Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Korisničko ime:
Lozinka:
Prijava
Još niste registrirani? Registracija.
Zaboravili ste lozinku?
  
Anketa
Ali ste že šli po Kremžarjevi poti na Grintovec?
Glasaj

Vlomi v avtomobile

Print
risto5. 01. 2012 23:13:16
Ponovno pišem tisto, kar je bilo izbrisano in sodi na prvo stran med jaxa in korlna :

Bravo jax za
Misel "...,da jo moramo nadomestit (policijo)
z nekakšnim ljudskim gestapom" To si želi vsak režim. Od tu do fašizma,je tako kot,če bi hodil brez derez po poledenelem Turske žlebu in se čudil, če bi zdrsnil.Tudi, če bi
na vrhu žleba oni iz Rakove jelše pekli "zagorele" čevapčiče.
Oj ti hudič !
všeč
Okmodko6. 01. 2012 00:17:35
Ja megalodon je dober povedu. Danes je zelo popularno da nekoga označiš za nacionalista ali fašista,tako kot je mene prej nekdo. Čeprav so oboji v preteklosti počeli hude in grozne reči je nekdo ki nekoga označi za nacionalista "dober človek" :-/ Ali pa na primer ko sem zadnjič poslušal našega bivšega varuha človekovih pravic Hanžka v oddaji na temo objave SDSa o trenirkarjih. Hanžek se je zelo pritoževal nad tem kako nekdo lahko označi neko skupino ljudi in jo žali. Padale so hude besede o nacionalizmu in podobno. Nato pa je rekel da so politiki primitivci. EVO! Najprej se pritožuje nato pa on začne žaliti neko skupino. Uglavnem...ljudje radi žalijo skupine ali posameznike,če jim kaj ni všeč. Realno sliko pa malo kdo rad vidi. ZELO očitno je kdo krade v iškem vintgarju in zakaj v Bovcu nihče. Resnica je taka,ali je neprijetna ali prijetna, težko se ji izogneš. Poleg kaznim pa bi se lahko izognili krajam tudi z tršo vzgojo v mladosti. Pa če mislimo v državo naseljevat ljudi iz območij kjer je veliko kriminala in vojn,mislim da se težko izognemo tem rečem. Nevem kako ljudem ni opazna ta povezava.
(+1)všeč
VanSims6. 01. 2012 13:13:54
@jax: Policija nikakor ne more biti oblast. To, če je policija oblast, ne pa servis državljanov oz. davkoplačevalcev, ki jo zato plačujemo, je huda deformacija, ki jo poznajo samo v banana republikah. To, da pa ljudje tako mislijo pa pomeni, da je nekaj zelo narobe z njimi.

Ne, ne gre za to da bi imeli ljudski gestapo! OK, se strinjam, so kavalirski prekrški kot: napačno parkiranje, do npr. 10% čez omejitev(jasno da moraš med vožnjo gledati na cesto ne pa na števec),... Špecanje bagatel oz. špecanje samo zato, da špecamo in zadovoljujemo svoje nagone po škodoželjnosti drugih je res zavržno. OK, pa seveda vsi smo krvavi pod kožo: tu kaj narobe naredimo, kaj spregledamo,... vsi smo potencialni 'morilci' na cersti.

Drugo je samozaščita. Torej prijava kršiteljev in prestopnikov, ki s svojimi dejanji zavestno ogrožajo druge. V mislih imam predvsem namerne prekrške. Vožnja v pijanem stanju, drvenje preko npr. 30 % čez omejitev, pogovarjanje po mobitelu,... To so zavestni prekrški. Ne moreš pomotoma sesti pijan za volan, drveti skozi naselje ali vzeti mobi v roko med vožnjo,... Pri takih je prijava oz. ljudska samozaščita popolnoma na mestu. In take prekrške bi morali enačiti s poskusom naklepnega umora!

@megalodon: kar se tiče raznih ugibanj o nacionalnosti vlomiteljev,... mene popolnoma nič ne zanima. Dejstvo je, da so tu in se je treba zaščititi.

Seveda se strinjam, da žrtev nikoli ni kriva. Ampak ko ti enkrat nekaj naredijo ti dejstvo da nisi kriv prav nič ne pomaga. Še posebno če ne bodo odkrili storilca. Pa tudi če bodo si gotovo ne želiš raznih tožb in podobno še posebno ker so zadoščenja na naših sodiščih bolj piškava.

Razmere so take kakršne so. Če nimaš vpliva na njih moraš pač narediti tako da bo v takih razmerah najprej tebi lažje in boljše ne pa drugim, še posebej ne nekim neznanim nepridipravom. mežikanje
(+3)všeč
turbo6. 01. 2012 14:03:36
Zdrava pamet in kasko zavarovanje nasmeh

Ne policija, ne gestapo, ne fašisti, ne komunisti, ne tisti iz tu ne tisti od tam, nihče nič ne more in ne zmore proti takim in podobnim hudobijam (vlomi, kraje, . . . .)

Samo zdrava pamet, da ničesar ne puščamo v avtomobilu. In kasko zavarovanje, da se povrne morebitna škoda nastala pri vlomu v vozilo.

Sicer pa, vsak po svoje. In posledično vsakemu svoje mežikanje
(+2)všeč
stefanb6. 01. 2012 14:08:20
Še moja izkušnja s samozačito:

Pred leti prezgodaj prišel s Triglava. Opazil poškodovana vozila, opazil nepridiprave. Poklical direktno na policijo. Nepridiprave ujeli.
Nadaljevanje zgodbe; kot glavna priča moral peljati avto na policijo - odvzem sledi, prijava, formularji, prepoznavanje storilcev itd. 2x na obravnavi na sodišču. Od tega prvič žena, ki je lastnik vozila, 1x sam. Nekaj obravnav je bilo prestavljenih. Grožnje sodišča s prisilno privedbo, če se obravnav ne udeležimo. Vabilo ženi na sodišče je bilo spisano tako, da sploh nismo vedeli za kaj gre.
Na zadnji obravnavi storilcev spet ni bilo, seveda za njih prisilna privedba ne velja.
Zakjuček je bil ta, da smo bile priče poučene, da nas sodišče lahko še pokliče.
Epiloga ni bilo, storilci, ki so poškodovali preko 20 vozil, so jo odnesli brez kazni.
Iz te zgodbe sem se nakaj naučil eek,

Pa še dodatek: Policija je zadevo izpeljala zelo učinkovito in profesionalno.
(+9)všeč
som696. 01. 2012 15:06:25
Še dobro, da jih pri zasačenju nisi prestrašil, bi te tožili za strah in ne boš verjel; v tem primeru bi bila sodba takoj pravnomočna.zmeden
(+5)všeč
JusAvgustin6. 01. 2012 18:08:41
ja, popolnoma prav imaš. linčat falota na kraju samem...jezen
všeč
stefanb6. 01. 2012 21:15:58
Ko se boste srečali s temi falotieek Vam svetujem, da ne vzamete stvari v svoje roke.
Če imate možnost, se umaknite na varno in pokličite policijo. Glede mojih izkušenj, najbolje na anonimno številko, pa ne zaradi policijezmeden
všeč
ljubitelj gora6. 01. 2012 21:48:13
Z zadnjim komentarjem se strinjam, po naravi sem miren človek, optimističen, vse hočem dobro, rešujem se težav tako, da se umaknem tudi v takem primeru bi ravnal preudarno in se obrnil in poklical pomoč.
všeč
joža x6. 01. 2012 22:51:47
@ stefab:enkrat ugotavljaš,da je bilo klicanje policije brez veze,v naslednji objavi pa"umaknite se na varno in pokličite policijo".Zakaj že?
všeč
Okmodko7. 01. 2012 00:27:25
Pod triglavom je dosti kamnov. Skriješ se za drevo in mečeš kamne proti zlikovcem nasmeh Pri tem pa paziš,da ne zadeneš avto nasmeh
(+3)všeč
JusAvgustin7. 01. 2012 09:14:57
svoj... velik nasmeh
(+2)všeč
viharnik7. 01. 2012 11:43:18
S tem našim sodstvom so so že kar precej časa le križi in težave.Bolje je, da ne prideš pod njihove mline in se po človeški plati, če je to mogoče, dogovoriš s situacijami.Slišal sem že, da je nekdo, ki je imel vso pravno podlago in nič kriv in nedolžen nazadnje izgubil na sodišču.
Najbolje je kot je svetoval Turbo, da vredne stvari ne puščate v avtomobilu, niti ne boljše pohodne palice pred pl. bajto, ampak nosite na nahrbtniku.Zavarovalnice pa s svojo akumulacijo kapitala poplačajo škodo ob morebitnem vlomu ali odtujitvi delov avtomobila.
(+3)všeč
stefanb7. 01. 2012 16:00:57
joža x, če boš dobro prebral, boš že razumel

"Zakaj že".
(+1)všeč
Lunatic7. 01. 2012 18:04:44
Najbolj je cepin s sabo met pa red narest eek
(+1)všeč
B28. 01. 2012 20:54:42
Anonimni telefon! Ne bodimo otroci! Policist v centru točno vidi številko in jo vnese v računalnik, prosim? Najprej zasliševanje po telefonu. Ime, priimek itd... No vse je res in si za vedno na ekranu... To so dejstva! Kaj napraviti? Hm, če si hraber in dovolj odločen, vzeti stvari v svoje roke in biti tiho... Takšen, ki ga nekdo pošteno nalomi si bo to dobro zapisal v spomin in ne bo več vlamljal...
všeč
VanSims9. 01. 2012 08:34:22
No, ko sem jaz prijavljal pijance za volanom je bilo čisto različno. Včasih so me vprašali za osebne podatke ali pa tudi ne. Mislim pa da ti jih ni treba povedati ker obstaja tudi možnost anonimne prijave. In konec koncev če imaš mobi na kartice ni tako hudo, če tvojo številko shranijo v sistem(jo verjetno itak, tudi pri anonimni prijavi).

Torej anonimna prijava nič ne stane. Prijaviš in izpolniš svojo dolžnost. Po sodiščih se pa verjetno jaz res ne bi vlačil. Razen seveda če so meni naredili škodo.

Kasko sicer vrne škodo na avtomobilu, verjetno pa ne tudi dejanske škode(denar, kartice, torbice,...).

Kar se tiče reševanja na svojo pest, je treba biti previden. Nikoli npr. ne veš ali je vlomilec, ki ga zalotiš sam. Kaj če je zraven še en pajdaš, ki straži? Ali pa sploh cela banda! In seveda kar koli je več od lastne obrambe, je kaznivo. Ne glede na to, da so ljudje na sodiščih v našem butalelandu velikokrat kaznovani le ker so se branili in reševali svojo ali bližnjega glavo. Torej posredovanje na lastno pest, če si res prepričan, da ga boš zmogel in da te ne dobijo.
(+3)všeč
@rekar9. 01. 2012 14:32:09
VanSims.... no ti jaz nekaj razložim, da na boš preveč pameten. Če si prijavil pijanega voznika za volanom, je to prav grdo od tebe saj nisi bil ogrožen. Pa pustimo to temo,Če zalotiš vlomilca pri dejanju, ga niti ne smeš zadržati ali kakor koli preprečiti, da odide ali pobegne, zato ker te lahko toži, da si mu oduzel prostost. Taki so pač nasi zakoni, da ščitijo barabine in lopove.
všeč
Zebdi9. 01. 2012 14:42:15
@rekar: seveda, boljše je počakati, da pijan voznik povozi otroka ali pa recimo zapelje v nasprotno smer na avtocesto, pa ga šele potem prijaviti, ne? Očitno je res bolj pametno čakati na nesrečo kot pa jo poskusiti preprečit... VanSims, da te ni sram! zavijanje z očmi
(+1)všeč
VanSims9. 01. 2012 15:45:26
No pa smo dobili še primer, da ne bomo govorili na pamet: @rekar je torej tipičen primer tistega kar sem opisoval v prejšnjih postih: pijanci se mu smilijo bolj kot njihove potencialne žrtve, delovanje v družbeno korist je nemoralno, ker policija ni omniprezentna pa seveda potem lahko vsak dela kar hoče.

Koliko ljudi je recimo videlo Mačka pijanega pred sabo na cesti pa ga niso prijavili. Se ti ne zdi, da so soodgovorni za tragedijo, ki je doletela tri mlade ljudi? Ali naj jaz čakam, da bo mene en tak pijanec ogrozil?

In če ljudje v vsakdanjem življenju tako razmišljajo kot ti potem ni čudno, da tudi tisti, ki vodijo veliko pomememnejše stvari. Gospodarski kriminal, mahinacije, izkoriščanje delavcev in kratenje pravic,... vse to je dovoljeno. Bog ne daj da bi kdo kaj prijavil in preganjal! In zato je Slovenija tam kjer je. V anrhiji. Vsak lahko dela kar hoče!

In zato tudi imamo take zakone, ki bolj ščitijo barabine in lopove. Zakoni so namreč lepo prilagojeni mišljenju večine ljudi. Zakaj bi jih spreminjali? Saj barabini in lopovi so ubogi in se nam smilijo kajne? Bog ne daj, da bi se jim kaj zgodilo! Saj ne ogrožajo mene, kajne?
(+6)všeč
Stranica:1234567
     
Copyright © 2006-2024 Hribi.net, Uvjeti korištenja, Kolačići