Zapornice na Vršiću i u Vratima
|
| mirank6. 12. 2024 19:01:37 |
Kao zanimljivost o prometnom režimu lijepo je opisano u rubrici lijevo prispevek kako su 16.11. htjeli ići do bivaka 2. Rampa zatvorena zbog zimskih uvjeta osim ako imaš dozvolu. Ako to imaš onda te snijeg ili led ne mogu zaustaviti  
| (+9) |  | |
|
|
|
|
| jerque19. 04. 2025 10:30:36 |
O Vratima se nedavno dosta rečeno u zasebnoj temi, ovdje su još neke novosti o Vršiću. Cesta će se kopati do "rukerja" 15. lipnja i onda još jeseni kad će se zapornice i spustiti. Već na ulazu treba znati jesi li tranzitnik ili planinar/turist i ići na pravu zapornicu, ona se uopće neće otvoriti ako su parkingi puni. Bog zna kako će to u praksi ako turisti počnu zloupotrebljavati i "pogriješiti" ili ako se neki tranzitnik usred puta stvarno predomisli... Zanima me ima li i senzora prometa i hoće li tranzitnicima produljiti dopušteni čas u slučaju gužve, radova ili drugih prepreka. Više tu: Ispravak: na N1 su novost iz nepoznatih razloga obrisali, ali isto je na Siolu: https://siol.net/novice/slovenija/po-zapornicah-v-dolino-vrata-letos-se-zapornice-za-vrsic-660597
| (+6) |  | |
|
|
|
|
| zokipoki19. 04. 2025 21:54:34 |
Još imam tu mogućnost da kažem da si sve zapornice oni koji su ih smislili nekamo strpaju! 
| (+13) |  | |
|
|
|
|
| felix20. 04. 2025 11:36:16 |
Na PZS-u je bilo sve tiho.
| (+5) |  | |
|
|
|
|
| julius20. 04. 2025 11:44:43 |
Felix. Nekad se govorilo- "Kada je mrlič prdnuo?" Nježnim ušima se ispričavam, ali sva istina je u tom starom izročilu.
| (+8) |  | |
|
|
|
|
| georgia24. 07. 2025 18:54:57 |
Da dam svoje svježe dojmove s Vršića. Tijekom odmora u Kr. gori izbjegavamo ga koliko god možemo zbog gužve. Ali jučer smo se ipak odvezli preko prijelaza da vidimo što je novo. Osim zapornica ništa, još manje mjesta za P. Cesta je još uvijek u očajnom stanju, parkingi neuređeni (osim onog kod Erjavčeva doma), auti svuda, na vrhu ponekad stijene ograničavaju parking. Htijeli smo samo stati i malo pogledati oko sebe, prošetati kao turisti - nemoguće, sve parkirano (dopoldne radni dan), pa smo otišli na primorsku stranu. Tu barem cesta OK. Zaustavili smo se bolje u Logu po Mangrtu na velikom P na kraju sela (besplatno, dovolj slobodnih mjesta) i prošetali Loškom Koritnicom. Milina ...  Bojim se da nas Vršić više neće vidjeti, posebno otkad u inozemstvu otkrivamo stvarno uređene besplatne gorske ceste i P na tim izlazištima, i prijelazima. Ako je negdje plaćeno, za taj novac dobiješ konkretno uređenu infrastrukturu (ne figu u džep kao na Blatu npr.) Zanima me kamo će novac od cestnine/parkirnine koja se očekuje na Vršiću. U novu cestu, uređene parkinge, redoviti besplatan prijevoz??? Ako dakle želite parkirati gore (i kao turisti), budite jako rani! Vikendom je kaos. 
| (+18) |  | |
|
|
|
|
| jerque13. 10. 2025 11:24:35 |
| (+1) |  | |
|
|
|
|
| felix13. 10. 2025 19:25:10 |
Dakle, ako idem s Vršića na dužu turu, parking će me koštati 40 eur. Hvala Slovenija, moja zemlja i posebna hvala PZS-u koji se tako lijepo brine o planinarima!
| (+12) |  | |
|
|
|
|
| Tomco13. 10. 2025 19:27:42 |
Iskreno se nadam, da je ovo samo prva nepotpuna info i da nedostaje info o cijeni dnevne karte. Koja inače neće biti jeftina, bojim se. U suprotnom, adijo pamet.
| (+6) |  | |
|
|
|
|
| ppegan14. 10. 2025 06:39:24 |
Roman, je je, samo treba pročitati neki drugi članak  Podrobnije objašnjenje novog sustava Prvo predviđeno tranzit vremenski ograničen, zatim drugi režim. Tranzit besplatan vremenski neograničen, u sklopu parkiranje još dozvoljeno druge točke prijelaza uz greben, sad samo vrh Vršića uređeni plaćeni parking. Cijena Kranjska Gora Bovec dogovor. https://www.24ur.com/novice/slovenija/tabla-je-velika-vrsic-parkiranje-zapornice.html
| (+1) |  | |
|
|
|
|
| dprapr14. 10. 2025 08:40:30 |
Ovo s dva traka je stvarno pogruntavščina prvog reda. Zna li netko drugdje ili smo opet prvi na svetu? Nije čudo da su vozači zbrkani u probnom razdoblju. Uskoro će ukinuti kad budu kolone u Kranjskoj Gori. Ne bi bilo lakše samo postaviti semafor s raspoloživim parkingom na Vršiću? Ako je slobodno, parkiraš, ako ne, voziš dalje. Nadzor parkiranja ionako moraju imati u svakom slučaju, kljub dva traka. Da će cijena parkiranja na Vršiću biti visoka, nisam ni sumnjao. Naravno bit će viša nego na sličnim parkingima u inozemstvu. Druge cijene rastu. Čini se da će obični hribovci s niskim primanjima morati pješice iz doline, kao u prošlosti. Sve se vraća ako se ljudi ne odluče pravilno.
| (+8) |  | |
|
|
|
|
| Daaam14. 10. 2025 09:01:49 |
Slažem se, Drago. Sistem je totalno glup - to jest ako bude gore sve puno nećeš moći uzeti listić, u 15 minuta vožnje gore će se osloboditi par mjesta ti pa nećeš smjeti parkirati jer nećeš imati listić ili kako? Ljudi već preko "turbo kružnih polja" ne znaju voziti, tako da ovdje će biti još veća zbrka... U svakom slučaju dajem im godinu ili dvije da će sve "ornk" unutar zapornica biti plaćeno - onda može ponovno samo jedan trak Prodali smo prirodu! Najgore je da sa svim tim rampama i ne znam što isto moraš plaćati parking tako da kao posjetitelj imaš "zero" opcija da si priuštis besplatnu šetnju po prirodi, koja bi trebala biti naše zajedničko dobro. Kako su već Bohinci negdje zapisali.. Dnevni turisti ionako samo smeće donose...
| (+3) |  | |
|
|
|
|
| ppegan14. 10. 2025 09:03:04 |
Priznajem, da mene te zapornice malo dirkaju, jer sam se Vršiča već sad jako izbjegavala, jer ne volim gužve i kaos. Čak kad sam išla u Bovec, išla sam preko Predela, baš udobna cesta, sigurno bolja od zavoja preko Vršiča. Osim toga ima još toliko drugih (besplatnih) početnih točaka gdje nema gužve i imaš mir cijeli dan Ako sve dobro razumijem, moći ćeš još uvijek normalno proći kao tranzit, zatim ostaviti auto npr. kod Koče na Gozdu ili kod Mihovog doma, gdje plaćanje nije potrebno, posebno ako nakon ture u tim koćama nešto popiješ i pojedeš. Kod Erjavčeve koče se plaća, zar ne? Zapravo će plaćeni parking biti samo na vrhu, drugdje ostaje isto kao sad. Skupa parkirna bit će da se spriječi dugotrajno parkiranje, turisti će parkirati sat ili dva, posljedično će se na Vršiču okrenuti više auta, i da, kao što kaže Drago, u okolne planine će se ići s nižih početnih točaka (takav je trend svuda - ako platiš, početna točka je bliže, ako ne, hodaš dalje do nje, posljedično je tura duža). I neka netko ne misli da podržavam skupu parkirnu, daleko od toga. Ne sekiram se, jer me tu dugo nije bilo i neće ni biti.
| (+4) |  | |
|
|
|
|
| sla14. 10. 2025 09:17:34 |
Naravno, jer ne penješ i ne smučaš, te to ne dira. One koji to radimo, te nas zapornice jako dirkaju.
| (+7) |  | |
|
|
|
|
| magroman14. 10. 2025 09:46:23 |
Slažem se s Daaamom, gluplji sustav se ne može napraviti i uskoro će sve biti plaćeno i uskoro će moći zatvoriti svih 5 koća. Pa zna se da je to sve zbog €prirode 
| (+7) |  | |
|
|
|
|
| ppegan14. 10. 2025 09:50:00 |
Idem u brege/planine, turni i smučam, ali istina, u znatno manjem opsegu nego prije 10 godina Što se tiče turnog smučanja s Vršiča ne brini, zapornice će biti spuštene samo ljeti, ostatak vremena podignute i moći ćeš se voziti više ako je cesta pročišćena. Ako ne, start s 2. zavoja i hop na smuči, već sam par puta išla, pa preživjela 
| (+3) |  | |
|
|
|
|
| asdf14. 10. 2025 13:53:54 |
Da, Protiplaninska Zveza Slovenije stvarno lijepo brine o nama: "Podpredsjednik Planinske zveze Slovenije Martin Šolar ocijenio je da je režim, kakav je sad predviđen, dobar. Upozorio je da će i u budućnosti trebati osiguravati da bude moguće zaustavljanje i parkiranje kraj planinskih koća odnosno izlaznih točaka za uspone ispod prelaza. Ne smije biti parkiranja kraj ceste i jarkova. Dobar dio ceste ispod vrha prelaza trebao bi biti ograničen ogradama s obje strane, koje će onemogućiti parkiranje kraj ceste. Trebat će dosljedno provoditi nadzor niže na cesti, jer će vjerojatno ljudi i tamo tražiti mogućnosti parkiranja, smatrao je Šolar." https://www.rtvslo.si/lokalne-novice/gorenjska/na-vrsic-od-ponedeljka-skozi-dve-zapornici/760063
| (+4) |  | |
|
|
|
Za objavu komentara morate se prijaviti:
Ukoliko još nemate korisničko ime, morate se prvo
registrirati.