Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Korisničko ime:
Lozinka:
Prijava
Još niste registrirani? Registracija.
Zaboravili ste lozinku?

Planina Blato-cestnina

Ispis
Gorazd G3. 09. 2009 21:55:49
Gore se vozi u 11 navečer, prespavaj u/uz auto i sigurno nećeš platiti ništa cestarine velik nasmeh
Probali prošli put cool
Možda kazna od TNP, ali noću nadzornici obično spavaju.

Ozbiljno pak ovako. Meni je više nego što uzimaju 10 € za Blato, nerazumljivo naplaćivanje u dolini koje ide po satima i brzo 10 € ako ostaviš cijeli dan - što je uobičajeno za prave planinare, zar ne? Dakle kažnjavaju one koji ostave auto u dolini. Ako žele ekologiju a ne profit, neka uzimaju 50 € za Blato, parking u dolini neka bude BESPLATAN!
sviđa mi se
natalija.starc5. 09. 2009 09:44:35
Slažem se s Gorazdovim, bar parking pod brežuljcima bi trebao biti besplatan. Dogodilo mi se da sam htjela pješice iz doline na Vogar i Planinu jezero, ali izračunala da ću za parking platiti skoro koliko i cestarinu pa sam se odvezla na Blato.
Ako želiš invalida u Voje, ovisi o dobroj volji pobiralca, inače moraš isto platiti 10 eura.
sviđa mi se
viharnik5. 09. 2009 09:58:44
Baš sam i ja provjerio kako je s cestninom na pl.Blato i parkingom dolje. Naime na ks.Bohinj su donijeli odluku o naplati parkinga na donjem parkingu. Dnevni parking snizili s originalnih 10 eura na 8, da ograniče pretjeranu upotrebu gorske ceste na Pl.Blato. Vožnja gore vjerojatno ostaje 10 eura. Tvrde da se novac od parkinga troši na održavanje i proširenje asfaltnih površina na Blato i Vogar. U svakom slučaju, ako ste dovolj rano prije 6, izbjegnete nepotrebno plaćanje. Poslije 15. rujna, ako se ne varam, redari se povuku u tople domove.
sviđa mi se
rober5. 09. 2009 10:38:03
U Ribčevom Lazu je potpuno besplatan parking (na livadi), tako da onaj koji je došao uživati prirodne ljepote NP-a, ne mora platiti ni centa... jer se ionako svaki dan vozimo, pa probajmo barem kad imamo vremena ostaviti ikonu malo dalje od cilja i napraviti nešto više za svoje zdravlje... prije ili kasnije gorski putevi će biti zatvoreni zbog prevelikog naglišta turista i opterećenja okoliša... tada će biti malo teže onima koji bi se samo malo prošetali od auta do prve postaje...
sviđa mi se
magdalenca6. 09. 2009 21:07:58
Da, res je. Danas sam parkirala na parkingu desno (gdje su automati tj. parkiraš besplatno ako kupiš karticu "Gost Bohinja") i još su uzimali po 10,00 EUR za cestu na Voje tj. planinu Blato. Kad smo med tjednom išli na Triglavsku, upravo je došao u 6.00 i platili smo.
sviđa mi se
Kozorog6. 09. 2009 21:26:55
Više-manje smo sve ceste gradili u Sloveniji u vremenu socijalizma... Najgore je da svatko, stvarno svatko, dozvoljava ove plaćene ceste naplaćivati po visokim tarifama... Neka se naplaćuju ekološke takse koje su podnošljive... Očito neki misle da samo bogati idu u planine... Svi koji se sjeti te stvari zaboravljaju da dio novca planinari ostavljaju u koćama za spavanje, hranu i piće... pa neka im se obrne i tad će biti prekasno i svima takvima snažno slovensko želim da im se tako desi....
sviđa mi se
JusAvgustin7. 09. 2009 22:04:57
Prokleti škrtci, ako vam je teško dati 10 eura do Pl. Blato, onda ostanite kod kuće pred televizijom. Zašto ići u planine ako si možeš kod kuće, a? Patetika u razmišljanju.
sviđa mi se
heinz7. 09. 2009 22:13:27
Ova je bila pa bohinjska!
sviđa mi se
viharnik8. 09. 2009 07:33:28
Uglavnom se slažem s Heinzem. Cesta do Pl. Blato ni na koji način ne vrijedi tog plaćanja. Sam se ne žalim na pristojbine, ali ako stvar prelazi određene ustaljene okvire, zašto podržavati čudnu bohinjsku srenju. Geologu pa ovo: S deset eura možeš napraviti lijep izlet na 100 km udaljenosti, ili lijep obiteljski piknik na roštilju kod kuće. Ako ga doniramo nekome tko ga stvarno treba, učinimo najviše za sučovjeka i sebe. (U tom činu božica Lakshmi, koja upravlja blagostanjem pojedinca - treći energetski centar (Nabbhi u području trbuha), posebno nagrađuje čovjeka, i time kad otvori aspekt dobrodušnosti - otvaranje lista centra (centri kao cvijet, svaki list ima osobinu pojedinca), šalje joj svoju moć. Nikad ne podržavajte osobe i stvari koje su adharmične (protivbožje).
sviđa mi se
burja8. 09. 2009 08:14:17
Slušaj, ti Viharnik, dokle mi naša bura puše, bit ću ja kršćanin, tako da me nijedna božica ne mami... no, neću dati ruke u vatru velik nasmeh Hajde, molim te piši razmak iza ločila, pa će puno toga biti lakše čitljivo i možda i probavljivo. Bez zlobe, samo je gramatika koju su me učili u školi. nasmeh
sviđa mi se
dore8. 09. 2009 13:32:12
Koliko ljutnje zbog cestnine, zašto baš na planinu Blato, tamo nešto besplatno "talati". Možeš na Črnu prst, odcep s ceste na Sorišku planinu. Može na Raduho, cestom iz Bohinjske Bistrice. Zapelješ se na Planinu pod Golico, nadaljuješ na Klek...
Ili ostavi auto kod kuće, idi vlakom ili autobusom i pešači iz doline, kao što smo nekad.
sviđa mi se
m8. 09. 2009 16:25:15
Pozdrav!

U redu je da se plaća uporaba cesta, ali cijena bi mogla biti simboličnija. Za 10€ (s plaćenom članarinom planinskog društva) već prespavaš na zajedničkim ležajevima.
Da, to su Gorenjci koji vole "cjenkati" i kasirati!nasmeh

Na "našoj" (zapadnoj) strani Alpa smo nepokvareniji. I mnogo fleksibilniji. U svim pogledima. Npr. na Velikoj planini sam naručila ajdove žgance s kiselim mlijekom i budući da ne jedem meso, zamolila sam bez ocviraka i dobila ih nezačinjene, suhe. Na "našoj" strani bi mi dali mrvice. To je sitnica i reći ćete da razmaženi ostanimo kod kuće, ali je li baš teško, npr. ako bi skuhali zasebno jotu i zasebno kobasicu pa onome kome je meso u joti još kobasicuzmeden, drugome samo jotu. Mora li meso plivati u svemu?

No, ispričavam se, bilo je o cestnini, pa sam malo skrenula. nasmeh
sviđa mi se
robin8. 09. 2009 22:26:12
Jota ima bolji okus ako se kobasica skuha unutra nego ako je samo kasnije utopiš unutra.velik nasmeh
sviđa mi se
capin8. 09. 2009 23:46:02
10 eura, ljubčki zlati, je dva kg dobrog mesa ili 12 lijepih rezanaca (štajerskih) ili 24 bohinjskih. Još malo pa ćemo plaćati ulaz u T.N.P., svaki vrh će imati svoju cijenu. No pa, Pekrska gorca će imati popust samo za članove hribi.net-a, geolog koji očito ima love..... može dati malo više. Ja osobno dovozim Šajtru Šodru do ceste. Dosta šale, koliko pokasiraju za tu cestu čovjek bi mislio da se dovezeš barem do Planine pri jezeru autocestom, do planine v Lazu te odlični Gorenjac nosi na ramenima. L.p.
sviđa mi se
rober9. 09. 2009 09:57:36
Kad tako čitam ove misli i kritike imam osjećaj da se većina ljudi u planine odpravlja voziti, ne hodati... ja teh problema nikad nemam... nikad nič ne plaćam jer jednostavno po planinama hodam... da se razumijemo, i ja se dovezem, ali ne baš daleko jer su planine da se hoda i uživa... samo treba uzeti više vremena i krenuti rano iz kuće i ne prespavati jutra misleći "ah, mogu bar dobiti dva sata jer se daleko dovezem s mojom ikonom"... nažalost potpuno pogrešno razmišljanje većine vozećih planinara-turista...
sviđa mi se
GregorC9. 09. 2009 11:21:46
Ne znam zašto neki komplicirate. Ako vam je 10 € previše idite drugdje, ima još puno drugih hribova. Glede na to koliko je ovdje prometa ponekad mislim da bi mogli malo podići cijenu. (A nisam domaćin) Vikendom je s biciklom ili pješice pravi pakao na ovoj cesti.

I odgovor m-u: baš kao što kaže robin. Kobasica se kuha u joti jer to daje pravi okus!
sviđa mi se
m9. 09. 2009 16:16:11
Pozdrav!

Da, istina je; ima drugih hribova, nije potrebno da svi jurimo na Gorenjsko. I uopće je ekološkije ako manje vozimo.

Što se jote tiče; u pravu primorsku jotu "nije stopio prase" (oprostite zadnjo riječnasmeh), to su dodali drugdje.
sviđa mi se
Edina9. 09. 2009 16:46:53
Rober nismo svi doma u Lubljanu ili u smjeru prema Gorenjskoj, niti svi uz autocestu... Ako želim na planinu Blato do 6. sati moram od kuće prije 3. sata, što znači ustajanje u 2 sata. Pa reci da nije dovoljno rano i da ne uzimam dovoljno vremena (čitaj spavanja). Geolog79 iz navedenog možeš razabrati da je i trošak goriva u našim slučajevima znatno viši nego kod onih bliskih, a cestnina koje smo dosad plaćali uopće ne spominjem. Je li onda čudno ako u joti nema praščeta?
sviđa mi se
rober9. 09. 2009 20:15:02
S obzirom da sam doma ispod Grintavca i ustajem između 3. i 4. sata kad idem u bliske planine (do tamo cca. 20 min vožnje) taj podatak vam može mnogo toga reći...osobito me zanima što je tako lijepog na planini Blato što nema drugdje...osobno bih podigao sve cestnine u visokogorje, a mnoga mjesta bih ih uveo jer puno i vozim biciklom po planinskim cestama (ne stazama koje su namijenjene planinarima) i rijetki su vozači koji usporavaju kad vide biciklista ili planinara. Najčešće gutam prašinu jer im se žuri jer im se ne da rano ustati i napraviti par koraka više...zato ću uvijek zagovarati i raditi na tome da se promet makne iz netaknute prirode...Edina, u planine se ide rano jer pogledi u podne više nisu tako lijepi kao u ranim satima...a često su i ljepši nego tamo gdje su kilometri pleha...
sviđa mi se
Kriška9. 09. 2009 20:48:05
I opet smo tu gdje neki teško shvaćaju da je za neke planinare to što se mogu odvesti na bliže izlazište jedini način da dođu do željenog cilja. Ne zbog "udobnosti", nego zato što bi inače produžili turu za sat, dva ili čak tri, što za neke znači da zbog različitih zdravstvenih ili drugih ograničenja ne bi mogli to obaviti.

PS. Na planini Blato naravno nema ničega tako jako lijepog osim mogućnosti parkiranja, ali je zato izlazište za brojne vrlo lijepe ture.
sviđa mi se
Stranica:1234567...414243
Za objavu komentara morate se prijaviti:
Korisničko ime:
Lozinka:
Prijava
Ukoliko još nemate korisničko ime, morate se prvo registrirati.
         
Copyright © 2006-2026 Hribi.net, Uvjeti korištenja, Privatnost i kolačići