Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Korisničko ime:
Lozinka:
Prijava
Još niste registrirani? Registracija.
Zaboravili ste lozinku?

Planinarske cipele

Ispis
jax5. 02. 2013 12:58:39
Ako ćeš ih stvarno rabiti samo za to, ne znam, trebaš li tako robusne (i skupe).
sviđa mi se
ljubitelj gora5. 02. 2013 14:27:08
Teton su teški, robusni gojzeri za kakve klanice, ledeno penjanje; za tu akcijsku cijenu nema druge izbire. Za obilazak npr. zimskog Stola, Kredarice, Storžiča, Grintovca bit će i ljetne OK. Ako već kupuješ, uzmi nešto za cijelu godinu pa da ima izrez za poluautomatske dereze i klasične će biti OK. Naravno, neka je Teton i najjači zimski gojzer na lošem snijegu (ostali nisu baš zadovoljni) ionako je bolji od bilo kakvog ljetnog. Kod ljetnog, iz mojih iskustava, previše se savija pri hodu s derezama, pregiba, na đonovima su mi se pravila "oči" (boli)... zbog toga sam ih uzeo u akciji... samo za zimske ture i ništa drugo.
sviđa mi se
lakkon11. 02. 2013 16:25:08
Na mail dobijam od sportskih trgovina obavijesti i primijetio sam ove cipele Kamik:

http://www.superge.si/Kamik/fargo-black-kamik-8416457/
i to pod kategorijom planinarenje.

jedan video o njima:
http://www.youtube.com/watch?v=knaL6Bw5ztQ

mislite li da bi takve cipele mogle biti u obziru za šetnje u srednjegorju i za druge manje zahtjevne, manje strme zimske izlete kad je stvarno vlažan snijeg ili kad put nije još uplasen? imaju kako se čini prilično visoku vodonepropusnu gumu ili što već, što bi moglo biti OK. I neku zaštitu oko. ako je đon dovoljno dobar, možda čak i na njih mount track dereze stanu, iako u to stvarno sumnjam.

ovdje pun opis:

Muške zimske cipele KAMIK. Gornji dio je u donjem dijelu od gume i tako je, do visine gumiranog dijela potpuno vodonepropusan. Gornji, kožni dio ima zavarene šavove i nudi dobru zaštitu od vanjske vlage. Za zaštitu od mraza unutrašnjost obuće je podstavljena THINSULATE 200 (200g) toplinskom zaštitom, koja je prikladna za temperature do -40 stupnjeva Celsija. Metalne kuke za vezice omogućuju brzo vezanje. Poluviski gornji dio i ugrađeni uložak nude stopalu udobno i sigurno držanje. Za bolju izolaciju stopala treba u obući malo više prostora nego u običnim cipelama, zato je unutrašnjost prostranija i cipele se prave samo u cijelim američkim brojevima: USA7-EUR40, USA8 - EUR41, USA9-EUR42,5, USA10-EUR44, USA11-EUR45, USA12-EUR46, USA13-EUR47,5, USA14-EUR48,5. Boja: CRNA.
sviđa mi se
geppo11. 02. 2013 16:51:16
Smatram da je za srednje gorje ta cipela sasvim prikladna. I cijena nije pretjerana.
Ja koristim nekoliko različitih parova cipela koje obuvam ovisno o zahtjevnosti ture. Prije nekoliko godina kupio sam cipele u trgovini gdje ne prodaju slavne marke, pa su mi dobro služile nekoliko godina. Istrošio se đon (nakon cca. 5 g.). Sve ostalo je izdržalo bez problema. Kasnije sam ih obuo i za visokogorje gdje sam znao da će biti kamenja. Cipele su sve uspješno prošle.
Cijena ovih u koje si zainteresiran nije tako visoka i za srednje gorje bi ti trebale dobro služiti...
lp
sviđa mi se
lakkon11. 02. 2013 17:05:26
da, meni se i čini da bi bili OK po snijegu, možda ne baš po ledu i za neke strmine gdje bi dereze trebale već biti, ako ništa drugo zbog dodatne sigurnosti. ali posljednje vjerojatno nisu baš kompatibilne s ovim cipelama. vjerojatno su premalo čvrsti i savijali bi se. malo prije sam nazvao u trgovinu i prodavač je rekao da ovo nisu prikladne cipele za planinarenje. da npr. nisu za Trdinov vrh. više su za uživanje po snijegu, za lovce itd... vjerojatno je problem u đonu, premalo čvrst. ali dok čovjek ove cipele ne vidi, ne proba u trgovini, itak ne može znati, zar ne?
sviđa mi se
geppo11. 02. 2013 17:40:35
Za upotrebu dereza su naravno neprimjereni. Moraš znati gdje ćeš ih koristiti? Za obilazak srednjegorja su vjerojatno sasvim prikladni.
lp
sviđa mi se
main11. 02. 2013 18:05:50
Lakkon, ove cipele nisu prikladne za planinarenje. Bolje su za gledanje smučarskih trka, skokova ili za lovce za čekanje u mrazu. Unutrašnjost ovih cipela je od debelog filca. Vanjski dio je od kože i gume. Ali su jako topli, ja imam slične za kopanje snijega i za ući u trgovinu ili po drva u drvarnicu zimi...
sviđa mi se
lakkon11. 02. 2013 21:05:12
da, prodavač mi je rekao da su napravljene više za stajanje u mrazu nego za šetanje okolo. u njima navodno postane prilično vruće, što navodno nije prikladno ili najbolje za samo hodanje. možda s tanjim čarapama ili čak i to ne. vjerojatno su kao neka vrsta škornja. i kod kuće često radim u njima i čak zimi mi često postane prilično vruće. nema pravog disanja. no, ove cipele ću ipak otići pogledati i na licu mjesta odlučiti mogu li mi za nešto poslužiti ili ne. za neke poldnevne easy ture možda bi bile. vidjet ću...
sviđa mi se
katty11. 02. 2013 21:24:15
@Bosstjan, ja sam si ih lih nekako pred novom godinom kupila, pa sam ih već imala na nekim turama: Vrtaški vrh, par puta Ratitovec, Velika Planina, po nekim brežuljcima, razni toga, ožulile su me jako u mali prst, ali za sada su se super pokazalenasmeh...Stvarno vrijedne svakog eura....Za snijeg su špicnasmeh. Preporučujem...ali su stvarno i prilično robusne i teškeeekvelik nasmeh
sviđa mi se
Baer12. 02. 2013 12:49:08
Klasični gojzarji. Pozdrav,

ja bih htio savjet u vezi s klasičnim gojzarjima. Kupujem namreč gojzarje kakve se sjećam da su radili prije 30 godina (potpuno kožni, šiveni...). Na internetu sam otkrio da ih rade firme Fitwell, Meindl, Steinkogler, Hanwag - posebno zadnje tri imaju prilično visoku cijenu.

Pronašao sam stranicu slovenskog proizvođača koji ih pravi po narudžbi. Evo linka:
http://www.cevljar.eu/gojzarji/434288-gojzarji-6750.html

Zanima me što vi mislite o ovim slovenskim gojzarjima, da li smijem kupiti ih, što mislite koliko će trajati, ima li tko iskustva s tim proizvođačem i je li tko čuo za njega.

Lijep pozdrav svima!
sviđa mi se
lakkon12. 02. 2013 21:26:34
otišao u Tomas sport2 pogledati cipele koje sam ovdje spomenuo:

http://www.superge.si/Kamik/fargo-black-kamik-8416457/. i u trgovini su za tu cijenu 48 eur.

imam stopalo br. 42, probao sam br. 44.

Utisci?

stvarno su 'bogato' obložene unutra i ako cipela nije defektna - što sam vidio u par opisa na amazon.com - mora biti ugodno toplo u njima i ne smiju promočiti. stanu i neke tanje ljetne planinarske čarape. ta guma ide visoko od 5 cm sprijeda do skoro 8 cm straga. ono što me pozitivno iznenadilo je prilično čvrst, ne savijajući se đon. sa strane i sprijeda je tvrda gumena zaštita. hodati u njima je lako i čak lakše nego u Alpina Annapurna, koje sam prije kupio (za visokogorje ili svugdje).

no, i ove sam sad nabavio. bit će višenamjenske: kidanje snijega, za neki ekstra mraz i na kraju za planinarenje u srednjegorju kad putovi ne budu poledeni. i stavio sam kod kuće na njih dereze Mount Track
http://www.natv.si/pohodniske-dereze.html
lijepo idu gore, cipela se nije savila gotovo ništa. nisam osjetio razlike, nikakvog dodatnog stiska na stopalu. možda ih isprobam i na ledu gdje. za planinarenje ću ih koristiti na manje zahtjevne nepoledene terene srednjegorja, samo po zasneženim stazama. no, đon nije tako loš i po kamenitom terenu bi prošlo, ali pametno.

vikendom ih testiram, vrijeme se čini dobro, pa ću izvještavati.
sviđa mi se
lakkon16. 02. 2013 22:41:42
danas bio na Lubniku:
http://www.hribi.net/izlet/skofja_loka__vincarje_lubnik_grebenska_pot/21/135/2483

Uvjeti idealni za testiranje ovih cipela koje sam ovdje već spomenuo:
http://www.superge.si/Kamik/fargo-black-kamik-8416457/.

start u 11.30. Cijela staza u snijegu, uplasena, utabana, ali ništa ledena. Čista uživancija gore dolje. Mnogo ljepše nego po golom, jer stvarno ne trebaš paziti na svaki korak, korijenje itd. čak na strmini nema klizanja, gore dolje. dereze nisam imao. Imao sam one tanke kao terapeutski Salomon ljetne planinarske čarape. Bilo baš pravo toplo u cipelama, nikako vruće. barem meni je ugodno hodati u njima. I uopće nisu teški. Tako ih preporučujem za uvjete kao danas. Čak sam hodao ili trčao dolje brže neko vrijeme bez problema. Iskreno rečeno u njima ne bih hodio po uglavnom nezasneženim zahtjevnijim stazama, jer u osnovi to nisu prave planinarske cipele i vjerojatno bi se brže istrošile, pa još me može nešto loše snaći. možda i ne, ali to neću ja sam provjeriti, jer ih ne mislim testirati po kamenju, korijenju itd.
sviđa mi se
janez.novak19. 02. 2013 18:10:32
Želio bi podijeliti još jedno moje iskustvo, a to s zamjenom istrošene gume. Imam ljetne čizme Lowa Tibet. Odnio sam ih u Promontanu, koja je čizme poslala u tvornicu u Njemačku. Zamijenili su cijeli potplat i zaštitnu gumu, stavili nove uložke i vezice te posebnu impregnacijsku kremu. Popravak me koštao cca 30% cijene novih čizmi. Izgledaju kao nove.
sviđa mi se
bruny14. 03. 2013 21:19:10
Pohodne aktivnosti radim sa salomonkama i jer je bila i mežikanje još zima snježna - ipak odluka za kupnju uglavnom više obuće. Malo sam pretraživao net i odlučio se za trgovinu u blizini. Nagledao sam taj model zbog dobrih referenci, isprobao i kupio...Karrimor skido Odradio već dosta aktivnosti i odlično služe namjeni. Sviđa mi se i zato jer je model širok i relativno lagan. Šteta da nije bilo u trgovini modela...Karrimor Orkney 5-pa možda kad drugič. Lp
(+2)sviđa mi se
marii19. 03. 2013 09:43:06
Kupujem pohodne cipele koje bi koristila za ljetne jednodnevne uspone na naše vrhove, prema kraju ljeta pa za Triglav. Odlučila sam se za Alpinu. Zanima me, ima li netko iskustva s modelom Nepal: http://www.alpinasports.com/product/nepal_lady/121
ili Ladakh: http://www.alpinasports.com/product/ladakh/125. Naginjem se prema jednom od njih. Mislite li da su pregrubi za moju namjenu?
Osim toga me zanima kada su obično sniženja pohodne obuće i koliko, sada imaju -35%...vjerojatno teško očekivati jeftinije?
sviđa mi se
Katja6619. 03. 2013 10:12:49
S modelom Tibet hodam cijelu godinu već, druga dva ne poznam. Ljeti sam prehodila dosta km u 10 dana dopusta u planinama, sada ih koristim jednom tjedno, nisu mi dale nikakvog problema.

Negdje u veljači prošle godine (stvarno se ne mogu točno sjetiti) kupila sam ih s 40% popusta.
sviđa mi se
marii19. 03. 2013 19:46:45
Hvala na mišljenju Katjanasmeh
Sad sam bila u trgovini i imala sam na nozi Tibet i Nepal. Još se uvijek ne mogu odlučiti što bih radije. Tibet ima mekši đon i savija se, Nepal pa je dosta grublji i tvrd.
sviđa mi se
ljubitelj gora19. 03. 2013 19:56:51
Kod Tibeta očekuj da će se profil dosta istrošiti pa ti ga onda za 40 eura zamijene. Ne znam kako ti da napišem, izračunao sam da su mi izdržale oko 60 jako zahtjevnih tura. S Tibetom sam bio po mnogim mjestima, glede na moj novčanik to je bio najbolji zakup i tadašnja odluka, čak i sad ih imam u kutiji potpuno nove. Zašto Tibet već sam napisao u prethodnim komentarima, meni su zakon, osim kao što si utvrdila meki su, posljedično malo više osjećaš stijene, ali to ne bi smjelo biti minus u odluci, dobri su i za ferrate. Bio sam s njima otprilike po 2x-3x na svim našim vrhovima, čak i zimi, na Očaku oko 7x s ovim gojzarima, prošle godine 3x zimi. Sad ako netko ima 300 eura viška onda normalno kupi neki pristojan čevelj za 200-300 eura, Tibet je jeftiniji ali sigurno jedan najboljih u ponudi.
S Nepalom nemam iskustava.
(+2)sviđa mi se
marii19. 03. 2013 20:55:22
hvala ljubitelj gora
No ako si već toliko prohodio u njima onda moraju biti dobri. Što se cijene tiče, između modela 13€ razlika (ako uzmem trenutni popust) po osjećaju bi rekla da Nepal pripada malo skupljoj kategoriji, i profil imaju grublji.
sviđa mi se
žan119. 03. 2013 20:57:59
Ja tebi preporučam Alpina Teton.
Za mene je taj gojzdar zakonvelik nasmeh. lp
sviđa mi se
Stranica:123...3637383940...919293
Za objavu komentara morate se prijaviti:
Korisničko ime:
Lozinka:
Prijava
Ukoliko još nemate korisničko ime, morate se prvo registrirati.
         
Copyright © 2006-2026 Hribi.net, Uvjeti korištenja, Privatnost i kolačići