Ali ste že bili pri Jezeru v Lužnici?
Video / Zanimljivo / stran 1215

Zanimljivo

NORWAY IN SPRING 2019
13. 05. 2019 22:06:37
...
Vietnam trip 2019
30. 06. 2019 22:12:35
This is my travel video from Vietnam.My IG https://www.instagram.com/tadaspak/...
Northern Lights in Norway 2019
28. 10. 2019 17:50:08
Short movie about miraculous night in Norway while watching aurora borealis...
Tenerife 2020
14. 01. 2020 16:30:01
This is a video from our short trip to Tenerife island during the winter....
South Africa. Part 1. Self driving in Kruger National Park
26. 01. 2020 12:49:06
Video about our trip in South Africa Republic. The first part is about our self driving trip to Kruger National Park. I made a video from all videos taken during 2 days trip in this wonderful place....
South Africa. Garden route trip
4. 02. 2020 22:33:25
Part 2 from our South Africa tour. The Garden Routet has some of the most stunning landscapes in the country, with epic coastlines, towering mountains, and lush forests.You can find other videos from our traveling in my YouTube channel....
Boulders Beach. Cape Town. South Africa - Penguins in Africa
8. 02. 2020 10:07:53
...
HÅØYTOPPEN. 100 DAYS OF HIKING | KNARVIK | BERGEN | NORWAY | DAY 1
28. 05. 2020 21:42:41
Kadangi šie metai atostogų ir kelionių klausimu gali būti sudėtingi, nusprendėme labiau pažinti šalį, kurioje dabar gyvename. Norvegija garsėja savo nuostabia gamta, dėl to geriausiai ją galima pažinti vaikštant po kalnus, būtent ką daro vietiniai gyventojai. Visa šalis yra išraizgyta takeliais per ...
RAMPESTREKEN/ROMSDALSTRAPPA. 100 DAYS OF HIKING | ÅNDALSNES | NORWAY | DAY 2
3. 06. 2020 00:30:22
Ilgasis savaitgalis Norvegijoje lepino gerais orais, dėl to nusprendėm aplankyti seniai pamėgtą vietą - Åndalsnes. Romsdalstrappa arba kitaip Rampestreken.Turas ganėtinai populiarus dėl ikoniško tiltelio, nuo kurio atsiveria Åndalsnes miestelio panorama su baltomis kalnų viršūnėmis. Prie mūsų kompa...
SUKKERTOPPEN. 100 DAYS OF HIKING | ÅLESUND | NORWAY | DAY 3
4. 06. 2020 00:18:48
Šį kartą pasirinkome eiti į turą pavadinimu - Sukkertoppen. Turas nėra sunkus, visiems nesunkiai įveikiamas. Nuo viršūnės atsiveria nuostabus vaizdas į Ålesund miestą, pakrantę, salas ir fjordą. Vaizdas toks platus, kad visur pažvelgus yra nepaprastai gražu. Tolumoje matėsi kalnų smailiosios viršūnė...
RØRSETHORNET. 100 DAYS OF HIKING | MIDSUNDTRAPPENE | OTRØYA | NORWAY | DAY 4
5. 06. 2020 00:34:57
Otrøya sala tikrai nustebins, kadangi joje randasi patys ilgiausi laiptai Norvegijoje! Juos pastatė specialiai šiam projektui atvykę šerpai iš Nepalo. 2200 laiptelių! Užlipus ant pačios Rørsethornet viršūnės, vaizdas užgniaužia kvapą, o širdis plaka kaip pašėlusi , nes viskas atsiveria 360 laipsnių ...
MIDØYA. 100 DAYS OF HIKING | BLØKALLEN | OTRØYA | NORWAY | DAY 5
6. 06. 2020 13:31:51
Otrøya saloje išmėginome dar vieną turą pavadinimu - Bløkallen. Ši sala buvo tikras atradimas mums, pasirodo šerpai iš Nepalo joje pasidarbavo iš peties. Nutiesė tris turams skirtus laiptus. Lipant į Bløkallen yra keletą alternatyvų. Vaikams ir šunims nerekomenduojamas šis turas, nes lipant vienoje ...
HOMMELVIKTJØNNA. 100 DAYS OF HIKING | MURUVIK | TRØNDELAG | NORWAY | DAY 6
8. 06. 2020 10:36:47
Every Day on the Way - tai naujas mūsų projektas arba iššūkis- 100 dienų eiti į žygius po kalnus, miškelius ar vietinius miestelius. Kiekvieną dieną keliausime skirtingais maršrutais +/- apie 5 km. Tuo pačiu bandysime sukurti video lietuvių kalba. Lauksime Jūsų komentarų! ...
KOKSÅSEN & HØGBERGET. 100 DAYS OF HIKING | NORWAY | DAY 7-8
9. 06. 2020 01:19:41
Every Day on the Way - keliauja po vietines apylinkes Trøndelag regione. Mūsų iššūkis eiti kiekvieną dieną į žygį. Pažinti geriau apylinkes, atrasti naujas vietas. Žygis gali būti kalnuose, miškuose ar miesteliuose, nesvarbu kur, svarbu, kad maršrutas būtų +/- 5 km. Šį kartą nusprendėme sujungti dvi...
HELGELANDSTRAPPA. 100 DAYS OF HIKING | MOSJØEN | NORWAY | DAY 9
10. 06. 2020 01:53:03
Every Day on the Way - keliauja į Nord-Norge. Šį kartą nusprendėme išbandyti Helgelandstrappa, bet mūsų tikslas nebuvo visiškai įgyvendintas, kadangi sniegas ir ledas mums sutrukdė pasiekti viršūnę. Tikslas nebuvo pasiektas, bet saulėlydis virš Mosjøen miestelio mus tikrai sužavėjo. ...
HELGELANDSKYSTEN. 100 DAYS OF HIKING | DE SYV SØSTRE | NORWAY | DAY 10
11. 06. 2020 10:38:40
Every Day on the Way - lankosi Helgeland regione. Šį kartą pasirinkome De syv søstre kalnų masyvą. Šiuos kalnus esame seniai nusižiūrėję, bet niekad nedrįsome įlipti į juos. Pabandėm surizikuoti, bet nesėkmingai ir šį kartą, likus maždaug 150m iki Skjæringen viršūnės. Reikės bandyti dar kartelį, nes...
VETFJELLET. 100 DAYS OF HIKING | HELGELAND | NORWAY | DAY 11
12. 06. 2020 11:10:32
Every Day on the Way- lankosi Helgeland regione. Šis regionas tai tikras atradimas. Jis garsus ir lankytinas dėl Helgelandskysten pakrantės kelio, kuris tęsiasi apie 200km - FV17, prasidedantis nuo Trøndelag ir tęsiasi iki pat Šiaurės Norvegijos. Tai vienas iš ilgiausių turistinių kelių Norvegijoje....
LILLETROLLTUNGA | HOLBERGA | BILLEDHOLMAN | STEINVIKHOLMEN -HELL | TRØNDELAG | NORWAY | DAY 12-15
16. 06. 2020 01:01:25
Every Day on the Way - žygiuoja kiekvieną dieną. Mes gyvename pačiame Norvegijos viduryje - Trøndelag apskrityje. Šis regionas yra kalnuotas, kraštas su gausiais fjordais ir upėmis. Upių slėniai dažniausiai sudaro derlingas sritis ir atskirus kultūrinius regionus. Mes gyvename upės slėnyje, kuris ti...
VIEWPOINT SNØHETTA. 100 DAYS OF HIKING | DOVREFJELL | NORWAY | DAY 16
17. 06. 2020 11:07:18
Every Day on the Way - lankosi Dovrefjell kalnuose. Pagrindinės priežastys čia apsilankyti - Moskussafari išvertus į lietuvių kalbą muskusinių jaučių safari. Tai avijaučiai, kurie dar gyveno kartu su mamutais, o jų populiacijos pasaulyje yra ganėtinai nedidelės. Ir žinoma Snøhetta - yra kalnas aukšč...
STEINBRUA. 100 DAYS OF HIKING | BILLINGEN | NORWAY | DAY 18
20. 06. 2020 13:02:45
Day on the Way - žygiuoja kiekvieną dieną. Mes gyvename pačiame Norvegijos viduryje - Trøndelag apskrityje. Šis regionas yra kalnuotas, kraštas su gausiais fjordais ir upėmis. Upių slėniai dažniausiai sudaro derlingas sritis ir atskirus kultūrinius regionus. Mes gyvename upės slėnyje, kuris tinkamas...
MALVIK. 100 DAYS OF HIKING | STJØRDAL | FROSTA | HEGRA | NORWAY | DAY 19-22
22. 06. 2020 10:47:17
Every Day on the Way - žygiuoja kiekvieną dieną. Mes gyvename pačiame Norvegijos viduryje - Trøndelag apskrityje. Šis regionas yra kalnuotas, kraštas su gausiais fjordais, upėmis, ežerais. Upių slėniai dažniausiai sudaro derlingas sritis ir atskirus kultūrinius regionus. Mes gyvename upės slėnyje, k...
HELGELANDSKYSTEN. 100 DAYS OF HIKING | NORDLAND | BRØNNØY | TORGHATTEN | NORWAY | DAY 23
23. 06. 2020 01:21:55
Every Day on the Way - žygiuoja į Torghatten kalne susidariusią skylę, kuri yra išties įspūdinga tiek iš tolo, tiek iš arti. Kaip manoma, skylė susidarė dar ledynmečio metu. Žygis nebuvo sudėtingas, nuo stovėjimo aikštelės pasieksite skylę per 30 min., o jeigu norite skylę pamatyti iš tolo, galite r...
HELGELAND. 100 DAYS OF HIKING | NORDLAND | VEGATRAPPA | VEGA | NORWAY | DAY 24
24. 06. 2020 09:34:29
Every Day on the Way - lankosi Vega saloje. Vakarinėje salos dalyje įrengti Vegatrappa arba kitaip Vega mediniai laiptai. Mėgstantiems tikrus iššūkius, galite rinktis Ravnfloget Via Ferrata. Lipant laiptais galima didžiuotis mūsų tautiečių įdėtu darbu, būtent lietuvių nagingos rankos prisidėjo prie ...
HELGELAND. 100 DAYS OF HIKING | NORDLAND | GULLSVÅGFJELLET | VEGA | NORWAY | DAY 25
25. 06. 2020 10:42:33
Every Day on the Way - lankosi Vega saloje. Tai jau antrasis žygis šioje saloje. Tikslas yra Gullsvågfjellet. Į šį žygį rekomenduojame eiti su gerais kalnų batais, kadangi atkarpoje yra birūs akmenys. Žygis reikalaujantis geros formos. Jeigu lipsite vasarą ir norėsite pasigrožėti vidurnakčio saule y...
GEITFJELLET. 100 DAYS OF HIKING | SKARDSJØEN | VÅTTÅN VIKÅSEN | KINNARTJØNNA | NORWAY | DAY 26-29
29. 06. 2020 10:49:19
Every Day on the Way - aplanko kiekvieną dieną naujas vietas netoli namų. Šį kartą atrado dvi naujas maudymosi vietas. Kadangi šiomis dienomis mūsų regione Trøndelag - Værnes miestelyje, kur yra oro uostas buvo užfiksuota karščiausia vasaros diena visoje Norvegijoje. Trøndelag naujasis karščio rekor...
INNERDALEN. 100 DAYS OF HIKING | SUNNDAL | MØRE OG ROMSDAL | NORWAY | DAY 30
30. 06. 2020 10:49:58
Every Day on the Way - žygiuoja iki Innerdalen slėnio, kuris įvardinamas kaip gražiausias Norvegijos kalnų slėnis. Slėnis buvo įsteigtas kaip pirmasis Norvegijos gamtos rezervatas - 1967m. Slėnį pasieksite maždaug per 3 valandas su mašina nuo Trondheim ar Ålesund. Čia pastatyta tiek senų, tiek nauj...
INNERDALSTÅRNET. 100 DAYS OF HIKING | SUNNDAL | MØRE OG ROMSDAL | NORWAY | DAY 31
1. 07. 2020 10:58:29
Every Day on the Way - žygiuoja kartu su lietuvių bendruomene 'Baltai'. Mūsų visų tikslas - Innerdalstårnet, kuris yra 1,452 m aukščio kalnas, esantis Innerdaleno slėnio pietinėje pusėje Sunndal savivaldybėje Møre og Romsdal grafystėje, Norvegijoje. Kalnas taip pat žinomas kaip Norvegijos Matterhorn...
INNERDALEN II. 100 DAYS OF HIKING | SUNNDAL | MØRE OG ROMSDAL | NORWAY | DAY 32
2. 07. 2020 16:53:33
Every Day on the Way - grįšta iš Innerdalen slėnio, kuris įvardinamas kaip gražiausias Norvegijos kalnų slėnis. Slėnis buvo įsteigtas kaip pirmasis Norvegijos gamtos rezervatas - 1967m. Slėnį pasieksite maždaug per 3 valandas su mašina nuo Trondheim ar Ålesund. Čia pastatyta tiek senų, tiek naujų n...
LANGÅSRUNDEN. 100 DAYS OF HIKING | HEGRA OPPIHYTTA | STORFOSSEN | TRØNDELAG | NORWAY | DAY 33-36
3. 07. 2020 10:14:59
Every Day on the Way - lanko vietinius žygius, kuriuos nesunku rasti programoje www.ut.no, šalia gyvenamos vietos. Taip pat norime pranešti, kad jau kitas filmukas bus iš mūsų atostogų. Keliausime į šiaurę! ...
MARMORSLOTTET. 100 DAYS OF HIKING | MOSÅSEN | HELGELAND | NORWAY | DAY 37-38
5. 07. 2020 14:37:52
Every Day on the Way - atostogauja.Atostogausime Šiaurinėje Norvegijoje, norime aplankyti kuo daugiau, bet viskas priklausys nuo oro sąlygų ir laiko, nes mes jo turime neperdaugiausiai. Jeigu įdomu - prenumeruokite ir nepraleisite nei vieno mūsų video. ...
RØDØYLØVA. 100 DAYS OF HIKING | RØDØY | HELGELAND | NORWAY | DAY 39
7. 07. 2020 13:21:45
Every Day on the Way - 100 dienų projektas Norvegijoje, prisijunkite prie mūsų žygių šią 2020- ųjų vasarą ir nepamirškite prenumeruoti, kad nepraleistumėte mūsų video. Take a hike with us in Norway and join 100 trips this summer 2020. We hope that a tour with us creates moments and days you'll reme...
HORNTINDEN. 100 DAYS OF HIKING | REIPÅ | HELGELAND | NORWAY | DAY 40
8. 07. 2020 16:05:23
MELØY. 100 DAYS OF HIKING | HOLANDSFJORDEN | NORDLAND | ENGABREEN | SVARTISEN | NORWAY | DAY 41
9. 07. 2020 14:59:57
REINEBRINGEN. 100 DAYS OF HIKING | REINE | LOFOTEN | NORDLAND | NORTHERN NORWAY | NORWAY | DAY 42
10. 07. 2020 14:07:53
VOLANDSTINDEN. 100 DAYS OF HIKING | RAMBERG | LOFOTEN | NORTHERN NORWAY | NORWAY | DAY 43
12. 07. 2020 11:01:31
RYTEN. 100 DAYS OF HIKING | KVALVIKA BEACH | LOFOTEN | NORWAY | DAY 44-45
13. 07. 2020 18:51:10
44 ir 45 diena praleista laukiniame pliaže Lofotenuose. Puikus žygis su kuprinėmis iki pliažo ir šiurpuliuką keliantys statūs Ryten šlaitai.Every Day on the Way - 100 dienų projektas Norvegijoje, prisijunkite prie mūsų žygių šią 2020- ųjų vasarą ir nepamirškite prenumeruoti, kad nepraleistumėte mūsų...
MANNEN. 100 DAYS OF HIKING | UTAKLEIV BEACH | HAUKLAND BEACH | LOFOTEN | NORWAY | DAY 46
14. 07. 2020 15:33:29
Every Day on the Way - 100 dienų projektas Norvegijoje - Lofotenuose, prisijunkite prie mūsų žygių šią 2020- ųjų vasarą ir nepamirškite prenumeruoti, kad nepraleistumėte mūsų video. Take a hike with us in Norway and join 100 trips this summer 2020. We hope that a tour with us creates moments and da...
FESTVÅGTIND. 100 DAYS OF HIKING | HENNINGSVÆR | LOFOTEN | NORWAY | DAY 47
15. 07. 2020 19:52:56
FLØYA. 100 DAYS OF HIKING | SVOLVÆRGEITA | DJEVELPORTEN | SVOLVÆR | LOFOTEN | NORWAY | DAY 48
17. 07. 2020 23:12:58
MÅTINDEN. 100 DAYS OF HIKING | ANDØYA | NORWAY | DAY 49
19. 07. 2020 09:38:53
Lake 22 | Hiking Washington
4. 12. 2015 16:56:31
After an early heavy snow storm, Jen and I head out to Mountain Loop Hwy in the North Cascades for a quick hike up to Lake 22....
Lake Laura Backdoor | Hiking Washington
8. 12. 2015 21:49:09
With a clear winter's day, Jen and I set our sights on a steep hike into the Rampart Lakes area of Central Cascades. However, the hike wasn't the hard part. Getting there proved to be more difficult. ...
Yaktrax XTR vs Kahtoola Microspikes | Traction Review
13. 12. 2015 18:04:16
Jen and I step into the world of assisted traction while hiking up an iced out steep trail in the Central Cascades of Washington. I'm wearing the Yaktrax XTR and Jen is sporting the Kahtoola Microspikes. ...
Mt Washington | Hiking Washinton
20. 12. 2015 20:08:29
Jen and I avoid the stores on Black Friday and instead hike up Mt Washington in the Snoqualmie Pass....
Mt Dickerman | Hiking Washington
2. 01. 2016 18:46:07
With winter fast approaching, Jen and I head out to Mt Dickerman along the Mountain Loop Highway for one last hike before snowshoe season kicks off....
Dirty Harry's Peak | Hiking Washington
11. 01. 2016 03:38:33
With a break in the winter storms, Jen and I head out to the North Bend area and attempt a summit run on Dirty Harry's peak. Little did we know what nature had in store for us....
Exploring Point No Point Lighthouse
13. 01. 2016 16:17:26
It's New Year's Eve! And Jen and I are spending it out on the Kitsap Peninsula. While driving through Hansville, we decide to take a moment to check out the Point No Point Lighthouse and its adjacent nature trail....
Lower Gray Wolf River | Hiking Washington
17. 01. 2016 20:18:19
It's New Year's Day and Jen and I are out on the Olympic Peninsula looking for a good time, and pillow basalt. So we turn our interests to a wandering river trail called the Lower Gray Wolf. Where we are told is still accessible while other trails have all been snowed in....
Mt Teneriffe & Kamikaze Falls | Hiking Washington
24. 01. 2016 19:34:58
With all the avalanches in the Snoqualmie area, Jen and I decide to hike up a mountain we know won't put us at risk of being swept away....
Source Lake | Snowshoeing Washington
31. 01. 2016 18:45:11
Jen and I wanted to try out snowshoeing for the first time, so we set off for a rather easy trail (source lake) in the Snoqualmie Pass....