Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Korisničko ime:
Lozinka:
Prijava
Još niste registrirani? Registracija.
Zaboravili ste lozinku?

Rasprodaje!!!

Ispis
JusAvgustin6. 01. 2010 12:00:11
tako imenovani metro alpinisti, ili zašto dereze ne hodaju same?nasmeh
iznenada je postalo modo da svi kupuju tehničke zimske cipele, zimsku opremu, od toga manje od polovice ih koristi ili stvarno zna zašto su kupili. druga polovica ih je kupila jer su sniženi, izgledaju fino, pa će se moći pohvaliti prijateljima, gle kakve jake cipele imam... jučer sam primijetio da su ljudi poludjeli za Scarpa Omega. pa sam pitao jednog misli li da će uskoro biti uvjeti dobri za penjanje? odgovorio mi, penjanje?! to ja ne radim, cipele sam kupio jer su jeftine?! nisam lud da se penjem! pa hoću u planine ići, do neke koće.zmeden Takvi ljudi onda kupe i cepine (jer ih ima dva), penjačke dereze (jer imaju prva dva zuba vertikalno) itd... recesija?! onda se čudimo zašto toliko nesreća u planinama?!
uz to nije jeftino, cipele 300, cepini (oba 300), penjačke dereze 160 nagore. to je skoro 800 eura, zašto? zato da će ići u planine, pao i neće se znati zaustaviti. ali glavno da ima vrhunsku opremu... poanta je da npr. ja ili bilo tko tko ovo čita štedi par mjeseci da si kupi opremu: dereze (penjačke), radim razne poslove da si kupim cepine (jedan po jedan u razmaku 2 mjeseca), za cipele sam radio cijeli mjesec... znam kako se oprema koristi itd... potrošačstvo je huda bolest da, za koju smo svi obolijeli, ali neki barem imamo nešto od toga. annapurna nabijena puna, k2 alpinist isto, u mammutu znamo svi zašto nije bilo gužve! na kraju se pokazalo najveći popust tamo!
idem u planine zbog sebe ne da pokazujem opremu drugima!jezen
sviđa mi se
ugn6. 01. 2010 12:31:22
ako si za cipele radio cijeli mjesec, možda to znači da na svom poslu nisi baš jako efikasan..?mežikanje
stvarno ne znam zašto netko ne smije kupiti skupu opremu čak i ako je ne treba, ako mu tako paše, ili što je loše u tome..
sviđa mi se
JusAvgustin6. 01. 2010 12:49:03
ok, nije bio cijeli mjesecvelik nasmeh, jer nema poente u opremi?zmeden onda ih vidiš, hehe to su scene vrijedne snimanja... jezik
sviđa mi se
JusAvgustin6. 01. 2010 12:58:20
u mammut trgovini u lj imaju par zadnjih komada, absurdno sniženih. isplati se pogledati...nasmeh od annapurne pa ovdje artikli, jer nemaju web stranicu http://sportman.si/, u alpinistu ili K2 sniženi SVI! artikli, u igluju gužva (bio jučer)
sviđa mi se
JusAvgustin6. 01. 2010 13:46:48
inače u kibubi su također potpuno ludi zadnjih dana. proizvodi dana su hudooooooooooooo sniženi, istina brzo nestanu ali se mogu ponovno naručiti. cipela nemaju ne znam kakvu ponudu... budući da se brendovi warmpeace, sprayway, raveltik itd još uvlače nemaju 50 ili više % marže na proizvod. potpuno ok stvari za malo novca.nasmeh
sviđa mi se
ugn6. 01. 2010 14:00:02
da, hečno je pa res, obično onoga u najsjajnijoj opremi najlakše pretečeš uzbrdo...
sviđa mi se
JusAvgustin6. 01. 2010 14:03:49
nasmeh, tako je zadihan da ne može ni pozdraviti...
sviđa mi se
IgorZlodej6. 01. 2010 15:24:00
Zadnjih dana puno pisanja o opremi, pa o popustima i obiskima trgovina, pa još sto i jedan savjet, znate skoro sve, pa me već prokleto zanima idete li samo govoriti o tome ili i u planine. Opisa je prokleto malo ili od nekih ništa.
sviđa mi se
m're 16. 01. 2010 15:47:07
Inak sam više naklonjen Igorovom stavu, ali ipak.
Tko i zašto treba opremu? Tko li se pak pri kupnji automobila pita zašto su svi od A do Ž sposobni preko 150 km/h ako je max. dozvoljena brzina na cestama samo 130 km/h? Oprema za planine trenutno je dosta modna. Tako je pa ako nam je drago ili ne. Činjenica je da je današnji prosječni posjetitelj Šmarne gore u mnogim slučajevima bolje opremljen od pionirskih osvajača najvišjih vrhova u Alpama, Himalaji itd.
Još uvijek se mi čini da je malo manje loše ako su ljudi u planinama predobro opremljeni nego obrnuto.
Stvar može postati opasna ako se zanemari druga strana koja je za sigurnost u planinama nužna - znanje i iskustvo. Oprema može dati lažni osjećaj sigurnosti i ne može nadomjestiti nedostatak u spomenutim kategorijama. Quarkovi nikome neće pomoći ako ne vlada osnovnom tehnikom zaustavljanja cepinom i nitko ga neće izvući iz lavine ako je žolna isključena i pospravljena u ruksaku - samo dva najbanalnija primjera.

sviđa mi se
ksena6. 01. 2010 17:13:14
Neka i ja dodam svoje. Za prosječnog hribolazca koji ide u visokogorje samo po suhom i u povoljnim uvjetima, dobra obuća bez drugih pomagala je naravno vrlo važna. U planinama sam svaki vikend ako mogu i ako vrijeme dozvoljava. Primjećujem da se osviještenost po pitanju opreme kod Slovenaca jako popravila. Ima iznimki kojima je tura u visokogorje šetnja do obližnjeg "kuclja" i obuća je takva. A ima i pohodnika koji na to isto "kuclje" idu s pravim planinarskim cipelama. Slažem se s M'reom da oprema u ili na ruksaku ne pomaže ako je ne znaš koristiti. Posebno hodanje s derezama i cepinom može biti opasnije za neskolske. Zato postoje tečajevi koji daju dovoljno info svakome tko želi znanje o kretanju i ponašanju u planinama u svim uvjetima...iskustvo doda samo "planinska kilometraža". Prvo s iskusnijima, pa solo varijante.
sviđa mi se
heinz6. 01. 2010 18:33:36
Ti 6 junaka koji su za silvestro prošli kroz Kot, bili su navodno dobro opremljeni. Vjerojatno su neki pohađali tečaj ranije (napravili su bivak).
sviđa mi se
tol7. 01. 2010 10:35:45
Ima li tko iz Kranja ili Ljubljane info o popustima u trgovini Promontana?

Vrijedi pogledati? Kupujem uglavnom cipele.
sviđa mi se
spetovar7. 01. 2010 10:36:36
Da tako je, jer tko počne malo s pohodništvom zimi i ima prijatelja alpinista, nabavi ledne alate nasmeh umjesto pohodnog cepina. To je 100% jer mu taj alpinist kaže da se odmah vidi razlika između običnog pohodnika i alpinista (naravno po cepinu).
Onda ti Quarkovi i sl., kad ga ne možeš ni pravilno zabiti u snijeg jer je tako izvitren. nasmeh
Što se korištenja tiče obupno je iako se poboljšava koliko vidim...
sviđa mi se
JusAvgustin8. 01. 2010 11:03:58
posebno dva cepina(ledno orodje) nisu za pohodništvo nego teže pristupe(grape, slapovi, kombinirane smjerove)(koji ljeti nisu mogući). s dva cepina možeš i hodati, nigdje ne piše da ne možeš. Pravilna upotreba ledenog orodja i plezalačkih dereza nužna prije ulaska u grape, slapove, kombinirane smjerove. Tko se time bavi treba znati sve to...
Ledeno penjanje je užitak svoje vrstevelik nasmeh
o rasprodajama ledenog orodja: još treba duboko u džep, stvari nisu jeftine!
sviđa mi se
spetovar8. 01. 2010 13:49:32
Kako kažem. Netko nabavi ledno orodje za pohode, baš potratno. Ledna orodja preko 100 €, pohodne cepine pod 100 €. Na Kibubi imaju dobro napisane rubrike o cepinima. Ako hodaš a ne penješ s cepinom uglavnom služi za zaustavljanje u slučaju zdrsa. S nekim znanjem i za osiguranje. Nas su učili: U trenutku kad dereze na noge, štapovi dolje i cepin u ruke. I obvezno (!) rukavice! Naravno ovisi o planinaru ali slažem se. Problem pohodnih cepina: drške 50-70 cm. OK za strmi obronak, pomaže kod hoda. Ali na manjem nagibu ne doseže tla. Zato sam uzeo proširljivi. http://www.stubai-bergsport.com/ice_axe_tour_lite_telescope_with_gripper_with_wrist_loop_produkte_art_aWQ9ZnVscG1lcyZsPWVuZ2xpc2gmc3VjaGU9JmVpbnRyYWc9NTYz.html
Ali ima mane: Nije preporučljivo osiguravati s protegnutim cepinom. Koristi se samo za hod (i zaustavljanje pri padu).
sviđa mi se
tol8. 01. 2010 14:13:01
Postoji li možda cepin na koji možeš na vrh nataknuti lopatu?
Čini mi se besmisleno nositi lopatu i cepin, ako bi mogao na cepin nataknuti glavu lopate.

Je li već neki proizvođač stavio nešto takvo na tržište?
sviđa mi se
spetovar8. 01. 2010 14:16:32
Hmmm... To još nisam vidio, samo ne znam bi li bilo tako praktično. Trebao bi na kraju štapa prvo odviti špic, pa priviti lopatu. Kar s rukavicama ne bi bilo najlakše, plus navoji bi se mogli smrznuti. Sve to bi produžilo već tako malo vremena da nekoga iskopáš...
sviđa mi se
viharnik8. 01. 2010 15:30:18
Naravno postoji. To je Grivel! Model cepina Evolution ima opciju za metalnu lopatu (samo lopatni dio), težak oko 500g.
sviđa mi se
viharnik8. 01. 2010 15:33:50
http://www.grivel.com/ onda idite lijevo-Rescue.
sviđa mi se
heinz8. 01. 2010 16:08:16
Čizme koje nisu baš Alpina Teton- za višednevne zimske ekspedicije itd, ali još uvijek prikladne (s dobrom impregnacijom) čak za kraće 1-dnevne planinske izlete u suhom snijegu, trenutno na popustu kod Alpina: Mont i Mangarat, slednji za nešto manje od 70 €. Prodaju i Hervis i Mercator.
Što kažete?
sviđa mi se
Stranica:1234
Za objavu komentara morate se prijaviti:
Korisničko ime:
Lozinka:
Prijava
Ukoliko još nemate korisničko ime, morate se prvo registrirati.
         
Copyright © 2006-2026 Hribi.net, Uvjeti korištenja, Privatnost i kolačići