Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Korisničko ime:
Lozinka:
Prijava
Još niste registrirani? Registracija.
Zaboravili ste lozinku?

Biciklisti u planinama

Ispis
tine.sl2. 03. 2013 20:43:16
Usput sam vozio po šumskoj cesti koju i planinari koriste za uspon do Iztokove koče pod Golakima sa svojim autima, ali ti nastavljaš bubati jer u svojoj uskoj glavi vjerojatno ni ne znaš gdje je to.
Vjerojatno si među onima kojima smeta sve osim njih samih.
Da i ja sam planinar i više puta surađujem s drugim markacistima, i znam kako su razni bubavci kojima su usta puna što smo mi i što smo napravili i kako bi trebalo biti, kad dođe na posao nikoga nigdje. Zato su pune koče raznih rekonvalescenata koji dolaze na pivo i pametovanje
sviđa mi se
tine.sl2. 03. 2013 21:20:52
Tinky, znaš taj znak koji si zalijepio ne znači ništa odnosno samo smeti prirodu. Trebao bi znati kakav je službeni znak za zabranu ako si već stavio sliku. Službeni znak objavljen je u službenom listu RS i službeni je znak planinarskog saveza.
Malo se raspitaj.
1
sviđa mi se
tinky3. 03. 2013 05:45:58
tine.sl Taj znak je na austrijskoj strani
sviđa mi se
tine.sl3. 03. 2013 08:49:05
Zalijepio sam ti na gornji post znak koji je važeći.
Bilo bi lijepo da se zgledamo po Austrijancima u mnogočemu. Tamo su propisi i zakoni smisleni i zato se ih poštuje. Kod nas svaki koji ima 2 minute nešto cmeca i pametuje i postavlja razne znakove za zabrane kao da je sve njegovo. Zato i na skijaškim stazama kod nas gone turnaše, u Austriji ih moraju pustiti jer tako piše i s kolesom se može voziti svuda osim gdje je označeno. Označeno po propisima. Ne kao kod nas kad vidiš razne table ručno načarane pa i prave umjetničke stvaritve koje svuda nešto zabranjuju nekome.
Još jednom kažem. Za sve ima dovoljno prostora i priroda je svih i za sve aktivnosti, samo malo strpljenja treba ne da smo svaki na svojim rovovima i da svaki svoju aktivnost zagovara kao jedinu pravilnu.
(+2)sviđa mi se
GregorC3. 03. 2013 16:47:31
Mislim da je i među markacistima puno gorskih kolesara koji pomažu kod uređivanja staza pa je taj optužba potpuno neutemeljena (još jedna od mnogih). Što se tiče krampturc ti tri su se više medijski izložile i time pokazale da i kolesarima nije svejedno za staze. Pun o njih svake godine takvih o kojima se ne priča. Samo dođu i naprave.
Da kolesari riču i uništavaju staze pa to je jedna od većih perli. Da su tako pažljivi na štetu koju rade pješaci kao što su na praktički svaku kolesnicu od kolesara vjerojatno bi protivnici kolesara brzo utihnuli.
I ja kažem da ima prostora za sve, treba samo manje netrpeljivosti s obje strane.
Činjenica je da se kolesar mora svjestiti da je on "gost" na planinskoj stazi i da pješak ima prednost. Isto tako važan je izbor cilja prema više faktora (oprema, znanje, posjećenost staze...). Ali to na kraju valja i za planince.
Pa puno planinskih i kolesarskih užitaka u planinama i brežuljcima. I dobre volje pa će bitivelik nasmeh
(+2)sviđa mi se
VanSims3. 03. 2013 17:32:19
GregorC reče: "Činjenica je da se kolesar mora svjestiti da je gost na planinskoj stazi i da pješak ima prednost."

No, sad smo na srži. Na kraju krajeva me stvarno ne smeta ako kolesari voze po planinskoj stazi bilo dopušteno ili ne (kao što me ne smeta ima li pas privezan ili ne ako ne uznemirava druge ljude).

Ali onda neka bude stvarno obziran prema pješacima. Ako npr. juri dolje neka ne zvoni umakni se ja dolazim!, nego neka stane prođe ljubazno i onda juri dalje.
sviđa mi se
tine.sl3. 03. 2013 22:58:18
Pazi gdje voziš i s kim se srećeš. Možda će sljedeći tip biti agresivan, pritužba po zakonu nije moguća jer zakon ti kršiš.


U stvari me razljutio, ili bolje rečeno rastužio taj stavek julijusa. tip bi me tukao iako me ne poznaje. Jako bih ga rado sreo
I Van Sims ja i moji drugovi smo prohodili i prekolesarili dobar dio dolomita i karnijaca pa tirolsko i kažem ti nije tako kako ti misliš. Gledamo se u zube ali ovdje nažalost najčešće zbog takvih netrpeljivih tipova.
(+2)sviđa mi se
joža x5. 03. 2013 17:49:58
Čini se da je Van Sims od pasa "prešao" na gorsko kolo-bog nam pomogne! Inače dragi LJUDI kad je jednom staza napravljena šteta u prirodi je učinjena i svejedno je voziš li kolo ili hodaš po njoj. Prostrora ima za sve dovoljno.
(+10)sviđa mi se
slamca5. 03. 2013 20:36:16
Ne znam jesam li promašio ili se nitko nije obregnuo uz prečice. Mene osobno gorski kolesari ne smetaju, smetaju me razne prečice. Ili ih možda rade kolesari ili smo ih povukli MI SVE MOGUĆI pješaci, planinari...? To je pitanje po mom mišljenju i bilo bi pametno nešto reći o tome.
sviđa mi se
BorisM6. 03. 2013 06:51:30
Prečice pohodnici sami vrlo dobro znate raditi. Žao mi je ali i među kolesarima ima takvih koji ne znaju skrenuti i rade prečice.
Ja se njima obračunavam tako da im namećem grane na prečicu.
(+2)sviđa mi se
GregorC6. 03. 2013 09:40:33
Sigurno se slažem da i kolesari rade prečice, ali uvjeren sam da ih mnogo više povuku pješaci. Posebno gdje su jaki zavoji i staza vijuga, uskoro se napravi špora ravno, što se uglavnom radi pješice, pogotovo pri spustu.
Sličan primjer su staze, naročito one popularnije lakše. Umjesto jedne utabane polako nastaje pravi labirint. I svi znamo da na takvim mjestima puno više posjetitelja pješice nego s kolesom.
(+3)sviđa mi se
lynx6. 03. 2013 11:42:26
Može li mi netko objasniti argument da jedan prosječni gorski kolesar manje utječe na stazu od jednog prosječnog planinara? Čini se mi totalno neintuitivno jer imaju veći specifični pritisak.
(+1)sviđa mi se
tine.sl6. 03. 2013 16:57:53
Mene baš zanima govorimo li o stazama ili o označenim planinskim stazama. Mislim da je velika razlika među njima. Barem na području gdje ja većinu vozim postoje 3 planinske staze i na njima mene nema, kad mi neki pametnjaković počne zanovijetati na nekoj drugoj stazi kojih ima koliko hoćeš onda je to druga priča.
(+3)sviđa mi se
viharnik6. 03. 2013 19:30:06
Poznato je da kopita životinja i noge planinara čine veću štetu na stazama glede erozije tla, nego trag planinskog biciklazadrega.
(+2)sviđa mi se
viharnik6. 03. 2013 20:02:52
Naravno, trke su nešto sasvim drugo, tamo se ide na vrijeme i punu snagu.
(+2)sviđa mi se
anze r6. 03. 2013 20:22:30
Da, čak i svemoćni gorani i planinari nismo bez grijeha.
http://www.gore-ljudje.net/novosti/34601/
Izraženiji problemi se pojavljuju s povećanom frekvencijom posjeta. Važi za sve posjetitelje planina.
(+1)sviđa mi se
lynx6. 03. 2013 23:33:59
tol, nažalost članak ne nudi novih informacija, iako je relativno dobro napisan. Više pitanja nego odgovora.
sviđa mi se
tine.sl7. 03. 2013 08:24:40
U siječnju smo u SLO održali prvu enduro utrku ove godine, to je nova disciplina u planinskom biciklizmu. Nažalost u ilegalnoj formi, jer legalno to ne možeš i bila je skrivena kao znak protesta.
Na vrlo frekventnoj stazi cijeli tjedan je trenirala cijela velika grupa biciklista i to ne amatera, pa još u subotu smo održali dirku. Unatoč svemu na stazi nije bilo primjetiti nikakve posebne promjene na gore.
https://plus.google.com/photos/110184246016943941063/albums/5829956938429491857?banner=pwa

Ono o tome tko više uništava staze je čista politička demagogija. Biciklisti smo smetnja planinarima, oni i mi lovcima. U javnom mnijenju pobjeduje onaj s više lobista na visokim položajima. I to su lovci.
(+5)sviđa mi se
tol7. 03. 2013 10:31:30
No baš prva nije bila mežikanje

U suhim uvjetima nema tako vidljivih posljedica "upotrebe" staze...
problemi su u vlažnim i blatnim uvjetima, gdje pješak/biciklist ipak ostavlja oštećenja na stazi...
(+1)sviđa mi se
Stranica:12345...121314
Za objavu komentara morate se prijaviti:
Korisničko ime:
Lozinka:
Prijava
Ukoliko još nemate korisničko ime, morate se prvo registrirati.
         
Copyright © 2006-2026 Hribi.net, Uvjeti korištenja, Privatnost i kolačići