Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Korisničko ime:
Lozinka:
Prijava
Još niste registrirani? Registracija.
Zaboravili ste lozinku?

Covid-19, Ukrajina

Ispis
dprapr18. 12. 2020 09:42:02
Ppegan, dakle pričaš napamet, na osnovu zapažanja u svom okruženju koje možda odstupa od slovenskog prosjeka. Očekivao sam da ćeš predstaviti neko istraživanje.
Što se tiče iznimaka, naravno ima, ali u negativnom smislu. Većina mladih je sasvim OK, nič manje prijateljski nastrojeni od nas u tim godinama, neki još radniji, s više poštovanja prema starijima. Istina je da manje rade fizički jer nema potrebe, više sjede za računalom,... Ali, bi li mi radili nešto drugačije u ovo vrijeme da smo ponovno mladi?
" Možda nemaš toliki uvid u to."
Hoće li 38 godina uvida u to biti dovoljno po tvojim kriterijima?nasmeh

Što se tiče zdravstvenih usluga zaključuješ na osnovi jednog slučaja. Znam da je teško ako ne dobiješ odmah zdravstvenu pomoć. Ali za to nije kriva sadašnja situacija, nego sve ostalo u zdravstvu.

(+8)sviđa mi se
ppegan18. 12. 2020 10:02:34
Drago, stvarno se ne kanim još s tobom zapetljavati u riječne bitke, jer te poštujem kao starijeg, iskusnijeg, pa i tvoje objave rado čitam. Ali je li Onaplus dovoljno autoritativan časopis? Kad smo mi išli u OŠ i SŠ to se nije događalo.
https://onaplus.delo.si/ali-se-v-solah-sploh-zavedajo-nasilja

Istina je da je zdravstvo bilo već prije na rubu kapaciteta, slažem se, ali činjenica je da su u ovo vrijeme otkrili znatno manje raka, pa i mnogo manje intervencija i operacija se izvodi, što je dokazano. I ne zaključujem po jednom slučaju, malo pročitaj komentare pod nekim člankom na tu temu, pa ćeš vidjeti koliko ljudi čeka na operaciju ili koliko su operaciju zbog epidemije odgodili. Istina je da se podaci odnose na 1. val, ali u 2. nije ništa drugačije.
https://www.rtvslo.si/zdravje/novi-koronavirus/zaradi-epidemije-v-ukc-ju-ljubljana-v-4-mesecih-priblizno-5000-operacij-manj/524419
(+5)sviđa mi se
dprapr18. 12. 2020 10:55:14
Zašto riječni boj? To je samo odgovor na tvoje komentare. Moraš shvatiti da ljudi imaju različita mišljenja. Barem dok se ne predstave dokazi za druga rješenja. Ali toga ovdje nema, samo naklapanje jer ne možemo u planine ili na posao. nasmeh
(+7)sviđa mi se
ppegan18. 12. 2020 11:07:18
Shvaćam da imamo različita mišljenja, dobro je da je tako. Mislim da gornja statistika iz UKC-a nije naklapanje, zar ne? Napravili su nešto sličnog i za drugi val, vidjela sam na vijestima, ali brojke si nisam zapamtila, priznajem.
Drago, vi ste još uvijek zatvoreni u općini? Soosjećam s vama, stvarno. Znam kako se osjećate. Mi sad imamo nešto više slobode, iako samo prividne mežikanje
(+3)sviđa mi se
redbull18. 12. 2020 12:44:35
Primož opet si nešto čudno pojeo. Ja ne bih brojke previše ozbiljno shvaćao, napišu, prikažu što im se prohtje. Ako se poboljšava hvalabogu, u svakom slučaju pečeni smo do ožujka. Nije mi potrebno imati puno u glavi pa znam da će tako biti.
(+6)sviđa mi se
djimuzl18. 12. 2020 12:56:43
Na "mokre dijelove Slovenije" se očito dobro poznaje - recimo opis iskustva mokrenja protiv vjetra predstavio je vrlo doživljeno - kao da govori iz vlastitog iskustva velik nasmeh
(+5)sviđa mi se
zokipoki18. 12. 2020 12:58:43
Hahaha here we go again velik nasmeh Dejan, pečeni smo zauvijek, ne samo do ožujka, pa ne pečeni, zažgani! velik nasmeh
(+2)sviđa mi se
VanSims18. 12. 2020 13:10:59
@dprapr: današnja mladež je uglavnom razmažena i ako magare ne dobije odmah ono što hoće, već je ludo.

Molim, to je mišljenje struke danas! Roditelj koji hoće svog dijete odgojiti drugačije, s nekim ograničenjima, da mu se ne donese sve do rita, u sposobnog, odraslog čovjeka koji neće trebati mamice i tatice do srednjih godina, loš je roditelj! Zanemaruje dijete!

Čitao sam na netu ispovijest mame: na prvom roditeljskom već im je učiteljica udarala u glavu, da naj zajedno s djecom rade domaćice, uče s njima, provjeravaju je li sve dužnosti napravio,... Molim! Gdje je tu samostalnost, ako ti roditelj cijelu školu visi nad glavom i ako to čak promiču učitelji i struka.

Zatim imaju napraviti npr. plakat. Većini naravno pomažu (ili ga sami naprave) roditelji i oni imaju super duper proizvode. Izrada plakata je zadatak roditelja? Da i onaj kojem ne, onda automatski izgleda lošije, iako je njegov proizvod mnogo vrijedniji ako ga je napravio sam.

A naravno ne govorimo o roditeljima koji vaspitavaju super djecu koja nikad ne smiju doživjeti poraz i nikad se ne naučiti nečeg iz iskustava. Onda se čudimo koliko je među mladima kriminala, droga, samoubojstava,...

Što se tiče samog pozdravljanja: i ja imam takva i drugačija iskustva. Da, neću reći djeca mogu biti mnogo ljubaznija od odraslih i rijetko koji dijete može biti tako grub i neuljudan kao što zna biti mnogi odrasli i ako jest, vidi se očito svijetli primjer u obitelji.

S druge strane pak recimo, kamo je otišla baš osnovna uljudnost? Dok se s odraslima, recimo u našem bloku, više-manje pozdravljamo iako s nekim ne - oni sami znaju zašto - vrlo vrlo rijetko te pozdravi neko dijete. Mi kad smo bili mali uvijek smo se pozdravljali. Čak i kad smo bili još u LJ, prije nego smo se preselili u selo (gdje su se, barem tada, ionako svi pozdravljali). Tako su nam uvijek govorili i u školi i kod kuće, da se mora pozdravljati.

Što je danas? Praktički nijedno dijete te ne pozdravi na stepenicama ili pred blokom. Rijetke su iznimke.

Čuo sam od kolege da je njegova kći bila negdje na Hrvatskom u školi u prirodi, zajedno još s nekom skupinom hrvatskih djece. Hrvatska djeca su pozdravljala svoje učitelje kad su ih sreli, slovenska ne!

(+8)sviđa mi se
mirank18. 12. 2020 18:53:07
Pozdravljanje je zanimiva tema; više se praktički svi pozdravljamo, niže (pogotovo letoszavijanje z očmi) ima to sve manje, tamo su već i turisti među.
Živim malo više odmaknuto od cesta, kod mene asfalt završava. Prije tjedna dolazi cestom tip skoro 4 desetljeća mlađi s curicom oko 5 godina. Okrenu se oko 15m od mene, kužica već pogleda i bez pozdrava idu. Što možeš očekivati od takvog djeteta; pozdravlja sigurno ne, ali dijete nije krivo. To su nas učili roditelji i u školi-tamo si morao pozdraviti "zdravo".
(+7)sviđa mi se
dprapr18. 12. 2020 19:07:21
Mirank, takve ja vrlo ljubazno pozdravim. Pomaže. Provjereno. Djeca se moraju negdje sresti s ljubaznim pozdravom, ako to već ne vide kod svojih roditelja. Inače, ne znam, zašto ste tako pogođeni ako vas netko ne pozdravi. Meni to sigurno ne pokvari dana. Možda je taj imao loš dan pa zato nije pozdravio. Ili se zamislio. Razloga može biti više, ne samo loša vaspita.
(+9)sviđa mi se
zokipoki18. 12. 2020 19:17:44
ostani zdrav
brzi testovi
masovno testiranje

Opazujem da kod ovih tri stvari gre za potpuno promašenu investiciju i pristup. Svi znamo da je aplikacija propao projekt, rezultati to pokazuju. Nabava brzih testova je bačeni novac, jer su nepouzdani. Masovno testiranje je pak i potpuna besmislica, jer možeš biti negativan ovaj trenutak, sljedeći već pozitivan i zarazan.

Ukratko, mislim da su ove tri metode zbog svoje neefikasnosti neprimerene za nadzor epidemije ili slične situacije.

Za dobro svih
(+3)sviđa mi se
zokipoki18. 12. 2020 19:38:11
Teško vjerovati. Mislim da još uvijek ima previše varijabli i različitih čimbenika koji utječu na dovoljnu točnost testa. Premalo se zna.
(+3)sviđa mi se
mirank18. 12. 2020 19:46:29
Pozdraviti nekoga je uljudnost, odzdraviti pa je dužnost, tako su me učili. Učiti nekoga manira mislim da nije moja misija, i takav susret mi ne pokvari dana.
Slažem se s Van Simsovim zapažanjima da školstvo premalo radi na poticanju samostalnosti i vaspitanju djece.
(+5)sviđa mi se
zokipoki18. 12. 2020 21:43:48
Možda, ostavimo vremenu vrijeme. 99% još nije sto i 1% može biti velik čimbenik koji utječe na razvoj događaja.
Točan rezultat testa (100%) je samo polovica uspješnosti mjere, ostalo je genetika i način života. Ako pogledam globalno, mogu reći da nam je sa svim "znanjem" koje čovjek ima, propalo.
(+2)sviđa mi se
VanSims18. 12. 2020 22:46:54
Da, nepozdravljanje me ne smeta ni meni. Ako mi netko od odraslih ne odzdravi, pa mislim svoje.

Što se tiče djece i načelno ne bih imao problem prvi pozdraviti ali onda bi se svi u jednom okruženju (recimo naš blok) morali dogovoriti da mi počnemo djecu pozdravljati. To bi onda imalo efekta da bi i djeca počela, ako bi nas to radilo samo nekolicina pa ne.

I naravno i mene mnogo više brine opća vaspita. Najviše me brine što se naopako gleda na one roditelje koji bi htjeli od svojih djece nešto napraviti. Ali ne, dijete ne smije pasti i nešto naučiti. Takmičenje tko će imati bolje ocjene. Dijete mora biti jedinstveno posebno i super! Čak i s dodatnim naporom roditelja. I odvjetničkog tima! Projekt mora uspjeti! Bolji mora biti od drugih

Bog ne daj da se dijete prepusti iskustvima. Ne bi inače imalo tako dobre ocjene koje ionako malo ili skoro ništa ne kažu o djetetovim sposobnostima. Bile bi one vrijednije, dijete bi se rano naučilo živjeti s uspjesima i padovima. Što drugi misle o njemu trebalo bi mu biti svejedno. Taka bi morala biti vaspita. Da, što gore! onda bismo imali samostalne ljude koji znaju misliti. Kamo bismo došli!
(+3)sviđa mi se
VanSims18. 12. 2020 22:59:33
Što se tiče testova:

Masovno testiranje kar tako je besmisleno. Mene baš zanima tko će zaraditi s tim brzim testovima. Za tjedan dana ionako sve zajedno ne vrijedi više.

Smisao tih brzih testova vidim u tome da se koriste u svakodnevnom životu. Recimo za ulazak u javni prostor odnosno područje gdje ima puno ljudi (kad se ukrepi popuste): restorani, kinodvorane,... kad budu opet koncerti i noćni klubovi i to, za posjet bolnicama, za prelazak granice bez karantene (inače Austrijanci u tu svrhu već priznaju i brze testove),...

Testiranje kar u tri dana je naravno glupost.
(+1)sviđa mi se
ppegan19. 12. 2020 07:48:17
Primož, pa što ti nije jasn?? Što sam pa drugo napisao nego što je onda VanSims, samo obširnije? Da djeca su odraz roditelja, kako se ih vaspita, taki su. Mene su s tvrdorukom vaspitavali, sve sam si mogla zaslužiti, ništa mi nije bilo podarano, naučili su me poštovanja starijih, predvsem da budem ljubazna i suosjećajna prema drugima, čega tebi jako fali. Ne poznaš me pa osuđuješ i stalno vrijeđaš. To puno više govori o tebi nego meni. A jer imam potpuno drukčije mišljenje od tebe, onda sam glupa i nepismena i ne znam što još. Ako si ti normalan... Karma is a bitch.
(+6)sviđa mi se
gely19. 12. 2020 08:30:23
vidi se da neki 24h prate SLO TV, koji im pere mozak i ponižavaju druge koji su osviješteni i istražuju drugdje. Dobro je rekao/la ppegan, redbull, felix, mcgiver, pa još tko.... - ali za jednog predstavnika - mislim da svi znamo kojeg, jer on "sve obvlada" i svakodnevno nam izvještava o svojim događajima i odjeku velik nasmehzmeden - IQ adijo pamet - možda bi bilo super kad bismo slušali i druge znanstvenike i koristili logiku i svoje mozgove. Ako neki mislite da je cjepivo super - nadam se da ćete moći svojim djeci pogledati u oči s čistom sviješću
https://hyprr.com/videos/d56c8e37-9448-446e-95c2-6657016ce423

https://sites.google.com/a/wabiz.org/www/Home/news/pressneedstobeheldaccountableforhurtingpeople/conspire-corona-or-5g/rf/other/on-corona-the-media-and-propaganda/stop-world-control?overridemobile=true#TOC-Shadow-governments-control-us

https://www.glasistre.hr/hrvatska/ekskluzivno-kontroverzni-imunolog-srecko-sladoljev-protivi-se-obaveznom-i-masovnom-procjepljivanju-tvrdi-da-ljudima-prijeti-opasnost-od-cjepiva-a-ne-od-virusa-684836?fbclid=IwAR2wpiqz2NqaUqPMnTmxVVul18zDdHtY_gllG5iNAGCTCfaIP6nYfs60dIQ#google_vignette

https://topnews.si/2020/12/15/sokantno-spregovoril-slavni-francoski-zdravnik-profesor-christian-perronne-to-niso-cepiva-proti-koroni-ne-smemo-jih-prejeti/?fbclid=IwAR3wxNNRD-iGqWdECiAwehoVR_OfK9cP7bdSvHf3R4G1eYZAVjH01sgZVNc

pa još ovo - Vođa istraživanja Pfizer: Cjepivo Covid je sterilizacija žena. Nakon nekoliko istraživanja ispostavlja se da je sincitin-1 prisutan i u spermi, tako da neće samo žene biti sterilizirane, nego i muškarci. - link bi postavila, al je obrisan....samo zašto zavijanje z očmizmeden
(+2)sviđa mi se
s7nf19. 12. 2020 08:40:38
gely, internet nije za tebe. Ozbiljno.
(+5)sviđa mi se
gely19. 12. 2020 08:47:42
s7nf......argumenti, zašto ne. Jer ne razmišljam kao vi?????? Ozbiljno!!!!! WTF kakvu logiku koristite - TV ili svoje mozgove
(+2)sviđa mi se
Stranica:123...4041424344...375376377
Za objavu komentara morate se prijaviti:
Korisničko ime:
Lozinka:
Prijava
Ukoliko još nemate korisničko ime, morate se prvo registrirati.
         
Copyright © 2006-2026 Hribi.net, Uvjeti korištenja, Privatnost i kolačići