Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Korisničko ime:
Lozinka:
Prijava
Još niste registrirani? Registracija.
Zaboravili ste lozinku?

Biciklisti u planinama

Ispis
cebelca9. 02. 2014 11:19:22
VanSims, no to me baš zanima, tvoji razlozi zašto si se sad iznenada čudesno predomislio. velik nasmeh

(+4)sviđa mi se
GregorC9. 02. 2014 12:38:58
Najveća prepreka je jednostavno nepoznavanje gorskog biciklizma. Dakle strah od nepoznatog odnosno nečeg novog. To da se voziš gorskim biciklom još nije gorski biciklizam.
Slovenci smo općenito poznati po tome da teže prihvaćamo novitete i u svakoj stvari prvo vidimo sve najgore. Iako gorski biciklizam uopće nije neka nova stvar.
(+4)sviđa mi se
GregorC9. 02. 2014 16:38:24
Par pitanja za one koji ste tako protiv.
1. Otkud vam ideja da želimo prisilit vožnju svuda bez ograničenja?
2. Jeste li uopće pročitali postojeći zakon i prijedlog novog zakona ZON?
3. Zašto zagovornike koji se trude predstaviti stvar označavate arogantnima, jer se jednostavno ne slažu s vama i iznesu svoj pogled?
4. Otkud pravo određenim organizacijama da prisvaju staze (osim vlasnika naravno)?
5. Gdje su dokazi da biciklizam više opterećuje staze od pješačenja? Posebno ako usporedimo masovnost.
6. Zašto vas smetaju drugačiji?
7. Jeste li uopće pročitali preporuke za gorske bicikliste, kojima se 99% biciklista drži?
8. Zašto sam negdje u brežuljcima vrijedniji ako se popnem pješice, čak i ako mi auto stoji samo 2 zavoja niže od cilja, nego ako sam gore biciklom, iako sam startao iz doline?
9. Zašto je više otpada i prljavštine tamo gdje biciklista praktički nema i neće ih biti? (Ali mislim da kod nas nema puno zasmecavanja!)
10. Zašto hodanje bez staze nije problematično, unatoč tome što svuda upozoravaju da se hoda po stazama i ne napuštaju?
11. Zašto je tamo gdje ima puno staza na određeni cilj tako teško prepustiti jednu biciklistima?
12. I konačno, poznajete li uopće problematiku, jer vas ovdje gore ima vrlo malo takvih koji znaju zašto se zapravo radi. Bar sudom po pročitanom.
(+1)sviđa mi se
mmuz9. 02. 2014 16:46:13
@GregorC: ne trudi se. Možda nisi primijetio da neki u ovoj debati glatko ignoriraju neugodna pitanja i činjenice nepovoljne za njihovo stajalište.

Ti sam ostavi planinarske staze na miru.
(+3)sviđa mi se
cebelca9. 02. 2014 17:08:23
Slažem se.

Ipak računam na zdrav razum ljudi. Nakon svih postova (hvala svima za strpljenje pri objašnjavanju i za stvarno velik broj kvalitetnih doprinosa!) oni kojima ova problematika barem malo zanima bolje će shvatiti što je istina a što nije.

I odluka ZA ili PROTI tako neće počivati samo na neprovjerenim činjenicama koje se tako uporno šire o planinskim kolesarima.
(+1)sviđa mi se
VanSims9. 02. 2014 17:12:18
S veseljem GregorC odgovorit ću na neke pod uvjetom da opet ne dobijem pljusak diskvalifikacija od nekih korisnika.

Ad. 3. Ne svi, neki u ovoj temi svakako zaslužuju taj predikat. Možda čak peta kolona koja se trudi vas ocrniti.

Ad. 4. Hmmm. To je kao da pitaš odakle pravo DARS-u ili DRSC-u da prisvajaju ceste. Pa skrbnici su i zakonski ovlašteni za njihovo planiranje, gradnju i razvoj. Isto je s planinarskim stazama samo što je tu u sličnoj ulozi PZS. Zakon je takav. Nije rečeno da se ga ne smije mijenjati i da prijedlozi i debata (kulturna naravno) nisu dobrodošli. Do tada je tako.

Ad. 5. Tu se slažem, vjerojatno ne.

Ad. 6. Ljude smetaju drugačiji jer su nešto što oni ne mogu, ne znaju ili se ne usuđuju biti.

Ad. 7. Ne, priznajem, nisam. Općenito koliko se ljudi drže preporuka... manje nego zakona sigurno. Ako je ograničenje na cesti drži ga recimo još pola vozača, ako je preporučena brzina broj se mjeri već u infinitesimalnim količinama

Ad. 8. Ti se pitaš u odnosu na pješake, ja kao pješak u odnosu na one koji autom dolaze sasvim do koće i koji bi došli čak do Aljaževog tornja da je moguće. Vidiš, kako su me bombardirali kod Gospodičnice zbog toga. Stvarno, zašto je takav netko npr. u koći više vrijedan?

Ad. 9. Vjerojatno jer ste kao što si primijetio manji broj od planinara. Vjerojatno je postotak (oprosti izrazu) kretena među vama isti kao među nama planinarima.

Ad. 10. To se i ja pitam. Vjerojatno zato što ćeš kod nas ako se van službenih staza nešto dogodi još uvijek dobiti povraćene troškove spašavanja, prijevoza, liječenja... kod nezgode jer je to još uvijek besplatno za sve. U inozemstvu nije. O tome odlučuje osiguravajuća kuća gdje si osiguran, koja će reći da ti standardno osiguranje to ne pokriva. Postoji vjerojatno neko skuplje za bezpotja.

Ad. 11. Nemam ništa protiv. To je praksa u inozemstvu. Upravo za to sam se zalagao kad sam rekao da sam u inozemstvu vidio označene staze posebno za pješake posebno za kolesare a neki su se ismijavali zbog toga.
sviđa mi se
FSkok9. 02. 2014 19:38:23
Mislite li da je KTK odnosno njezin načelnik legitimni predstavnik kolesara u ovoj stvari?
(+1)sviđa mi se
BorisM9. 02. 2014 19:42:02
Ej druže, sad bi ti nešto podvalio, neće ti uspjet!
Ako je načelnik KTK-a, onda predstavlja KTK. Rekao sam ti već, nisam u PD, PZS niti u KTK.
sviđa mi se
GregorC9. 02. 2014 19:48:22
FSkok apsolutno da!
VanSims uglavnom si napisao ono što sam ja već u jednom od gornjih postova. NEPOZNAVANJE i NEPRIHVAĆANJE novosti i nevoljkost za razgovore i kompromise. Jednostavno po sistemu zašto, zato jer je tako.
TO je to od mene u ovoj temi, jer mi se jednostavno ne da više tipkati istih i istih stvari.
Bolje ću kolesariti, tu susrećem bolje ljude. LP
(+1)sviđa mi se
FSkok9. 02. 2014 19:52:03
Ništa ne podvaljujem, pitam zato jer me zanima, broje li prijedlozi KTK-a ili ne? BorisM, načelnika si ti u jednom prethodnom komentaru istaknuomežikanje.
sviđa mi se
BorisM9. 02. 2014 19:55:14
Kako znam KTK se zalaže za otvaranje svih staza, ali nisu predstavnici svih kolesara.
sviđa mi se
VanSims9. 02. 2014 20:21:47
Čovjek stvarno ne zna što biste htjeli... S vašom arogancijom ste izgubili mnoge podržavatelje.

Ok, stvarno ste stručnjaci na svom području, bolje poznajete stvari, zakone... ali ne znate se igrati politike i lobiranja. To je nužno. Vi više pljujete i diskvalificirate svakoga tko vam hoće doći na pola puta. Tako nećete postići ništa! Vi predlažete jedno, vaši protivnici drugo, stvar je u kompromisu. Inače nećete postići ništa!

I razjedinjeni ste ko vrag: mene ne predstavlja taj, ja nisam član te udruge, oni ne predstavljaju sve kolesare umjesto da se udružite... takvi ste kao naši manjinci u Italiji i Austriji, zato ništa ne postižu.

Na kraju ćete stvarno završiti tako da će biti zabranjeno voziti svuda. Onda ćete imati! I nisam nimalo uvrijeđen - meni je jednostavno svejedno.
sviđa mi se
mmuz9. 02. 2014 20:30:03
@VanSims: trećina članova PZS-a su planinski kolesari - jesi li to propustio? Vjerojatno je to najveća krovna organizacija koja se za te članove presneto malo brine.

Spominješ aroganciju? Ne slažem se, argumentiranost i arogancija nisu isto.

Arogancija je kad netko bez argumenata kaže "bilo će tako i tačka". Arogancija je i kad netko bez argumenata kaže "prvo sam ti bio naklonjen, ali kad si počeo neslagati sa mnom i to dokazivati činjenicama, više nisam - zar ne bi šutio i ne raspravljao sa mnom!"

Moraš priznati da je barem malo smiješno ako optužiš grupu koja si kao cilj postavila "uređenje a ne zabranu" aktivnosti da nije spremna sklapati kompromise.
(+1)sviđa mi se
BorisM9. 02. 2014 20:34:50
I što sam loše napisao? Ako načelnik KTK zastupa KTK, ne može zastupati mene, jer ja nisam u KTK. Kako smo organizirani, pusti nam to. Smo samo par novinara aktivirali, pa Peršolj već stoka tamo okolo i stresao razne nebuloze. I nismo nikoga izgubili, zapravo ste nas vi aktivirali, time što ste nas opet stisnuli u kut. Ovaj put nećemo više šutjeti, jednom je bilo dovoljno! I stvari se odvijaju, ovaj put u pozitivnom smjeru. Kakvo, to ćeš još vidjeti, sve u svoje vrijeme.cool
sviđa mi se
mmuz9. 02. 2014 20:39:08
Pa još jednom za one koji su možda propustili, što kolesari zapravo uopće žele:

http://www.mtb.si/novice/1979-sklepi-srecanja-predstavnikov-kolesarjev-in-turizma.html

Preporučujem čitanje!
sviđa mi se
BorisM9. 02. 2014 20:52:12
Mmuz, to sam već dva puta zalijepio, pa jako sumnjam da si uzela vreme i pročitala.
sviđa mi se
FSkok9. 02. 2014 21:00:25
Kao što možemo pročitati, na sastanku predstavnika kolesara i turizma donesene su sljedeće odluke;

http://mtb.si/novice/1979-sklepi-srecanja-predstavnikov-kolesarjev-in-turizma.html

Nigdje nije zapisano kako su došli do tih odluka, jesu li ih sudionici glasovali? Zašto se to pitam? Jer je među sudionicima, pod tim odlukama, navedena i KTK, pa bi čovjek lako mogao stvoriti mišljenje da KTK podržava takve odluke, iako očito barem što se tiče druge točke ne!

http://www.pzs.si/vsebina.php?pid=141

Je li možda nekome ovo neka vrsta obmanjivanja javnosti?

@BorisM; još uvijek ne znam tko su "vi" ili tko službeno zastupa kolesare.

Edit; dok sam pisao, @mmuz je već zalijepio odluke predstavnika kolesara i turizma, hvala. Ja sam ga naravno pročitao (ali ne danas)...
sviđa mi se
BorisM9. 02. 2014 21:11:26
Ispod imaš napisano tko je bio na sastanku, oni su zastupali nas gorske kolesare. Jože Rovan je zastupao samo KTK, ne sve kolesare. I to nisu stavovi KTK, nego stavovi nas gorskih kolesara. Tko smo mi, saznat ćeš u pravi čas.
Dosta mi vas imam, ja idem na otok usred Atlantika, gdje ću se moći voziti biciklom po stazama, pa zbog toga nitko neće umrijeti. I tamo su sve osim jedne staze otvorene za kolesare i planinare! Osim ako VanSims dođe tamo, onda ne.velik nasmeh
sviđa mi se
cebelca9. 02. 2014 21:12:09
FSkok, pa što bi sad htio reći? Da su stavovi izmišljeni?

Piši na mtb.si ili nekomu od potpisanih dolje i pitaj ih, ako te toliko zanima kako je glasovanje prošlo.
sviđa mi se
FSkok9. 02. 2014 21:21:13
Zašto napad umjesto odgovora?
Jesam li napisao neku neistinu?
@cebelca, zašto okrećeš? Nisam li jasno pitao na koji način su stavovi doneseni. Naravno ne tvrdim da su izmišljeni, jer NISU!
(+1)sviđa mi se
Stranica:123...11121314
Za objavu komentara morate se prijaviti:
Korisničko ime:
Lozinka:
Prijava
Ukoliko još nemate korisničko ime, morate se prvo registrirati.
         
Copyright © 2006-2026 Hribi.net, Uvjeti korištenja, Privatnost i kolačići