Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Korisničko ime:
Lozinka:
Prijava
Još niste registrirani? Registracija.
Zaboravili ste lozinku?

Covid-19, Ukrajina

Ispis
Sorok25. 03. 2021 11:33:15
Da, nešto takvovelik nasmeh
I ne bi bilo loše nekim senzacionalističkim govornicima, prorocima i sličnim pametnjacima s dalekih obala dovesti neke jake "malarske" odnosno "zidarske" oko tjemene, da ih malo "resetira". Očito im se je nakupilo malo previše errora u softveru od silnog naklapanjajezen
(+1)sviđa mi se
andi225. 03. 2021 11:40:28
Također mi sve manje jasno. Jučer - približava se treći val. Danas - već čvrsto zakoračili u treći val. I to službeno ovlašteni. Kako bi izgledalo vođenje naše države u ratu? Jučer - povlačenje, danas - proboj, sutra - poraz, prekosutra - pobjeda... I ne znam je li tako teško malo smiriti stvari i ohrabrivati ljude kao što je to umio onako monotono i smireno lagano opijen premijer VB tijekom II. svjetskog rata.
(+5)sviđa mi se
Sorok25. 03. 2021 11:51:22
Da, andi2 (vjerojatno Andrej?), točno to je TO.
(+3)sviđa mi se
andi225. 03. 2021 12:18:23
Izvinite, konačno sam popravio ime u profilu. Andrej, da. Ne znam, nekako ćemozmeden
sviđa mi se
Hribolaznik25. 03. 2021 12:20:57
U cijeloj EU-u bilo je u razdoblju od ožujka do prosinca prošle godine 580.000 viška smrtnih slučajeva u usporedbi s istim razdobljem od 2016. do 2019. Podaci Eurostata pokazuju da je broj viška smrtnih slučajeva u prosincu prošle godine bio najveći upravo u Sloveniji.

https://www.rtvslo.si/evropska-unija/eu-lani-vec-kot-pol-milijona-preseznih-smrti-konec-leta-najslabse-v-sloveniji/574275

Gdje su sad ti pametnjakovići koji su veselo komentirali da nema ništa više mrtvih nego normalno? Sad je vrijeme da se ispričate. Ispričajte se posebno obiteljima svih umrlih u Sloveniji. Ispričajte se za sve glupe komentare ili jednostavno prestanite komentirati, što će biti bolje za sve nasmeh

Čekam isprike. Trebam li vas zvati poimence?
(+7)sviđa mi se
redbull25. 03. 2021 12:25:31
Bilo bi pametnije ako bi koristio zdrav razum umjesto medija i njihove matematike. mežikanje
(+4)sviđa mi se
Zebdi25. 03. 2021 12:38:19
Da? I kako bi zdravim razumom objasnio takvo odstupanje u ukupnom broju mrtvih? nasmeh3000 samoubojstava zbog vladinih mjera? (i takvu argumentaciju sam čuo, ja...)
(+5)sviđa mi se
korl25. 03. 2021 13:04:02
Hribolaznik, idi bolje malo spavati. Moja žena radi u domu za starije i imali su 2019 jednak broj mrtvih kao 2020. Razlika je bila samo u utvrđenim uzrocima smrti.
(+8)sviđa mi se
Sorok25. 03. 2021 14:09:37
Očito neki ne žele pročitati kako pišem. Hribolaznik, ako misliš na mene, nemam se za što ispričavati. Ravno tako kao ti suosjećam s bolesnima i svojcima mrtvih. Žuč sam izlio nad nečim drugim. Sreću svima!
(+3)sviđa mi se
martin425. 03. 2021 15:11:50
Predlažem sve vas u vladnu savjetodavnu skupinu za covid-19!velik nasmeh
(+2)sviđa mi se
Sorok25. 03. 2021 15:36:19
Da, samo daj i nas onda podrži - mislim da bi bilo više poštene logike nego trenutno zavijanje z očmi Naglasak je na "poštenoj".
(+2)sviđa mi se
Becar25. 03. 2021 16:36:32
Dragi Hribolaznik. Znaš, ne smiješ previše vjerovati vlastima i medijima. Jer za tvoje navode, moraš se ti ispričati. Možda nisi pomislio da covid mafija bira to razdoblje 2016-2019 koje joj najviše odgovara?

Ako te stvarno zanima statistika smrtnosti, pogledaj ovdje, imaš za 70 godina, možeš upisati 200 zemalja. Ispričavanje molim.

Stopa smrtnosti za zadnjih 70 godina
(+5)sviđa mi se
Lunatixz25. 03. 2021 17:33:10
Ti bi očito morao natrag u osnovnu školu.

Molim otvori svoj link i pročitaj rečenicu koja je namjerno označena crvenim okvirom. Očito takvi poput tebe to ne zaustavlja da prestanu širiti neistinu i na sve načine tražiti načine da potvrde svoja (neutemeljena naravno) uvjerenja - po domaće se tome kaže zablude.


(+5)sviđa mi se
skrajnik25. 03. 2021 18:46:55
Znamo da lažu.
Oni znaju da lažu.
Oni znaju da znamo da lažu.
Mi znamo da oni znaju da mi znamo da lažu.

A opet lažu.

ALEKSANDER SOLŽENICIN
(+12)sviđa mi se
capraibex25. 03. 2021 19:51:41
Bolje da si zatvoren u svojoj općini gdje god to bilo. Mi ostali imamo mir.
(+2)sviđa mi se
Becar25. 03. 2021 20:25:12
Lunatixz, ja ne mogu pomoći ako ne znaš računati. Godine 1983. bilo je 10,662 smrti na tisuću stanovnika. Za 2020. izračunaj ovako: 23891 / 2081000 * 1000 = 11,481. To je 7,7% razlika. Sad uzmi u obzir i procijeni koliko se u 40 godina stanovništvo postarilo. U pomoć ti može:

Starosne piramide

Naravno, struka je odabrala takav usporedni period da su dobili 18% porast umrlih.
(+2)sviđa mi se
djimuzl25. 03. 2021 23:38:26
Čak se svi cjepljamo, bojim se da neće valjati..
1/1 će još uvijek biti tu sa svojim tablicama, tikvicama, kobasicama, indeksima tjelesne mase i Gonžarji.. velik nasmeh
(+9)sviđa mi se
Lunatixz26. 03. 2021 07:57:42
"Lunatixz, ja ne mogu pomoći ako ne znaš računati. Godine 1983. bilo je 10,662 smrti na tisuću stanovnika. Za 2020. izračunaj ovako: 23891 / 2081000 * 1000 = 11,481. To je 7,7% razlika. Sad uzmi u obzir koliko se je u 40 godina stanovništvo postarilo. Starosne piramide

Naravno, struka je odabrala takav usporedni period da su dobili 18% porast umrlih."

Bravo Becar, dakle umjesto da priznaš grešku počneš (sebi) kopati još veću rupu i pokušati s taktikom preusmjeravanja pažnje i dodatnog izobličavanja istine - točno ono čime si u svom originalnom postu optužio vlast i medije.

Za usporedbu si umjesto prosjeka zadnjih 4-5 godina (koji je naravno najrelevantniji za usporedbu) odabrao 1983., koja je imala daleko najveću smrtnost u zadnjih 70 godina (10.662), samo da bi time opovrgnuo njihovu izjavu i došao do 7,7% viška smrtnosti. Zašto nisi odabrao 2006. (9.345) na osnovu kojeg bismo došli do zaključka da se smrtnost 2020. povećala za čak 23%!! Ali ne, to bi bilo izobličavanje istine, kajne? velik nasmeh

Uzeo sam još 5 minuta da nedvosmisleno pokažem tko stvarno izobličava istinu u ovoj debati (dakle vlast/mediji ili ti). Za bazu sam uzeo period zadnjih 37 godina, dakle prosjek od 1983. (uključujući tvoju godinu) do 2019., i dobio prosječnu smrtnost 9.685 / 100.000 stanovnika. Ako usporedimo to s 2020. dobijemo (11.481 / 9.685) višak smrtnosti 18,54%, što je još više nego što su prikazali naši mediji (oni su naveli 17,3%, jer su uzeli samo 5-godišnji prosjek).

JOŠ RAZLIČITIH USPORDBA:
30-godišnji prosjek - 18,54%
"Slovenski mediji i vlast" - 17,3%
Becar - 7,7%

Ove godine sam imao posla s dosta pojedinaca poput tebe, i iskreno rečeno duboka debata je baš zbog stalnog preusmjeravanja/izobličavanja istine stvarno veliki gubitak vremena. Sukladno tome sam (uglavnom zbog sebe) prekinuo razgovor s tobom, ali ipak se nadam da ćeš svoje nezadovoljstvo (poslom, obitelji, ženom, vladom ili što već) početi rješavati na neki drugi način, a ne onako kako si ga pokazao u debati do sada.

U svakom slučaju želim ti još puno opuštajućih šetnji po našim izuzetno lijepim brdima. nasmeh
(+8)sviđa mi se
Sorok26. 03. 2021 08:11:49
Točno, treba se osloniti na statistiku i se njome stalno baviti. To jača otpornost odnosno stvara imunitet. Od nje će sigurno svi bolesni ozdraviti i ostati zdravivelik nasmeh Predlažem da nas umjesto cjepivom napune statistikom, pa će sve biti OK. Važno je znati %, sve ostalo je sporedno; onda se na taj % postave pravila koja će svi s našom mentalnošću čvrsto poštovati, kao i sva druga pravila; što je vrlo dobro vidljivo, npr. u prometu.
Što je već najveća laž?
(+6)sviđa mi se
Becar26. 03. 2021 12:01:32
Lunatixz, pogledaj projekciju umrljivosti naprijed, pa ćeš vidjeti da imamo jak utjecaj starenja stanovništva. Ako se uzme prosjek zadnjih 3 godine, moraš pričekati još 3 godine naprijed i tamo izračunati prosjek. Statističke devijacije su stalno prisutne. Možda nisi primijetio, namjerno nisam htio, ali ipak pogledaj 50-e za Sloveniju, kad je smrtnost premašivala sadašnju. Smrtnost će rasti zbog starenja stanovništva, to je očekivano, ništa neobično. Uostalom, ovce koje slijepo vjeruju covid mafiji ni ja nemam namjeru uvjeravati, jer nema smisla.

Imam puno osobnih iskustava s tim covidom, ta za mene najviše vrijede. Ti se samo zaključaj negdje s plinskom maskom i skafandrom da nešto ne pokupiš. Bez brige, ja uživam u životu i u ovo vrijeme bez nepotrebnih opterećenja.
(+2)sviđa mi se
Stranica:123...8384858687...375376377
Za objavu komentara morate se prijaviti:
Korisničko ime:
Lozinka:
Prijava
Ukoliko još nemate korisničko ime, morate se prvo registrirati.
         
Copyright © 2006-2026 Hribi.net, Uvjeti korištenja, Privatnost i kolačići