, zdrave, nerizične skupine, djecu, ZA cijepljenje eksperimentalnim cjepivima/genskim terapijama, su zločinci, plaćenici. I odgovarat će za to.
| (+5) |  | |
|
|
|
|
| VanSims19. 05. 2021 07:25:26 |
Ne, ja sam agresivan protiv vlasnika pasa. Shvatio sam da pas nije ništa kriv ako ima agresivnog budalu za vlasnika. Dakle psi više nisu ugroženi, što se mene tiče. Da, znanstvenici obrazlažu, ti i ostali zavjerenici i antivakseri samo naklapate ono što mase žele čuti. I nastavi se ismijavati: uz sve te nebuloze koje naklapaš širokoj Sloveniji, ni razlike između cjepiva i genske terapije ne poznaješ. I nitko nikoga ne prisiljava da se cijepi. To tvrde svi od političara do stručne javnosti. Cijepljenje je dobrovoljno, nitko nikoga neće odvući u ambulantu i vezati za stolac. Ali što se više to ponavlja, to više moraš biti ti agresivan natrag da je obvezno. Jer ti je to naredio taj koji te plaća, čiji si ponizni psić.
| (+2) |  | |
|
|
|
|
| pantani119. 05. 2021 07:29:33 |
Za neke i druge to je jednako vjerodostojno kao 10-dnevne vremenske prognoze 
1
| (+6) |  | |
|
|
|
|
| Becar19. 05. 2021 07:35:58 |
VanSims, a onda sad prihvaćaš i vlasnike pasa? Što ćeš kad shvatiš da ni oni nisu krivi. Poprskati sebe? Znaš, postoje znanstvenici ZA i PROTI. S tim da ti trepćeš jednim okom jer si ˝polariziran˝. Diskriminacija, kršenje ljudskih prava, pritisci, zastrašivanje, medijska ultra propaganda, prikazivanje lažnih slika i podataka, pretjerivanje, podmićivanje kandidata za cijepljenje...to je karakteristično za tu ˝tvoju˝ opciju. Može se povući i usporedba s tvojim grubim pospremanjem. Tko nije sa mnom, treba ga pospremiti, ušutkati. Znam da bi me i mene bez skrupula pospremio. 
| (+4) |  | |
|
|
|
|
| VanSims19. 05. 2021 07:43:50 |
Da, znam kriva je njihova autoritarna mama ili agresivan otac ili ... da izgovori, izgovori za to da ljudi tako rade s psima. I ovdje je lijep primjer da tko ne voli pse, ne voli ni ljude. Implikacija ide samo u jednom smjeru. Imao si logiku na faksu, nadam se da razumiješ. ZA su pravi znanstvenici, PROTI su kvazi-znanstvenici koje citiraju zavjerenici i antivakseri. Još nisam vidio protuprimjer. "Diskriminacija, kršenje ljudskih prava, pritisci,..." OK ali tko koga prisiljava? To je kao da kažeš: jučer sam prošao kroz crveno i platio kaznu. Kakva diskriminacija! Oni koji prođu kroz zeleno ne! Radarima pritiskaju na mene! Mediji rade strašnu propagandu da treba poštovati propise. Tko će meni naređivati. To da poštivanje propisa doprinosi sigurnosti na cesti je zavjera. Prometna mafija! Točno tako glupo zvuče tvoje nebuloze. Nitko te ne prisiljava da poštuješ propise. Sam se odlučiš da ne! Kao i za necjepljenje.
| (+3) |  | |
|
|
|
|
| Becar19. 05. 2021 07:48:09 |
ZA su podkupljeni znanstvenici covid mafije s astronomskim novčanim koristima, PROTI su znanstvenici koji još imaju osjećaj za dobrobit čovječanstva.
| (+1) |  | |
|
|
|
|
| VanSims19. 05. 2021 07:57:29 |
Hoćeš reći da su svi glavni infektolozi u ovoj državi podkupljeni, ona šačica je pa za dobrobit. Pa koliko novca ima ta 'covid mafija' da je podmitila infektologe i znanstvenike cijelog svijeta. Što sve nije sredila po tebi. Pa propagandu i ne znam što još sve. I to u praktički svim zemljama ovog svijeta. Ni jedna nije rekla ne. Cjepivu primjerice! No, tko u to vjeruje, nema pomoći. I tko je ta covid mafija? Imena i prezimena? Najviših članova, molim. JJ i njegovi su male ribe!
| (+3) |  | |
|
|
|
|
| Becar19. 05. 2021 08:07:57 |
Tako je. Svi su prvo postavljeni, tako da odgovaraju trenutnom režimu, prethodni su otpustili. Za te svoje položaje dobili enormne plaće, dodatke i tako ni jednomu ne pada na pamet da izađe iz tog sustava. Slično je s liječnicima. Ja ne znam, a ti stvarno sjediš na ušima i glava u pijesku? To već nije nikakva tajna. Jesi li pratio plaće od 17.000 - 27.000, pa 500 radnih sati mjesečno i sličan kriminal? Vjerojatno ne znaš što se događalo davno prije tog covida, kad agenti za lijekove idu u ordinacije? Da gotovo svaki liječnik ima otvorena svoja poduzeća sa svojim privatnim TRR-om? Koliko novca ima covid mafija? U prvoj vrsti sav naš porezni novac, k tome dodaj još novac multinacionalki povezanih s cjepivima, lijekovima, zaštitnom opremom, testovima itd... Trenutno je naftna ili oružarska industrija protiv covid mafije smrkavec po količini kapitala. Reci mi, jesi li ikad vidio da je recimo oružarskoj industriji ili naftnoj industriji uspjela masovna cenzura, kao što to uspijeva covid mafiji. Recimo napišeš na FB ili YT, stop oružju, oružje ubija nevine, ili recimo stop fosilnim gorivima koja griju atmosferu.....hoće li te obrisati? To je jedan od dokaza trenutne moći covid mafije.
| (+2) |  | |
|
|
|
|
| VanSims19. 05. 2021 09:40:36 |
Svi su bili prije postavljeni. Merklova 2004. npr. pa sve do zadnjeg onog kralja, emirja, koji vlada par deset godina i to po nasljednoj liniji! "Se non è vero è ben trovato", rekli bi naši zapadni susjedi. Enormne plaće, rekao sam nekoliko stranica nazad: Slično se dogodilo kod nas, veze nemamo sa zdravstvom. Dobio je jednokratnu odštetu jednu kod plaće, koju mu je sud dosudio jer su ga nezakonito otpustili i morali vratiti na posao. Da nisu, sud bi poslao rubež. 24 sata pa onda koliko plaće ima! Poslali smo popravak, misliš da su objavili, ma ni se ispričali nisu. Tako da od tada znam odakle te enormne brojke raznih javnih službenika. Ali nevednu javnost plašiti, to pa! Privatna poduzeća liječnici imaju samo kod nas. Jer je zdravstvo javno i nitko ne odgovara za posao na svom radnom mjestu, koje radi ili ne ili umjesto toga svoj fuš. U inozemstvu odgovara i ne može špogati baš ne znam koliko fuša i poduzeća. Još više, kao u puno privatnih poduzeća i drugih grana, imaju ponekad čak konkurentne klauzule u ugovorima koje to zabranjuju. Što sav naš novac poreznih obveznika ima ta mafija. Ma ne seri, znamo da nisi ozbiljan ali ovo je previše. OK, u prvo bi morali izbrisati npr. dr. Štruklja. Taj si usudio izjaviti da dugoročne posljedice mRNK cjepiva nisu poznate i da zato tko neće ne mora se cijeptiti. Što gore! Mimoi, njegovo mišljenje poštujem, pa čekam klasičnu cjepivo. Da je to rekao neki od tvojih kvazi znanstvenika, samo bi se ti upišao. Pravi znanstvenik kaže sva činjenice, i pozitivne i negativne, kvazi znanstvenici i zavjerenici samo ono što im paše.
| (+4) |  | |
|
|
|
|
| korl19. 05. 2021 10:21:07 |
Zašto tražite izvor problema u svijetu kad je kod nas. Puklasti sev virusa je uzročnik naše covid mafije, ne strane teorije zavjere.
| (+8) |  | |
|
|
|
|
| Becar19. 05. 2021 11:32:33 |
Pravi znanstvenik, prava stranka, pravi fürer, pravi mediji itd... Tako to ide s tobom, VanSims, shvatio sam davno nazad 
| (+8) |  | |
|
|
|
|
| VanSims19. 05. 2021 11:51:59 |
@Becar: vidi se da nemaš što više odgovoriti kad počinješ s diskreditacijom. To je dobro!  Dakle, po vama @Becar i @korl: da sada slučajno opozicija sruši Janšinu vladu i preuzme vlast, odmah bi se ukinuli svi mjere, od maski do distance... Živjeli bi potpuno normalno kao prije i najvažnije: odmah bi stala svako cijepljenje protiv tog 'obične prehlade'. Sve bi se odjednom otvorilo, neograničeno, restorani, sport, koncerti, kultura... skratka kao da epidemije nikad nije bilo?
| (+2) |  | |
|
|
|
|
| pantani119. 05. 2021 12:20:20 |
Kad budete 1x shvatili da vas dijele lijevi i desni, tek tada će život doći u normalu. Sad kad lijevi i desni nisu u prednjem planu, podijelili vas na cjepljenike i anticepljenike. Vi se svađate, oni kradu. Isto sranje, samo drugo pakovanje, pa lijep kišni dan želim.   
| (+7) |  | |
|
|
|
|
| Becar19. 05. 2021 12:30:49 |
VanSims, kad drugi dođu na vlast prvi i najvažniji korak bit će da proganjaju tu postavljenu gamad iz važnih funkcija. Gamad koji bez obzira na proboljevanje i stopu cijepljenosti već planira novi val za rujan, da se ta mega kraja našeg novca, kršenje ljudskih prava i diskriminacija može nemoteno nastaviti!
| (+7) |  | |
|
|
|
|
| julius19. 05. 2021 12:51:40 |
Odbrojavanje. Pahor još 613 dana JJ i njegova vlada maksimalno 381 dana
| (+8) |  | |
|
|
|
Za objavu komentara morate se prijaviti:
Ukoliko još nemate korisničko ime, morate se prvo
registrirati.