|
| pinkerton11. 06. 2019 19:13:36 |
Mi smo razmaženi. Parking bio dosad 10€ pun da auto sezoni ostaviš skoro sred klanca. Sad 12 i isto pun kao da 15€. Bohinjci pohlepni, ali bi bili glupi da nisu podigli cijenu.
| (+7) |  | |
|
|
|
|
| lino11. 06. 2019 20:31:57 |
Tih par eura za podršku lijenosti, komforu i neprocjenjivim užicima teško iz džepa kao škrt Škot. Hvala Bohinjcima za duševnu rekreaciju i zdravlje! Najveći štedljivci mogu uštedjeti peš iz doline. 
| (+3) |  | |
|
|
|
|
| dRM11. 06. 2019 20:42:38 |
Nikad se nisam miješao u rasprave ali sad moje mišljenje iako možda pogrešno. Visina parkirnine nije problem, problem broj domaćih i stranih turista u našim planinama (raste godišnje, lani cca. 1,5 mio.). Imamo prekrasne planine, svi žele super sliku s vrha, po putu uprljaju stazu (bivaci, koće, staze). Većina bi automobilom do vrha... parkirnine na mjestu, možda odvrate influencera. Tko voli planine nema problem startati km niže ili platiti. Tko škrt za Bohinj park neka ne plaća na Hrvatskoj moru 
| (+14) |  | |
|
|
|
|
| margu5011. 06. 2019 21:28:55 |
Slažem se s većinom ali trebalo bi negdje pokazati da tko plaća članarinu PZS dobit će popust. Istina većini previše dat tih dobrih 20€ iako 2 noći u koći vrati. Mi redovni plaćalci izjednačeni s nečlanovima i strancima.
| (+2) |  | |
|
|
|
|
| grega_z_brega11. 06. 2019 23:24:19 |
Što cesta ima veze s PZS?
| (+5) |  | |
|
|
|
|
| jprim11. 06. 2019 23:34:20 |
Parkirnine naravno. Plaća se po satima parkiranja. Pitanje što nude za to, spavanje u koćama. Još uvijek tvrdim da nemamo pojam o turizmu u planinama. Primjer iz Austrije. Ako hoćeš s autom više plaćaš vožnju šumskom cestom privatnom. Spavanje u koćama TNP nema usporedbe s onima preko granice. Planiku i slične Avstrijci bi davno zatvorili. Lp!
| (+3) |  | |
|
|
|
|
| turbo12. 06. 2019 06:52:28 |
Veliki napredak bi bio kad bi netko prebrojao parking mjesta na Blatu i Vogarju, ona gdje se legalno i legitimno parkiraju, pa onda pobrinuo da u dolini gori crvena svjetlost i da se rampa ne digne kad su mjesta popunjena. Baš neprijatno je voziti unatrag iz Blata prema Vogarju i paziti na vozila parkirana po strani, toliko više kad ti dva-tri... priđu gore, pa treba referendum tko će se komu i kako maknuti Inaće, tamo gdje sam najčešće, u zadnjih deset godina zajedno nisam platio 12€ za parking. Pa su ceste do izlazišta uglavnom asfaltne, planine nad izlazištima imenitne, gužve nema ni na cesti ni na parkirištu, još manje u planinama čak i u srpnju i kolovozu (skoro) nijedne 
| (+13) |  | |
|
|
|
|
| dprapr12. 06. 2019 10:43:09 |
Bojan (turbo) je jako dobro napisao. Potpuno se slažem. U takvim slučajevima jedino rješenje je rampa sa crvenim svjetlom koja se otvara kad se oslobodi parking mjesto. Slično kao što imaju pod Tre Cime. I ako je posjeta velika, normalno je da se cijena poveća. Kad se toliko govori o neprijateljskim Bohinjcih, pitam se koliko bi me koštalo cjelodnevno parkiranje u Ljubljani. A ako ostanem još jedan dan, bi li bilo jeftinije?
| (+2) |  | |
|
|
|
|
| Marko Torelli12. 06. 2019 11:06:28 |
Tehnologija danas stvarno jeftina i dostupna, tako da se lako može napraviti kao što je rekao turbo... pitam se zašto još nije, jer se neke pare sakupe od parkinga. Al... kad čovjek gleda ovu gužvu u slovenskim planinama, čini se da mjere kao... ograničen dnevni posjet Triglavu s prethodnom prijavom... online rezervacija parking mjesta na Blatu... ulaznica u TNP (kao Benetke)... semaforizacija Soče (kao semafor na vrhu tobogana)... nisu baš neka znanstvena fantastika..
| (+1) |  | |
|
|
|
|
| pinkerton12. 06. 2019 11:27:35 |
Svijet nije idealan, zato nije sve tako jednostavno unatoč tehnologiji. Ova cesta NE vodi samo na Blato. Vodi i na Vogar. I prije razdvojka, niže u dolini ide i u Voje. Dakle trebali bi imati na svim trima cestama neke senzore koji bi prepoznali na kojem konačnom parkingu je koliko vozila. A onda bi došao recimo pastir s Blata s autom i četiri od njegove rodbine u posjet, koji otključaju rampu pred planinom i uvezu se unutra, svjetlo dolje bi javilo da je parking pun. Stvarno bi bila četiri mjesta slobodna. I opet bi netko vikao da Bohinjci imaju pokvaren sustav haha
| (+1) |  | |
|
|
|
|
| jax12. 06. 2019 11:35:16 |
Kad se toliko govori o neprijateljskim Bohinjcima, pitam se koliko bi me koštalo cjelodnevno parkiranje u Ljubljani. Hvala na pitanju. Dajem link. Mogućnosti parkiranja u Ljubljani ima više, ali za dugotrajno parkiranje ovo je jedna od boljih: http://www.sz-zip.si/podrocja-delovanja/parkirisca-in-varovanje Ukratko, ako hoćeš centar (željeznička, Tivolska), platićeš 8 eura za cijeli dan, ako odeš malo dalje ali još u pješačkoj distanci (Parmova) 4 eura. Ukratko, razbijmo taj mit da je u Ljubljani mnogo skuplje. Nije.
| (+6) |  | |
|
|
|
|
| serznoz12. 06. 2019 11:44:09 |
Bohinjci bi trebali priznati da se gone odiranjem. Da cijena brzo premaši trošak noćenja u koći, to nije normalno. Za 3 dana 36€, halo!! U Austriji bi za sličnu cestu platili recimo 5€ na automatskoj blagajni i mogli ostati gore nekoliko dana za istu cijenu. Za one koji želimo na Blato na više dana, sljedeći dani trebali bi biti znatno jeftiniji, jer se vozimo samo jednom.
| (+12) |  | |
|
|
|
|
| dprapr12. 06. 2019 11:49:55 |
Hvala na pojašnjenju. Dakle, ako je u Ljubljani dan "vrijedan" 8 eura, onda je u Bohinju pri 12 eura vjerojatno podcijenjen. Bilo kako, kao što je napisao turbo, puno je još ljepših i samotnih krajeva.
| (+5) |  | |
|
|
|
|
| pinkerton12. 06. 2019 12:01:52 |
Slažemo se, Bohinj vrijedi više od Ljubljane. Priznajmo, svi bi nam nedostajali Bohinjci kad ih ne bi bilo, Ljubljančani ne 
| (+7) |  | |
|
|
|
|
| John12. 06. 2019 13:50:15 |
Bohinjac je Bohinjac, runkl i runkl će ostati... turizam smo ljudi Automobili već silaze s Blata, rampa se još otvara (kassira)... kad im je za vlastitu korist izašli bi iz TNP-a, istovremeno kad im nije u neposrednu korist, sklicuju se na TNP, uvijek ista pjesma... usred šume, uz šumsku stazu, skoči ti na stazu momak koji bi ti htio naplatiti par eura za, ni sam ne zna točno što (neku naknadu ili održavanje staze??? ) itd., itd., itd. Ukratko za Bohinjce turizam je, dođeš do Bistrice ostaviš par desetaka eura, zaokružiš na kružnom raskrižju i vratiš se odakle si došao
| (+6) |  | |
|
|
|
|
| jstern12. 06. 2019 14:53:31 |
ermate, hvala, dolazimo 25., dakle bus vozi Inače, dnevni parking u Zg u prvoj zoni je 100 kn što je cca 15 eura, o moru neću ni govorit jer se u sezoni ne spuštam s Velebita. ermate, hvala! Dolazimo 25. tako da možemo busom Inače dnevni parking u Zg u centru je 100 kn, cca 15 eura, a na moru je čista pljačka, tako da ne silazim s Velebita u sezoni. Ovo je narodni park, u redu je da plati ko bi se vozio. Drugi je problem što smo siromašni (Dođite k nama na Plitvička jezera, pa vam na Bohinju više ne bude skupo)
| (+4) |  | |
|
|
|
|
| Fikret12. 06. 2019 15:25:51 |
Jstern, malo si nas prizemjio, skratka stavio na realna tla. Na kraju ćemo čak utvrditi da je posjet Bohinju i okolici potpuno jeftin, skratka bagatela. 
| (+3) |  | |
|
|
|
|
| palček plezalček12. 06. 2019 15:40:54 |
Dprapr, slažem se s tobom da nema potrebe za skupljim parkingom u Ljubljani nego u bohinjskim krajevima, samo Bohinjci kažu da naplaćuju korištenje ceste a ne parking. Ako ostaneš npr. 2 dana u hribima, ceste nećeš koristiti 4x, tj. 2x gore i 2x dolje, nego samo 2x. Njihove cijene ne drže vodu. A gdje još u Sloveniji uzimaju tako visoku cestninu? Znam da za cestu prema Mangrtu uzimaju ekološku taksu 5 EUR, u Logarsku dolinu se naplaćuje ulaz za motorna vozila, oprošteni su oni bez električnog pogona.
| (+3) |  | |
|
|
|
|
| Tadej12. 06. 2019 15:48:35 |
| (+1) |  | |
|
|
|
Za objavu komentara morate se prijaviti:
Ukoliko još nemate korisničko ime, morate se prvo
registrirati.