Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Korisničko ime:
Lozinka:
Prijava
Još niste registrirani? Registracija.
Zaboravili ste lozinku?

Kućari koča

Ispis
sirt124. 09. 2012 17:33:23
Još zadnji put. Ne znam je li naključje, ali cijene iste kao na Kriškoj gori. Nije bilo konobara, samo curica!
Račun gore dol - važno da se za pristojan novac dobro najedeš!osmijeh
(+5)sviđa mi se
tinky24. 09. 2012 18:48:32
Donja dolga njiva 1490 m nmv, gornja dolga njiva 1580 m nmv.
(+2)sviđa mi se
julius24. 09. 2012 20:14:17
sirt1!
Kad se lotevaš usporedbe cijena, ne uspoređuj naranče i jabuke. Na Dugu njivu dovoze robu cestom, na Krišku goru pak žičnicom!!
PD Križe plaća sve poreze za cijelu gospodarsku djelatnost na Kriškoj gori.
Što majerica?
Budući da nema registriranu ugostiteljsku djelatnost, ne plaća ništa!
Nadam se da ćeš polako shvatiti razliku i gdje je cijena previsoka.
Što ti imaš s majericom da je tako zagovaraš?
sviđa mi se
tinky25. 09. 2012 00:57:28
Na Dolgoj njivi, dobro i jeftino,
1
(+3)sviđa mi se
pikica125. 09. 2012 12:47:20
Meni je bilo ovo zanimljivo pročitati. Samo sam zalepljila, jer se radi o kočama Klik
(+2)sviđa mi se
Becar25. 09. 2012 13:16:14
......˝U nekoliko godina rada, pomoći vikendom i brojnim posjetima poslovnih prijatelja na Pogačnikovom domu možda sam primijetila pet posjetitelja koji su pitali za tuš i nisu bili ni najmanje iznenađeni kad smo im rekli da ga nema. Ga jednostavno nema. Takvom ponudom planinarsko društvo vjerojatno očekuje više gostiju. Nažalost i drugačijih gostiju. Čak se i "pravi" gosti tako pretvaraju u "drugačije".˝..........

Namiguje li autorica da po njenom "pravi" gosti nemaju želje umiti se (osobe koje možda ni u dolini ne pere)? Oni kojima nije svejedno ići znojni spavati su "drugačiji"? Čudno razmišljanje, šteta što ste išli na edukaciju u Austriju, očito će trebati ići još mnogo puta da nešto donesete.

.....˝Moramo li imati baš sve? I tuš?˝.......

Da madona, a sad ako imaš tuš znači imaš sve? Jeli smo u Bangladešu?
sviđa mi se
Becar25. 09. 2012 13:21:49
Može se skupljati kišnicu za tuševe, ako već nismo toliko sposobni da je preobradimo u pitku vodu. Ali bezveze, tko se danas još tušira a ne. Hajde malo razmisliti o nekom higijenskom minimumu molim.
sviđa mi se
jprim25. 09. 2012 13:26:57
Rijetko jedem u kočama, stvarno jako rijetko, ali nekad situacija nanese da je skoro nužno... i tako je bilo prije 14 dana na Dolgi Njivi, stvarno izgledalo slično kao na slici gore, samo bez slanine, nego kobasica... dobro, je skoraj bi rekla jako loše, cijene da te kap,...
Pouka priče, magarac ide i više puta na lednasmeh, kad bih ja kod kuće skuhala takvu jotu kao što je jeo moj dragi, dobila bih zabranu ulaska u kuhinjumežikanje, kobasica daaaaleko od ukusne dobre,
Na pitanje je li bilo dobro, budući da sam ostavila hranu na tanjuru, bila sva radije tiho, nismo htjeli uvrijediti pred gostima koji su vjerojatno imali apetit eek,
No, okusi su različiti, i tko nije navikao dobre seoske hrane, ja je cijenim i često kuvam, stvarno misli da sve što dobije na tanjuru izgleda kako treba.
Ako opet nanese prilika za takve delicije, sljedeći put neću biti tiho, neka kuha tko - zna.
Pohvala za dobru hranu na Blejskoj koči i Komni.
LP!
sviđa mi se
Enka25. 09. 2012 14:32:28
Odlična usluga, dobra hrana, ljubazno osoblje - Dom na Slivnici. Snažno preporučujem.
Slivniška palačinka1
(+3)sviđa mi se
Janiel7425. 09. 2012 15:47:08
@Enka: to je pa novost... ondje se uvijek čekalo na račun pola sata... jedan za sve... a sad ih više li služi?
sviđa mi se
Paintball25. 09. 2012 16:24:25
Becar, moram komentirati tvoj izpad o nedostatku tuševa u kočama. Mislim da nitko ne govori da su ljudi koji bi se htjeli istuširati u koči čudni, riječ je uglavnom o tome da ljudi razumiju da tog "luksuza" nema i prihvaćaju to. Za razmišljanje bi naglasio da svi govorimo kako želimo zadržati naše gore čistima i netaknutima, s druge strane želimo u kočama sve navike iz doline (TV, tuševi, kante za smeće, pitku vodu, svježe rublje...). Pritom se zaboravlja negativan utjecaj na okoliš - i da, otpadne vode su VELIK problem. Da ne dosađujem, preporučujem čitanje donjeg i sličnih članaka.

http://www.delo.si/novice/slovenija/malo-planinskih-koc-ima-cistilno-napravo.html
(+5)sviđa mi se
tinky25. 09. 2012 16:38:10
Kofce.
1
(+1)sviđa mi se
katty25. 09. 2012 17:01:19
Bez zamere, ali ja sam bila negativno iznenađena hranom na Kriškim podima eek, inače pa momak i cure jako prijazni i gostoljubivi nasmeh. Kar se tiče hrane - kapa dol pred ocvrtkama na Komni. Tako dobre jako rijetko jedem, ok, ostavimo dom, dom je itak the best eeknasmehmežikanje. Aja, s obzirom da je hrana - primjer golaž s polenta - na Doliču izuzetno skupa, ali tudi jako ukusna nasmeh. Super. Ovo su neki primjeri koji su mi ostali u sjećanju.
(+2)sviđa mi se
Becar25. 09. 2012 17:09:47
Paintball, još jednom pročitaj članak, pa ćeš vidjeti da autorica govori točno o tome što ti porekaš. Naime da se planinari kojima ponudiš tuš promijene iz "ta pravih" u "drugačne". Mislim da tu nema drugog shvaćanja, tako da ako netko ima izpade, imaš ti. Pa puno užitaka u preznojenim posteljama želim. Koče imamo takve kakvi smo sami. Kad budemo civiliziraniji, zahtijevat ćemo više od pira i kobasice za 15 EUR.
sviđa mi se
cebelca25. 09. 2012 17:46:57
Becar, ako si ceo članak reducirao samo na tu izjavu, onda ga i ti vjerojatno moraš još jednom pročitati.
(+1)sviđa mi se
jax25. 09. 2012 17:47:24
Što se tuševa u kočama tiče, tako je: ja ih nikad nisam posebno pogrešao, istina uglavnom sam išao na dvodnevne ture. Oni koji bi mogli komentirati takvu "skromnost" su vrlo rijetki pohodnici na povezanim turama koji ne silaze u dolinu danima. Budi jasan, koliko god moraliziramo o skromnosti, bez tuša izdržiš dva dana, možda tri, onda ga čovjek STVARNO želi. Kakvo rješenje, iskreno ne znam. Ali samo reći: na ovogodišnjem posjetu Dolomitima prespavali smo u koči s tušem (nisam ga koristio). Ta koča unatoč tušu i vrlo pristojnoj hrani sigurno nije djelovala manje "planinski" od većine slovenskih. Što koču čini "autentičnijom" i privlači "prave" planinare definitivno nije oprema, nego udaljenost od doline, pristupi i obližnji vrhovi. Koče se ne biraju (ili ne poznajem ljude koji to rade) po standardu, nego po kojoj stazi leže.
Aja, budući da je paintball spomenuo druge elemente "dolinjskog luksuza", komentiram i njih: smeće, slažem se naravno. Kante i organizirani odvoz moraju imati koče s cestnim pristupom. Ostale - nosite sami u dolinu. Pitka voda - ako je nema, nema. Vodovod nećemo povlačiti. Posteljina - vreća za spavanje tu savršeno rješenje. Podržava upotrebu vlastite. TV - tu zapravo ne vidim razloga za a priori odbijanje. U kočama često dulje večeri, čovjek bi ga htio. Lakše i aktualnu prognozu vremena pratiti. Potrošnja energije nije velika.
Dakle potreban realan odnos prema okolišu, ne a priori moraliziranje. Ta austrijska koča super primjer, na restoran ne podsjeća zbog standarda, nego lokacije i pristupa.
(+5)sviđa mi se
Becar25. 09. 2012 18:10:15
@jax: potpisujem se

Točno tako kako si napisao. Ne znam zašto bi se čovjek na posjetu planinama morao odreći svih civiliziranih stvari i živjeti kao prije 100 godina. Onda je šteta što uopće postoje koče na stazama jer po prirodi tamo sigurno ne pripadaju.
sviđa mi se
VanSims25. 09. 2012 19:08:45
Pod krinkom čuvanja prirode i okoliša u ovom članku se zapravo zalaže da se na infrastrukturi (koče, staze,...) ništa ne radi i da s izgovorom 'eko' i bla bla sve ostaje kao prije 30-40 godina skratka da PZS vrh pobire novac od članarina, proračuna, masnih cijena u kočama i za to ne pomakne prst za bolju infrastrukturu.

>>>Širenja planinskih koča osim ako nije u svrhu smanjenja opterećenja okoliša inače u TNP nisu dozvoljene.

I to je to? Onda je i sama postavka koča sporna s TNP gledišta. I zašto u inozemstvu čak u nacionalnim parkovima mogu lijepe moderne koče? Aja, i zašto su mogli Kredaricu pretvoriti u sličan ili gori hotel kao onaj na Dobraču? Ni s profitnim ciljem da Kredarica postane centar masovnog turizma u našim Alpama. I što s kočama izvan TNP?

Autorica očito ne razlikuje moderne standarde od masovnog turizma? Masovni turizam nema veze sa stalnim (svakih npr 20-30 god) moderniziranjem i širenjem koča.

Debata o tuševima u kočama moguća samo u Sloveniji. U inozemstvu razumljivo i svaka u kojoj sam spavao imala ga je. I tako u srcu masovnog turizma Dolomita npr na Passo Fedaia pod Marmoladom i npr na malo poznatom Colle di Valdobia negdje u brežuljcima nad dolinom Aosta na 2400m gdje vodi samo planinska staza, bez ceste bez žičnice i koča nekako na nivou prosječne slovenske. Al tuš ima. S toplom vodom, da se razumije!

U inozemstvu naravno naplaćuju tuš u koči posebno (što u dolinskim penzionima hotelima nije uobičajeno). Obično na žetone, jedan žeton za određenu količinu vode sprječavaju preveliku potrošnju vode koja u planinama stvarno dragocjena, u tu cijenu uključena sva ekologija i tehnologija o kojoj tamo planinarima ne plaču u člancima nego uračunavaju u cijenu.

Ovdje nas opterećuju laici tehničkim i ekološkim bla blajem o tuševima (to radije objavite u tehničkom časopisu) u planinama. Bolje ih postavite! Kako ćete to tehnički i ekološki izvesti vaša stvar.

Slično kao da želim ugraditi npr klimu u auto pa dođem mehaničaru i počne mi objašnjavati tehničku izvedbu ugrađivanja sve detalje i da mora paziti da klima bude što ekološkija,... Ej ne zanima me! Reci kakva će biti, koliko jaka, kakve funkcionalnosti i cijenu i ako OK radi!
(+2)sviđa mi se
Becar25. 09. 2012 19:42:02
VanSims, BRAVO! Jedan velik plus od mene. Ako želimo što manje planinara (da priroda ostane netaknuta), onda srušimo i postojeće koče. Nevjerojatno što sve se danes krije za ekološkim moraliziranjem.
sviđa mi se
viharnik25. 09. 2012 20:01:57
Po osjećaju naši u PZS otišli na Dobrač slično kao što je Pukšič htio u Južnu Ameriku, takorekoć više izlet s novcem poreznih obveznika.
Sam ne zagovaram puno udobja u kočama, osobito ako nema prirodnih izvora vode i posljedično uređenih postrojenja za odvode i sanitarnu vodu. Gdje je moguće provesti i zaštititi prirodu zašto ne. Tako su i u Koči u Krnici dobili novost tuševa, što će biti balzam za mnoge nakon ture. I bolje se spava istuširan nego prljav. Kod nas PZS se pomiče polako. Prošla godina a još uvijek nisu odredili i karakterizirali staze za MTB ture. I neke zimske markacije-štange za skijaše u magli mogle bolje označiti, samo dobrom voljom pojedinaca markatera. Budući da nema novca svuda kod nas Austrijanci nam već malo idu u susret postavljanjem vremensko-lavinskih stanica u Karavankama, vrlo pohvalno. Posla u TNP uvijek dovoljno, samo ga vali vidjeti.
(+7)sviđa mi se
Stranica:123...1314151617...353637
Za objavu komentara morate se prijaviti:
Korisničko ime:
Lozinka:
Prijava
Ukoliko još nemate korisničko ime, morate se prvo registrirati.
         
Copyright © 2006-2026 Hribi.net, Uvjeti korištenja, Privatnost i kolačići