|
| velkavrh20. 06. 2016 10:45:14 |
Čekam Bavščicu i lovim minute među kišom.
|
|
|
|
| Apolonija20. 06. 2016 17:57:35 |
Kao Zlatica vas pozdravljam s mora. Slažem se s otivom, da vjerojatno ide za navadni bedrenec (Pimpinella saxifraga). Brane, ti opisuješ veliki bedrenec, barem mi se čini. Navadni je prije bijeli nego roza. Ta saksifraga ima lišćiće kao Saxifraga aizoides, zvončić pa je Campanula poscharskyana.
|
|
|
|
| Apolonija20. 06. 2016 20:51:25 |
Brane, tvoje neznanke ne razlikujem dobro. Može li biti bolj zgužvan i zakrnel rman.? Može biti dlakavi trebelj, naravno. Čudno mi se činilo da nisi pomislio na njega, jer si ga prethodne godine više puta slikao i dobro poznavao. Zato sam mislila da si ga odčekirao.
|
|
|
|
| otiv25. 06. 2016 17:08:28 |
Zlatica, zar nisi bila na dopustu?  Lijepo!!  Previše ih je kukavica, da bi znao njihova imena. Ovu sam sreo danas na Grmadi - ŠG
1
|
|
|
|
| zlatica25. 06. 2016 20:31:04 |
Otiv, pa ako to nije piramidasti pilovec, pa ništa više neću reći! 
|
|
|
|
| Apolonija25. 06. 2016 21:51:48 |
Oh, dragi otiv, i to je dopust Istraživački. Prvo tražiš biljke, onda dobre snimke, pa još i imena. Slažeš li se? Zlatica je sve izvrsno obavila. Nanizala nam je malo drugu floru, nama malo manje poznatu. Baš zanimljivo je, kako iz značajki rožica izluštiti pravi rod i naći još vrstu. Zlatica, pitala si i domaće? Grmovnica je po mom liguster- (Ligustrum ovalifolium) I meni su jako sviđaju te bijele vunenaste biljke, kao ova na 22 i 23. Ako dobro pogledaš cvjetove, mogu te podsjetiti na oman i listovi na lučnik. I stvarno je lučnikovolistni oman- (Inula verbascifolia) 27, 28, 29: Već si sama dobro utvrdila da je šparnica (Biscutella). Samo koja? Ima ih nekoliko vrsta. I na 31 i 32 je gadovec, laški ((Echium italicum) Bodećeg trnka (Pallenis spinosa) još nisam vidjela Žuti luk (37 do 40) se stvarno zove žuti luk (Allium flavum) Što se tiče orhideje imaš pravo. Piramidalni pilovec je inače karakterističniji i lakše ga je prepoznati kad još nisu svi cvjetovi otvoreni, jer čine lijepu piramidu. 
|
|
|
|
| zlatica26. 06. 2016 09:52:33 |
Apolonija, Otiv, baš lijepo vas bilo čitati. Apolonija, neizmjerno si me obradovala nanizanimi podacima o svim mojim neznanicama, koje mi nisu dale mira. I posebno za žuti luk! Što god sam tražila po netu, uvijek mi se pojavljivala ona vrsta luka koju određuju kao žućkasti luk (Allium ericetorum), čak i ako gledaš ovo: http://www.gore-ljudje.net/novosti/68457/, naravno sada kad si rekla latinsko ime, svuda s tim imenom se pojavljuje moj žuti luk. I sada si mi riješila zagonetku za oman. Godinama ga gledam na moru i neko vrijeme sam mu davala ime degenija, onda sam shvatila da to nije to, no, sada konačno znam pravo ime. Što se tiče bodećeg trnjka (Pallenis spinosa) malo sam oklijevala i između slične obalne zvjezdice (Asteriscus aquaticus), koja je više jastučasta, moj trnjek je bio samotan. Po literaturi mu je slična još jedna nebinovka-Jerihonski trnjek (Pallenis hierichuntica), ali je gotovo bez stabljike. lp i dragi ljubitelji cvijeća, podijelite s nama još neku svoju cvjetajuću najdbu!
|
|
|
|
| Apolonija26. 06. 2016 11:36:59 |
Zlatica, glede aliuma mi nije bilo teško, jer imam oba kod kuće. Ne poznajem se, ali i meni se čini da si se za trnjka dobro odlučila. Sinonim za Pallenis spinosa je i Asteriscus spinosus. Biljke su si prilično u bliskom srodstvu. Za Asteriscus možeš naći i sinonim Buphthalmum aquaticus, naš primožek je Buphthalmum salicifolium. jer ako gledaš samo cvjetove, prilično su slični.
1
|
|
|
|
| zlatica26. 06. 2016 11:56:06 |
Da, super, stvarno imaš sve to kod kuće. Jako su mi zanimljivi ti luki. Dobro si naznačila povezanost s našim primožkom, stvarno je velika sličnost među njima. čao
|
|
|
|
| foxy26. 06. 2016 19:36:52 |
1
|
|
|
|
| otiv26. 06. 2016 20:00:37 |
Moknati jeglić, na prvi pogled. 
|
|
|
|
| Apolonija26. 06. 2016 20:38:33 |
Stvarno tako izgleda, kao što kaže naš otiv. Ali mogao bi biti i dugocvjetni. Imaš li još neki snimak? Cvijet sa strane?
|
|
|
|
| freya8627. 06. 2016 12:21:15 |
Molím vas za pomoć, zanima me je li na donjoj poveznici na slici perla ili se radi o drugoj biljci. Po listovima sudim vrlo je slična, po cvijetu nisam sigurna ... Perla?
|
|
|
|
| foxy27. 06. 2016 12:43:13 |
|
|
|
|
| otiv27. 06. 2016 14:34:02 |
@foxy, jesi li našao svoju ružicu na vlažnom, močvarnom svijetu?
|
|
|
|
| Apolonija27. 06. 2016 21:46:03 |
freya86, živjo! Kada i gdje si slikao svoju biljku? Imaš li kakav jasniji snimak cvjetova? Dišeća perla je već uglavnom otcvjetala, ima šire i zelenije lišćice.
|
|
|
Za objavu komentara morate se prijaviti:
Ukoliko još nemate korisničko ime, morate se prvo
registrirati.