|
| Gost9. 10. 2007 19:31:19 |
Mislim da dereze nisu tako teške da ih ne nosiš sobom. Sigurnost na prvom mjestu!
|
|
|
|
| Gost9. 10. 2007 19:37:34 |
Izgleda da rijetko obiskuješ visokogorje u ovo doba. Inače se ne napinjem, samo pitanje mi se činilo vrlo neprikladno. Ako vidiš Triglav i više hodaš u visokogorje, odmah ti je jasno kakvi su uvjeti.
|
|
|
|
| danilc9. 10. 2007 20:18:51 |
Zato sam predložio ljetnu i zimsku opremu, jer me je krajem oktobra na Škrlatici sunce jako grijalo, snijega ravno za hlađenje vode, Triglav bijeli - vrlo slična situacija. Toliko o tome, možda se negdje gore sretnemo! 
|
|
|
|
| Gost14. 10. 2007 19:09:54 |
Zanima me je li već netko smučaio s vrha Škrlatice.
|
|
|
|
| Gost14. 10. 2007 20:33:05 |
Jesu, potraži po netu....
|
|
|
|
| Gost15. 10. 2007 08:38:56 |
U subotu 13/10 bio sam na Škrlatici, snijega za uzorak.
|
|
|
|
| tjann11. 06. 2008 10:44:08 |
U ponedjeljak, 9.6.08., navečer s prijateljem krenuli smo iz Vrata prema "četvorki", vrijeme nakon pljuska idilično. Snijeg počinje oko 200 visinskih metara ispod bivaka (dereze nisu nužne - prav dolaze eventualno zjutraj, cepin pa dobro dođe). U utorak zjutro nastavak preko nekoliko strmih snježnica, uspon po snijegu umjesto po melišču , zatim po zaštićenoj stazi na vrh (suho). Dol kamenje- i snijeg- express. Planinsko idilo je ometala samo miš u bivaku koja čovjeku praktički cijelu noć ne da spavati
|
|
|
|
| bobo30. 07. 2008 09:14:42 |
Preko vikenda planiramo s mojom dragom prijeći sljedeću turu: 1. dan: Aljažev dom-(Bovski Gamsovec?)-Pogačnikov dom-Razor 2. dan: Pogačnikov dom-Škrlatica-Aljažev dom. Nismo još sigurni hoćemo li u tom redoslijedu ili bismo radije 1. dan na Škrlaticu pa drugi dan na Razor. Možda neki prijedlog? Čuo sam da je staza od Aljaževog doma prema Škrlatici dosta zarasla i neobiljudena. Imam li točne informacije? Lijep planinski pozdrav.
|
|
|
|
| igva30. 07. 2008 10:52:13 |
Za stazu iz Vrata ne bih rekao da je nenaseljena jer je to najkorištenija staza za uspon na Škrlaticu. U srednjem dijelu ima doista malo rušlja ali nema pretjerane zaraslosti. Ako se baš želite na Škrlaticu bolje bi bilo da se prvi dan popnete na nju, jer nakon dana Bovskog Gamsovca i Razora čovjeka može minuti entuzijazam još i za Škrlaticu.
|
|
|
|
| aljoša130. 07. 2008 11:38:54 |
Slažem se s igvom. Prvi dan na Škrlaticu, zatim do Pogačnikova doma. Ako vam ostane vremena ili ako vam se bude dalo i popodne možete skočiti na Razor. Ruksake možete ostaviti u koći. Drugi dan pa preko Bovskog Gamsovca u Vrata a ne preko Sovatne jer je dosadno. Sve ovisi i o vremenu!
|
|
|
|
| bobo30. 07. 2008 22:14:14 |
hvala na informacijama. slažem se. malo smo razmislili i ići ćemo kako je predloženo-prvo na Škrlaticu pa sljedeći dan još Bovski Gamsovec ili Razor- malo ovisi o vremenu ili drugim faktorima (čitaj umor). lp.
|
|
|
|
| bobo4. 08. 2008 09:18:40 |
u subotu smo iz Aljaževog doma krenuli prema Škrlatici mimo bivaka IV. Gore smo došli u četiri sata. Staza je dosta duga, ali gdje treba dobro osigurana kablovima i klinovima. zatim smo prošli mimo Dolkove špice (naporno kamenje) prema Pogačnikovu domu. Trebali smo 4 sata. Vrijeme: sunčano! Dom vrlo ugodan; kolektiv mlad i ljubazan. Gulaš s polentom odličan. u nedjelju smo zjutro osvojili još Razor, zatim preko Sovatne u dolinu (Pogačnikov dom - Aljažev dom 2:40). Ljepa i vrlo razgledna tura.
|
|
|
|
| morris17. 08. 2008 09:57:55 |
U Vratima sam bio malo loše volje, jer sam startao tek u 8h, što nije navika. U dobro volju me dovodio samo pogled gore, jer idem na Škrlaticu prvi put. Šumska staza koja je dosta strmena dovodi me u otvoreni podovski svijet pod mogoćnim Stenarom. Nastavljam prema bivaku 4 i Škrlatica sve bliža. S obzirom na jako maglovito jutro pokazuje se u jasnoći i podbudi već forsirani tempo prema vrhu. Prije nego dođem do prvih stijena savladam mučno šljunčište, gdje susretnem neke ljude koji kažu da je na vrhu sunčano, bez vjetra. Penjanje je do vrha ugodno i zanimljivo, osigurači su u uzornom stanju. Prati me jak vjetar i neke kišne kapi koje nestanu nakon nekoliko minuta. Nažalost nema razgleda, ali bilo je ipak vrlo lijepo. SRETNO!!!
|
|
|
|
| bogdan ž.k.19. 08. 2008 12:02:55 |
Zdravo, u četvrtak (21/8) i petak (22/8) mislim ići na Škrlaticu (spavanje u bivaku). Još nisam bio, zanima me je li pametno uzeti samovarovalni pojas? Hvala na odgovoru, pa čvrstu i suhu stijen...
|
|
|
|
| viharnik19. 08. 2008 21:24:00 |
Sve ovisi koliko si prošao ferata. Ako si naviknut hodati po provalijskim dijelovima, u redu, ako ne, zaštita vrlo dobrodošla! Dio je 45-minutni i zaštićen izložen! Premisli i odluči pametno! LP-Rok.
|
|
|
|
| dr. Feelgood20. 08. 2008 09:45:21 |
Da, ja sam bio na Škrlatici 7x pa imam dosta iskustava s tom planinom. Izuzetna ljepota među planinama da naravno ima i neke klinove ja ih uvijek uzmem jer nikad ne znaš kad će trebati. Vrh je dosta ravan i prostran. Uzmite samovarovalnu opremu. Lp dr. Feelgood
|
|
|
|
| bogdan ž.k.20. 08. 2008 11:10:31 |
Hvala obojici za odgovor. Već sam se odlučio za "gurtno"... radije ja pojas gore, nego drugi mene dolje... Lijep pozdrav! Bogdan
|
|
|
|
| viharnik20. 08. 2008 13:30:17 |
Ne dugo nazad, penjao sam se na vrh i sretnuo skupinicu vraćajućih planinara. Oni s varovalnim kompletima ja bez. Susret je bio, unatoč njihovoj zaštiti tako cinčni – kao gdje će se zakačiti – da sam i ja čudio, zato Bogdan tvoja poslovica baš na mjestu... Sretno - Rok.
|
|
|
|
| triglavski20. 08. 2008 15:02:36 |
Škrlatica ima vrlo malo čeličnih kabela, sva osiguranja uglavnom na klinih, tako da nema gdje se zakačiti. Ne šteti ali.
|
|
|
Za objavu komentara morate se prijaviti:
Ukoliko još nemate korisničko ime, morate se prvo
registrirati.