Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Korisničko ime:
Lozinka:
Prijava
Još niste registrirani? Registracija.
Zaboravili ste lozinku?

Provale u automobile

Ispis
risto5. 01. 2012 23:13:16
Ponovno pišem ono što je obrisano i ide na prvu stranicu između jaxa i korlna :

Bravo jax za
Misao "...,da je moramo zamijeniti (policiju)
s nekim narodnim gestapoom" To želi svaki režim. Odavde do fašizma je kao da hodaš bez dereza po zaleđenom Turskom žlebu i čudiš se ako zdrsneš. Čak i ako bi
na vrhu žleba oni iz Rakove jelše pekli "zagorele" ćevapčiće.
Oj ti vrag!
sviđa mi se
Okmodko6. 01. 2012 00:17:35
Da megalodon dobro kaže. Danas je jako popularno da nekoga označiš za nacionalista ili fašista kao što je mene prije netko. Iako su obojica u prošlosti radili strašne i grozne stvari netko ko nekoga označi za nacionalista je "dobar čovjek" :-/ Ili primjerice kad sam prošli put slušao našeg bivšeg zaštitnika ljudskih prava Hanžeka u emisiji na temu objave SDS-a o trenirkarima. Hanžek se jako žalio kako netko može označiti neku skupinu ljudi i vrijeđati je. Padale su jake riječi o nacionalizmu i sl. Zatim je rekao da su političari primitivci. EVO! Prvo se žali zatim on počne vrijeđati neku skupinu. Uglavnom...ljudi vole vrijeđati skupine ili pojedince ako im nešto ne paše. Realnu sliku malo tko voli vidjeti. VRLO očito je tko krade u Iškom Vintgaru i zašto u Bovcu nitko. Istina je takva bilo neugodna ili ugodna teško joj se izbjeći. Osim kazni mogli bismo izbjeći krađama i strožim odgojem u mladosti. A ako planiramo u državu naseljavati ljude s područja gdje ima puno kriminala i ratova mislim da se teško izbjegnemo tim stvarima. Ne znam kako ljudima nije vidljiva ta povezanost.
(+1)sviđa mi se
VanSims6. 01. 2012 13:13:54
@jax: Policija nikako ne može biti vlast. To što je policija vlast a ne služba građana odnosno poreznih obveznika koji je zato plaćaju je strašna deformacija koju poznaju samo banana republike. To što ljudi tako misle znači da je s njima nešto vrlo krivo.

Ne, ne radi se o tome da imamo narodni gestapo! OK, slažem se postoje kavalirski prekršaji kao: nepravilno parkiranje do npr. 10% preko granice (jasno da moraš za vrijeme vožnje gledati cestu ne brojač),... Špehanje sitnica ili špehanje samo zato da špehamo i zadovoljimo svoje nagone za zlobom prema drugima je stvarno odvratno. OK naravno svi smo krvavi pod kožom: ovdje nešto loše napravimo, nešto previdimo,... svi smo potencijalni 'ubojice' na cesti.

Drugo je samozaštita. Dakle prijava kršitelja i prijestupnika koji svojim djelima svjesno ugrožavaju druge. Mislim prije svega namjerne prekršaje. Vožnja u pijanom stanju, vožnja preko npr. 30% granice, razgovor po mobitelu,... To su svjesni prekršaji. Ne možeš slučajno sjesti pijan za volan voziti kroz naselje ili uzeti mobi u ruku za vrijeme vožnje,... Kod takvih je prijava odnosno narodna samozaštita potpuno na mjestu. I takve prekršaje trebali bismo izjednačiti s pokušajem namjernog ubojstva!

@megalodon: što se tiče raznih nagađanja o nacionalnosti provalnika,... mene apsolutno nič ne zanima. Činjenica je da su tu i moramo se zaštititi.

Naravno slažem se da žrtva nikad nije kriva. Ali kad ti jednom nešto naprave činjenica da nisi kriv nič ne pomaže. Posebno ako ne otkriju počinitelja. Čak i ako otkriju sigurno ne želiš razne tužbe i sl. posebno jer su naknade na našim sudovima više siromašne.

Prilike su kakve jesu. Ako nemaš utjecaja na njih moraš samo napraviti tako da u tim prilikama prvo tebi lakše i bolje a ne drugima, posebno ne nekim nepoznatim nepridipravima. mežikanje
(+3)sviđa mi se
turbo6. 01. 2012 14:03:36
Zdrava pamet i kasko osiguranje nasmeh

Ni policija, ni gestapo, ni fašisti, ni komunisti, ni oni odavde ni oni odande, nitko ništa ne može i ne zna protiv takvih i sličnih zločina (prolomi, krađe, . . . .)

Samo zdrava pamet, da ništa ne ostavljamo u automobilu. I kasko osiguranje, da se nadoknadi eventualna šteta nastala pri prologu u vozilo.

Inače, svako po svom. I posljedično svakom svoje mežikanje
(+2)sviđa mi se
stefanb6. 01. 2012 14:08:20
Još moje iskustvo sa samozaštitom:

Prije nekoliko godina preuranjeno došao s Triglava. Primijetio oštećena vozila, primijetio nepridiprave. Pozvao policiju direktno. Nepridiprave uhvatili.
Nastavak priče; kao glavni svjedok morao odvesti auto na policiju - oduzimanje tragova, prijava, obrasci, prepoznavanje počinitelja itd. 2x na saslušanju na sudu. Od toga prvi put žena, vlasnica vozila, 1x sam. Neka saslušanja odgođena. Prijetnje suda prisilnim dovodom ako se saslušanja ne udeležimo. Poziv ženi na sud bio napisan tako da uopće nismo znali o čemu se radi.
Na posljednjem saslušanju počinitelja opet nije bilo, naravno za njih nema prisilnog dovoda.
Zaključak je bio da smo svjedoci upućeni da nas sud može još zvati.
Epiloga nije bilo, počinitelji koji su oštetili preko 20 vozila prošli su bez kazne.
Iz te priče sam se nečemu naučio eek,

Pa još dodatak: Policija je stvar riješila vrlo učinkovito i profesionalno.
(+9)sviđa mi se
som696. 01. 2012 15:06:25
Dobro da ih nisi prestrašio kad si ih uhvatio, tužili bi te za strah i nećeš vjerovati; u tom slučaju bi presuda bila odmah pravomoćna.zmeden
(+5)sviđa mi se
JusAvgustin6. 01. 2012 18:08:41
da, potpuno prav imaš. linčati gada na licu mjesta...jezen
sviđa mi se
stefanb6. 01. 2012 21:15:58
Kad se sretnete s tim gadovimaeek Savjetujem vas da ne uzimate stvari u svoje ruke.
Ako imate mogućnost, povucite se na sigurno i pozovite policiju. Prema mojim iskustvima, najbolje na anonimnu brojku, ali ne zbog policijezmeden
sviđa mi se
ljubitelj gora6. 01. 2012 21:48:13
S zadnjim komentarjem se slažem, po naravi sam miran čovjek, optimističan, sve želim dobro, rješavam probleme tako da se povučem i u takvom slučaju bi djelovao preudarno i okrenuo se i pozvao pomoć.
sviđa mi se
joža x6. 01. 2012 22:51:47
@ stefab: jednom kažeš da je zvanje policije bilo uzaludno, u sljedećem postu pak "povučite se na sigurno i pozovite policiju". Zašto već?
sviđa mi se
Okmodko7. 01. 2012 00:27:25
Ispod Triglava ima dosta kamenja. Sakrij se iza stabla i bacaj kamenje na zlikovce nasmeh Pritom pazi da ne pogodiš auto nasmeh
(+3)sviđa mi se
JusAvgustin7. 01. 2012 09:14:57
svoj... velik nasmeh
(+2)sviđa mi se
viharnik7. 01. 2012 11:43:18
S našim sudstvom su već dosta vremena samo križevi i nevolje. Bolje je da ne dođeš pod njihove mline i po ljudskoj strani, ako je moguće, dogovoriš se sa situacijama. Čuo sam već da je netko tko je imao svu pravnu osnovu i ni kriv ni osuđen na kraju izgubio na sudu.
Najbolje kao što je savjetovao Turbo, vrijedne stvari ne ostavljajte u automobilu, ni bolje planinarske štapove pred planinarskom kućom, nego nosite na ruksaku. Osiguravajuća pak sa svojom akumulacijom kapitala nadoknađuju štetu kod eventualnog proloma ili krađe dijelova automobila.
(+3)sviđa mi se
stefanb7. 01. 2012 16:00:57
joža x, ako dobro pročitaš, već ćeš shvatiti

"Zašto već".
(+1)sviđa mi se
Lunatic7. 01. 2012 18:04:44
Najbolje je cepin s sobom ponijeti pa red napraviti eek
(+1)sviđa mi se
B28. 01. 2012 20:54:42
Anonimni telefon! Ne budimo djeca! Policaj u centru točno vidi broj i unese ga u računalo, molim? Prvo ispitivanje po telefonu. Ime, prezime itd... Pa sve je res i zauvijek si na ekranu... To su činjenice! Što napraviti? Hm, ako si hrabar i dovolj odlučan, uzeti stvari u svoje ruke i biti tih... Takav koji ga netko pošteno nalomi, dobro će to zapisati u sjećanje i neće više provaljivati...
sviđa mi se
VanSims9. 01. 2012 08:34:22
No, kad sam ja prijavljavao pijanaca za volanom bilo je potpuno različito. Ponekad su pitali za osobne podatke ili ne. Mislim da ih ne moraš reći jer postoji i mogućnost anonimne prijave. I na kraju krajeva ako imaš mobi na karticu nije tako strašno ako tvoj broj stave u sustav (vjerojatno ionako, čak i kod anonimne).

Dakle anonimna prijava ništa ne košta. Prijaviš i ispuniš svoju dužnost. Po sudovima se ja vjerojatno stvarno ne bi vukao. Osim naravno ako su meni nanijeli štetu.

Kasko vjerojatno vrati štetu na autu, ali ne i stvarnu štetu (novac, kartice, torbice,...).

Što se tiče rješavanja na svoju ruku, treba biti oprezan. Nikad npr. ne znaš je li provalnik kojeg uhvatiš sam. Što ako je tu još jedan pajtaš koji čuva? Ili čak cijela banda! I naravno sve iznad samoobrane je kazneno. Bez obzira što su ljudi na sudovima u našoj butalelandiji često kažnjavani samo jer su se branili i spasili svoju ili tuđu glavu. Dakle djelovanje na svoju ruku, ako si stvarno siguran da ćeš ga moći i da te ne uhvate.
(+3)sviđa mi se
@rekar9. 01. 2012 14:32:09
VanSims.... no ja tebi nešto objasnim da ne budeš previše pametan. Ako si prijavio pijanog vozača za volanom, to je baš gadno od tebe jer nisi bio ugrožen. Pa ostavimo tu temu, ako zaloviš provalnika na djelu, ga ni ne smiješ zadržati ili na bilo koji način spriječiti da ode ili pobjegne, jer te može tužiti da si mu oduzeo slobodu. Takvi su naši zakoni, štite bagre i lopove.
sviđa mi se
Zebdi9. 01. 2012 14:42:15
@rekar: naravno, bolje je čekati da pijan vozač pregazi dijete ili recimo uđe u suprotnom smjeru na autocestu, pa ga tek onda prijaviti, zar ne? Očito je stvarno pametnije čekati nesreću nego je pokušati spriječiti... VanSims, nije ti sramota! zavijanje z očmi
(+1)sviđa mi se
VanSims9. 01. 2012 15:45:26
No pa smo dobili još primjer da ne govorimo na pamet: @rekar je dakle tipičen primjer onog što sam opisivao u prethodnim postovima: pijanci mu se smilju više od njihovih potencijalnih žrtava, djelovanje u društvenu korist je nemoralno, jer policija nije svuda prisutna pa naravno onda svatko može raditi što hoće.

Koliko ljudi recimo vidjelo Mačka pijanog pred sobom na cesti pa ga nisu prijavili. Ne činiš li da su suodgovorni za tragediju koja je snašla troje mladih ljudi? Ili da ja čekam da me neki takav pijanac ugrozi?

I ako ljudi u svakodnevnom životu tako razmišljaju kao ti onda nije čudno da i oni koji vode mnogo važnije stvari. Gospodarski kriminal, mahinacije, iskorištavanje radnika i kršenje prava,... sve je to dopušteno. Bog ne daj da netko nešto prijavi i progoni! I zato je Slovenija tamo gdje jest. U anarhiji. Svatko može raditi što hoće!

I zato imamo takve zakone koji više štite bagre i lopove. Zakoni su namreč lijepo prilagođeni mišljenju većine ljudi. Zašto ih mijenjati? Bagre i lopovi su siroti i smilju nam se zar ne? Bog ne daj da im se nešto dogodi! Ne ugrožavaju mene, zar ne?
(+6)sviđa mi se
Stranica:1234567
Za objavu komentara morate se prijaviti:
Korisničko ime:
Lozinka:
Prijava
Ukoliko još nemate korisničko ime, morate se prvo registrirati.
         
Copyright © 2006-2026 Hribi.net, Uvjeti korištenja, Privatnost i kolačići