Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Korisničko ime:
Lozinka:
Prijava
Još niste registrirani? Registracija.
Zaboravili ste lozinku?

Oprema

Ispis
palček plezalček24. 02. 2016 19:03:01
Od inoksa će biti teži štitnici nego gumeni/plastični.
Kod starih dereza si duže bez rukavica mežikanje, kroz više rupica moraš provući pašček.
(+2)sviđa mi se
Smetar24. 02. 2016 19:41:18
Zavisi koliko stare misliš? nasmeh
Jesu li te dereze koje imaš na umu slične ovima: http://www.hribi.net/slika.asp?malioglas=1324 ili ovima http://www.njuskalo.hr/stare-stvari/planinarsko-alpinisticke-retro-dereze-oglas-9580639 ?

Ako su slične onima drugim (ili imaju tak način pričvršćivanja mislim da ti na duge staze neće odgovarati (velika sila pri zatezanju - posljedično jako stisne gojzer). Moraš uzeti u obzir da pri stvarnoj upotrebi ih nećeš uvijek montirati u idealnim uvjetima i uzmu dosta vremena te donesu ne malo komplikacija.

Dobre univerzalne dereze dobiješ nove za oko 65-70€, rabljene pa još manje. Mnogo su jednostavnije za podešavanje i zatezanje.
Primjer:
http://www.iglusport.si/trgovina/akcija/stalker-univerzal/
http://www.kibuba.com/zimska-oprema/dereze/klasicne-dereze?pID=5134&q=dereze

P.S.
Ako te veseli sam praviti stvari, onda barem kupi dereze slične prvoj poveznici, jer je način pričvršćivanja malo bolji/napredniji... iako je najbolji izbor neki "moderniji tip" univerzalnih dereza nasmeh
(+1)sviđa mi se
ljubitelj gora24. 02. 2016 19:53:21
Oni koje je Smetar predložio iz Kibube bit će najbolji izbor, imam ih i zadovoljan sam, montaža je brza, kao i demontaža.
(+3)sviđa mi se
hrib2024. 02. 2016 20:15:42
Hvala na brzom savjetu nasmeh! Da sicer su take kao prve,
samo Raveltik-ove.
Već sam gledao i u Kibubi. CT 10 ili 12 zuba stvarno dobra cijena malo me muči samo to što su bojani i boja se ljušti po brojnim komentarima sudim ali mislim da to neće biti prepreka da ih ne uzmem baš te, jer sa trakama dođu još jeftinije nego bilo koje u Igluu (uglavnom većinu kupnje radim upravo u Kibubi, samo ovaj tjedan prvi put kupovao u Igluu.. No ovaj put potrošio više i približno sam na isto mrk pogled velik nasmeh ).
(+1)sviđa mi se
Predjamski18. 11. 2020 10:51:35
Pozdrav, ima li možda netko jaknu s membranom eVent. Zajo ima kolekciju jakni od pomenutog materijala. U tehničkim specifikacijama hvale membranu kao top of the top, a kako je u praksi? Ima li možda netko jaknu Zajo, npr. Rekyavik Neo?
Hvala na odgovorima i lijep pozdrav.
sviđa mi se
Kleemen4. 01. 2021 10:25:04
Kupujem planinarsku jaknu za zimske pohode (do max. -10°C), budžet 50-80 EUR - kakva akcija s obzirom na trenutno vrijeme. Kupio bih puhačku, ali me muči što perje počne smrdjeti kad se navlaži (znoj, vlaga...). Kakvi prijedlozi? Hvala na savjetima.
sviđa mi se
ppegan4. 01. 2021 11:05:24
Za tak novac teško ćeš dobiti dobru puhaču. Kad sam i ja bila u tome da si kupim dobru puhaču, shvatila sam da ispod 200 EUR teško dobiješ dobru mežikanje S obzirom da puhasto skijaško krilo košta 100 EUR, a puno je manje od puhače, čudno bi bilo da dobiješ dobru puhaču tako jeftino. Ali krilo vrijedi svog novca, grije stražnjicu i bedra, drži se i u kiši pa nisi mokar. Ne znam, možda netko ima drugačije iskustva.
(+1)sviđa mi se
Kleemen4. 01. 2021 11:11:06
Hvala na info. Da, res je, ali dobiješ i dobre puhače ispod 100 EUR u akcijskim cijenama. Jedna od marke snižena s 200 EUR na 90 EUR, uzeo bih je ali me muči smrad perja kad je vlažno. nasmeh Dakle radije neku topliju planinarsku jaknu. Ili više preporučujete topao flis i preko vodo/vjetro-otpornu vetrovku?
sviđa mi se
ppegan4. 01. 2021 11:18:40
Nema na čemu nasmeh Kod mene se najbolje obnese da stavim ispod švic majicu, pa bezrukavnik, tak koji ga ne produn, da je trup zaštićen, pa preko neki flis - ovisi o hladnoći koliko debeo flis, imam cijelu vrstu nasmeh Kad dođem na vrh (ako mi se ne da presvući), pa onda preko windstopper ili anorak, što je bliže pri ruci.
sviđa mi se
Dr.ejči4. 01. 2021 12:23:02
Naravno, sve ovisi o pojedinca... kako se oblači, reagira na hladnoću, na koji način hoda u planine i kakve težine... ja zagovaram vunu... od gaća, majice, čarapa, kape, rukavica... velik nasmeh ...i prsluk!!! ...inače bezmembrane (softshell je najveća glupost koju sam kupio), jer dosta znojim, ne sviđa mi se kad mi duva preko šimbaljaka... na vrhu pa jakna i "puhača"... da, puh je naravan i lagan, i jako sabijiv, ali meni se ne da stalno prati po postupku koji traži velik nasmeh ...dakle, već godinama koristim sintetička punjenja, dakle šuplja vlakna (Primaloft itd.), koja potpuno rade i kad su vlažna... zagovaram i "cijena-performanse"... moj savjet (barem za probu, možeš vratiti), u "D" trgovini na lovnom odjelu imaš pristojnu jaknu (gledaj pod debljinom "900"), za pristojan novac... ako ti boja nije problem... što se anoraka tiče, za moj način upotrebe (penjanje grap, šodrarija, skijanje), zagovaram čvrstoću velik nasmeh
(+5)sviđa mi se
pantani14. 01. 2021 12:40:13
Drejč

Koju trgovinu pod "D" si mislio?
sviđa mi se
blazzm4. 01. 2021 12:46:31
Da, prednost dobre puhovke je omjer težine i toplinske izolacije. Zato treba pogledati čime je punjena. Omjer puh/perje, kakve "veličine" puh (cuin), račji ili gusji puh. Zbog toga su velike razlike u ceni.
Za vlažno, mokro okruženje sintetička punjenja (primaloft) su super. Ali se mi zdi oko 100+ eura.
sviđa mi se
ppegan4. 01. 2021 14:23:46
Vjerojatno Decathlon nasmeh
(+2)sviđa mi se
Lamps4. 01. 2021 15:32:09
I ja sam velik zagovornik umjetnog punjenja. Možeš ga prati sam (ne u kemičaru), svakih 10 dana ako treba. Kiša te može natopiti, pa će preko noći biti suha... Nakon pranja se pravi puh "nabora" po dijelovima i puhovka gubi na grijanju. Ako je puno koristiš i znojiš se, brzo će zaudarati. Pravu puhovku bih kupio samo kad bi temperature kod nas bile ispod -10.

Prošle godine sam probao neke puhovke Berg, sve -60% popusta jer je firma otišla u stečaj i uvoznik ih htio rasprodati. Onda su ih očito odkupili u AS sportu i sad oni prodaju dalje. Ali raje sam uzeo umjetnu... Ako komu odgovara i njegov broj... Svakih toliko na FB imaju kupon za dodatnih 10 posto. Imam neke njihove stvari tekaške opreme i su vrhunske...

https://www.assportoutlet.si/pohodnistvo/oblacila/moska-puhovka-berg-figueira

https://www.assportoutlet.si/prosti-cas/oblacila/moska-puhovka-berg-kalani

https://www.assportoutlet.si/pohodnistvo/oblacila/zenska-jakna-berg-gamma

https://www.decathlon.si/moska-gorniska-puhovka-id_8545041.html (imao sam stariji model kupljen u Gorniku za 55€, umjetno punjenje, ali cijena-kvaliteta vrhunska)

još neke ponude

https://www.decathlon.si/Nakup/puhovka
sviđa mi se
turbo4. 01. 2021 15:34:39
Pogledaj ovdje, možda još uhvatiš konkretan popust (ovisno koju veličinu imaš):
https://www.bergfreunde.eu/save-the-duck-giga-giubbotto-cappuccio-synthetic-jacket/
sviđa mi se
Kleemen4. 01. 2021 19:07:02
Hvala svima za savjete. Nakon čitanja mislim da je skoro bolje kupiti topao flis za tijekom hoda i preko vetrovku da ne produje. Jer tijekom hoda dosta znojim pa mislim da puhača ne bi bila prikladna. Vjerojatno je toplija od flisa + vetrovke, ali do -5 stupnjeva bi bilo ok. nasmeh
(+1)sviđa mi se
dprapr4. 01. 2021 19:43:00
Dobro si se odlučio. Za jednodnevne, uobičajene zimske uspone ne treba puhača. Preporučujem ti i prsluk, jer u flisu će ti često biti vruće. Ovisi koliko si osjetljiv na hladnoću.
Drugo su težji jednodnevni usponi gdje nekoga osiguravaš na hladnoći. Tada puh dobro dođe. Barem puhaški prsluk.
Za višednevne uspone i bivake nema više dileme što ponijeti.
sviđa mi se
ločanka4. 01. 2021 20:02:06
Prsluk često nedostaje ako ga ne ponesem. Puhača složena u ruksaku, tako za svaki slučaj, često dobro dođe. Takva, sklopiva u vrećicu, skoro bez težinenasmeh.

Inače da, flis i vetrovka.
(+2)sviđa mi se
Kleemen4. 01. 2021 22:38:55
Za jednodnevne zimske pohode do 1500m max naravno. velik nasmeh Zato mislim da puhača nije potrebna pa još smeta jer počne smrdjet kad se prežvica. Dakle topao flis dovoljan za hod oko 0 stupnjeva? Na vrhu i za silazak vetrovka preko da ne produje.
sviđa mi se
Zebdi5. 01. 2021 09:44:27
Za hojo oko 0 stupnjeva meni zadości tanki flis (powerstretch). Ako puše, stavim preko jako tanki windstopper. Za pauze ga pa nema preko puhače.

To da se za 100 EUR ne dobije solidne puhače nije baš tako. Ona u Decathlonu uopće nije loša. I Karrimorovi su se vrtjeli oko te cijene, ako se dobro sjećam (Elite serija, čini mi se). Ako imaš vremena, možeš pratiti web akcije i redovito provjeravati outlete (Sportpursuit ima često dobre cijene, treba se registrirati).

(+1)sviđa mi se
Stranica:123...11121314
Za objavu komentara morate se prijaviti:
Korisničko ime:
Lozinka:
Prijava
Ukoliko još nemate korisničko ime, morate se prvo registrirati.
         
Copyright © 2006-2026 Hribi.net, Uvjeti korištenja, Privatnost i kolačići