Kanjavčeve police - put Mire Marko Debelakove
|
| darinka45. 08. 2018 22:54:51 |
Moja zadnja objava. Hvala za vaše dobronamerne komentare.
| (+5) |  | |
|
|
|
|
| ana6. 08. 2018 07:49:28 |
Ojoj, a ima ona voda uopće ikakav plus? Ti si od čelika, Darinka 
| (+1) |  | |
|
|
|
|
| redbull6. 08. 2018 08:20:08 |
Bravo Darinka - pravi frajer
| (+3) |  | |
|
|
|
|
| macek16. 08. 2018 11:55:21 |
Hej,mislim da 11.slika ne bi smjela biti,još puno informiranosti i osvještavanja treba u planinarskim krugovima,ne bi bilo loše više energije uložiti u neku sekciju vašeg PD,recimo Komisije za zaštitu gorske narave,lp,pa očuvajmo naravu i za potomce. ,
| (+5) |  | |
|
|
|
|
| Pogačica6. 08. 2018 13:32:29 |
Slažem se s gornjim komentarom. Samo sam čekala da li će netko ipak reagirati. I lijepo da je fotografija uklonjena i prestaje raditi reklamu za kupanje u triglavskim jezerima. Vjerujem da jedna osoba ne nanosi mnogo štete, ali ne mogu zamisliti da svi redom tamo ulaze ili namakaju noge... i uopće ne razumijem kako tako velika ljubiteljica planina i redovita dopisnica na ovim stranicama bude tako nesvjesna i bezbrižna prema našim prirodnim biserima... nemam više poštovanja prema njoj, resnično... žao mi je za to, ali ne mogu drugačije... 
|
|
|
|
| lepenatka6. 08. 2018 14:28:55 |
Darinka4, šteta bi bila. Baš bi nam nedostajali tvoji podaci o stanju na planinskim stazama Regina
| (+5) |  | |
|
|
|
|
| lingo6. 08. 2018 14:32:49 |
Pravila si sami pravimo, u inozemstvu sam vidio na mnogim mjestima da se ljudi brzo oplahnu koliko dopušta temp vode. Meni ne pada na pamet jer sam smrznute sorte. Koliko to opterećuje prirodu nije konkretno dokazano. A što je s stadom ovaca koje dođe nasrati kraj Krnskog jezera ili nekog Kriškog i fekalije se ispere u vodu? Tamo alge i sl. nikad nisu bile problem, na Sedmerim jesu. Očito su te naravovarstvene "studije" i zabrane privučene za kosu. Da se same opravdaju......
| (+6) |  | |
|
|
|
|
| simon796. 08. 2018 15:36:32 |
Moja zadnja objava. Hvala za vaše dobronamerne komentare. veliki osmijeh Daj, Darinka, da ne odeš stvarno. Još jedna od rijetkih zanimljivih
| (+4) |  | |
|
|
|
|
| sneg6. 08. 2018 16:36:23 |
Pozdrav Darinka, pa ti nećeš odustati od objava zbog nekih ograničenih i plitkih tipova. Nastavi sigurno po našim prekrasnim brdima. LP
| (+1) |  | |
|
|
|
|
| hočo6. 08. 2018 17:22:44 |
Darinka je zakon. S veseljem čitam njene objave
| (+3) |  | |
|
|
|
|
| SamoK6. 08. 2018 17:24:54 |
Darinka, pridružujem se glasovima u tvoj plus. Sam se uvijek namačem u prirodnim vodama i nemam ni loše savjesti, ni nije mi sram.
| (+2) |  | |
|
|
|
|
| miri6. 08. 2018 17:43:46 |
Upozorili smo ga da mu ne klizne na ledu. On pa nič-čof. I pliva (na sljedećoj slici)
1
| (+2) |  | |
|
|
|
|
| Rutil6. 08. 2018 18:05:34 |
@lingo: "Koliko to opterećuje prirodu itak nije konkretno dokazano." poguglao sam i ne nalazim konkretnu studiju o utjecaju odbacivanja piksen piva u triglavskom parku - dakle možemo bacati piksne gdje hoćemo? @samoK: "Sam se uvijek namačem u prirodnim vodama i nemam ni loše savjesti, ni mi sram." i ja se kupam skoro isključivo u Kolpi, ali jedan park je zaštićeno područje - zaštićen s razlogom a ne iz fore/dolgčasa. na sličan način mnogima nije sram trgati cvijeće u parku, mnogima nije sram bacati smetove, žaklju nije sram postaviti bivak usred parka na varijantu "boli me kurac", itd. itd... kakav je smisao parka onda?
| (+11) |  | |
|
|
|
|
| mirank6. 08. 2018 18:28:06 |
Taj čof-čof sigurno nije bio sam. Bio sam svjedok sličnog kupanja u Krnskom jezeru-tip je bio napola u kome od šnopsa...
| (+3) |  | |
|
|
|
|
| SamoK6. 08. 2018 19:00:25 |
Rutil, uspoređuješ stvari koje su neusporedive. Kad sam rekao da se namačem u vodi, naj kažem da ne bacam smetova i ne berem cvijeća. Nikako ne radim ništa što šteti prirodi, osim ako ne idemo tako daleko da mislimo da ljudska prisutnost nije prirodna i šteti. Prema prirodi sam vrlo uvažljiv i oprezan još od ranog djetinjstva, kad to još nije bilo 'moderno'.
| (+1) |  | |
|
|
|
|
| lingo6. 08. 2018 19:07:27 |
Rutil, piksen ne bacaš po podu kod kuće a ne? Vjerojatno ne zato što stanuješ u parku, nego jer nekako znaš da to nije pravilno. Zabranu male osvježenja u jezeru samo zato što je u TNP-u nema pametne podloge. Ako misliš da ima, idi u Bohinj i otjeraj kupaće iz Bohinjskog jezera, jer i ono leži u TNP-u.
| (+7) |  | |
|
|
|
|
| redbull6. 08. 2018 21:17:45 |
Pogačica tko si ti uopće, kakvo ime imaš, imaš li slike na profilu. Ništa nema od tebe, samo si čudan čovjek koji baca smeti i pametuje drugima. Istina nisi jedina i to ti je u pomoć. Više ih je takvih
| (+1) |  | |
|
|
|
|
| UB776. 08. 2018 21:19:37 |
Strancima koji se okupaju u jezeru nakon cijelodnevnog tura i vlasnicima pasa u vodi nitko im ne dosađuje! Uglavnom Darinka, nastavi objavljivati doprinose. I anka više nemoj močiti noge u jezera!
| (+1) |  | |
|
|
|
|
| miri6. 08. 2018 21:20:23 |
@mirank, griješiš ako misliš da je bio pod "gasom". Potpuno trezan je bio. I jest.
| (+1) |  | |
|
|
|
|
| Rutil6. 08. 2018 21:52:38 |
@SamoK: "Rutil, uspoređuješ neusporedive stvari. Kad sam rekao da se namačem u vodi, da ne bacam smetova i ne berem cvijeća" uspoređujem odnos prema prirodi. Ti se možda "samo" namačeš u triglavskim jezerima, drugi "samo" jedan smet baci, treći "samo" jednu planiku uzme za uspomenu.... i takvih koji naprave "samo jednu neprimjetnu stvar" ima nekoliko tisuća. To je problem. "Nikako ne radim ništa što šteti prirodi" ako se kupaš u triglavskim jezerima, to radiš. To su jezera s konstantnim dotokom nove vode, što ostane od zime i što se natupi kišama i to je to. Da se samo ti namačeš vjerojatno ne bi bilo problem, ali još jedan, pa još jedan.... pa ste puno kupalište. I to u triglavskim jezerima koja ionako nisu neka velika jezera s puno vode. Kad je huda suša manje više lakše označiš kao "mlaku" nego "jezero". @lingo: "Rutil, piksen ne bacaš po podu kod kuće a ne? Vjerojatno ne zato što stanuješ u parku, nego jer nekako znaš da to nije pravilno." kao i ja znam da kupanje u triglavskim jezerima nije korektno ponašanje - i to znam bez "konkretnih dokaza" na koje se pozivaš. "Zabrana male osvježenja u jezeru samo zato što leži u TNP-u nema pametne podloge. Ako misliš da ima, idi u Bohinj i otjeraj kupaće iz Bohinjskog jezera, jer i ono leži u TNP-u." Volumen Bohinjskog jezera je 100.000.000 kubika, plus konstantan dotok nove vode i puni se solidno čak i u sušnijem vremenu. Triglavska jezera su samo jedan uzorak u usporedbi - zato se možeš kupati u Bohinjskom, ne u triglavskim. I za to ne trebaš studiju. baš kao što pojedinac ima najveći utjecaj - jer ako svatko od nas ima stav "samo malo XYZ neće se primijetiti"... pomnoži to tisućama i odmah je cirkus i deponija. i žakljev bunker je tak primjer - zašto ga ne smijem i ja postaviti, pa moj drug i šurjak i sestra i brat i.... pa uskoro imamo vikendaško naselje pod Triglavom.
| (+8) |  | |
|
|
|
Za objavu komentara morate se prijaviti:
Ukoliko još nemate korisničko ime, morate se prvo
registrirati.