Opća zagonetka bez prestanka!
|
| Gorazd G3. 09. 2010 21:30:59 |
Baš imaš pravo ... To da će trebati tamo jednom ići.  Nije Gačnik.
|
|
|
|
| GITA3. 09. 2010 22:13:47 |
Zapotoški slapovi? (samo kad bi objavio i fotku najvišeg, znala bih je li točno ili ne, tako pa???)
|
|
|
|
| Gorazd G3. 09. 2010 22:44:25 |
Šodrovc je prije pisao o polovičnoj zagonetki. Možda je ovo nešto slično - donja polovica najvišeg ljepotana. 
1
|
|
|
|
| šodrovec4. 09. 2010 10:59:21 |
Izgleda da je ovaj orah samo previše tvrd ... Ništa čudno: tko osim Gorazda G poznaje sve klance!?  Kanomljica je lijevi pritok Idrijce. Desni pritok Kanomljice je Klavžarica. Na njoj ima nekoliko lijepih slapova. Ovaj me jako jako podsjeća na najviši od njih. Nedavno mi je netko spomenuo da ga krase ime Supad. Što bi domaćini rekli na to ime ne znam!? Znam da za takvu fotku treba penjati.  Budući da sam imao veliku prednost pred ostalim rješavačima i nemam dobre ideje za novu zagonetku prepustam mogućnost postavljanja sljedeće novopečenom dr. šodri. Ako sam pogodio, naravno?!
|
|
|
|
| šodrovc4. 09. 2010 18:48:15 |
pozdravljen šodrovc, ovdje šodrovc (bez e-ja). Da, prilično dugo nas je doktor mučio s ovim 'tekućim planinama'. Novi posao je shvatio ozbiljno . Čestitam na rješenju, dodao bih samo što je dr. mislio kad je pod prvom objavljenom fotkom napisao: "Podsjeća me na ... Hm, možda i vas." Da mu nije ponestalo tinte, pisalo bi (zar ne dr.): "Podsjeća me na smanjen slap Savica. Hm, možda i vas." 
|
|
|
|
| Gorazd G4. 09. 2010 20:28:23 |
Bok, šodrovci! Onaj s e-jem i jednako onaj bez njega.  Naravno oba imate pravo. Prvi s točnim odgovorom i drugi sa sličnosti slapova. Htio sam jučer penzioneru kod spomena Gačnika napisati da je "otišao" predaleko od kuće i neka malo "ponjuši" po obližnjim grapama, ali bi mu time previše pomogao, zar ne?  Budući da mi je šodrovEc velikodušno prepustio novu zagonetku, ja ću isto tako drugom šodrovcu, jer je sa Savicom točno napisao ono za što meni nije bilo tinte.
|
|
|
|
| penzionist4. 09. 2010 20:53:09 |
Huh, obećavam da ću sad početi malo njuškati oko kuće. U mladosti sam štedio za stara ljeta, pa očito sad već tu sam 
|
|
|
|
| šodrovc4. 09. 2010 21:10:11 |
Ah, dr., otkrijem veliku tajnu da stvar ne izgleda previše mistično kako sam ja "vidio" Savicu u tvojim mislima. - Klik na fotku desnom tipkom miša, Save as (Spremi kao), ili Properties (Svojstva), i glej glej, što se otkrilo... . Da, u budućnosti treba paziti i na to . No tako sam pokopao svoju slavu proroka . Hvala na zagonetkarskoj štafeti, ali i ja sam se zakleo da se odreknem deset objava u korist pohodnice53... Tko je poznaje neka je malo povuče za rukav, ili u njezino ime postavi novu zagonetku.
|
|
|
|
| zooja4. 09. 2010 21:51:19 |
šodrovc: imaš ZS!
|
|
|
|
| Gorazd G4. 09. 2010 21:56:24 |
Hehe, dobro da nema pravila u rješavanju zagonetki, tako da su "špijunske metode" šodrovca potpuno legalne. I treba znati se snaći. Čestitke i za to.  Čekamo dakle pohodnicu53, ja obećavam da neću rješavati zagonetke sve dok šodrovc ne sakupi deset točnih odgovora i može postaviti novu. 
|
|
|
|
| geppo5. 09. 2010 08:37:22 |
Pohodnicu ste očito naljutili, jer je dobro poznam pa umjesto nje dat ću zagonetku. koji vrh (mislim onaj sprijeda) samo jednog na Hribima poznam da je bio na njemu
1
2
|
|
|
|
| geppo5. 09. 2010 09:24:32 |
Ne, priložio sam još jednu za lakše procjenjivanje! uglavnom me zanima tko je već stajao na tom teško dostupnom "vrhu"??? Lp
|
|
|
|
| geppo5. 09. 2010 09:46:19 |
iz grebena strši ....... Kladim se da još niste stali na njega ... Tako ga je netko opisao u jednom od svojih postova....na "Hribima" pretpostavljam da je ta osoba bila na tom vrhu! ili ne??
|
|
|
|
| šodrovc5. 09. 2010 09:50:18 |
V. vrh između Matkovog kota i Logarske doline. Treba će ipak it pogledat je li stvarno tako teško. Ništa, vikend je, sad idem na Dobrču. LP
|
|
|
|
| geppo5. 09. 2010 09:54:57 |
šodrovc ti si pravi ekspert za tu stranu!!! i ja se polako spravljam gore, nekad ću već uspeti. tko prvi dođe gore neka stavi opis na Hribe - DOGOVOR? Lp
|
|
|
|
| zippo6. 09. 2010 07:52:35 |
No dobro, iskorištavam rupu (doslovno) i pitam - gdje se nalazi taj probušeni Babji zub? U pomoć - nije u visokogorju, nalazi se južno od Kranja ali sjeverno od Lj
1
2
|
|
|
|
| zippo6. 09. 2010 11:27:36 |
Pomoć: Škofjeloško-Polhograjsko hribovje
|
|
|
|
| šodrovc6. 09. 2010 11:44:44 |
da, ta karijes se je lijepo razvio, ali cijeli Tošac valjda neće pojesti... Jesi li išao gore iz doline Hrastnice, mimo kmetije Vodnik?
|
|
|
|
| zippo6. 09. 2010 12:24:34 |
Ništa slično, slučajno sam ga nabasao dok sam tražio prečicu s Osolnika prema Pasjoj ravni i zapetljao se po sjevernim padinama Tošca. Možda sam o tome negdje i preglasno pričao, haha?
|
|
|
Za objavu komentara morate se prijaviti:
Ukoliko još nemate korisničko ime, morate se prvo
registrirati.