Ali ste že bili pri Jezeru v Lužnici?
Video / Zanimljivo / stran 295

Zanimljivo

Jesenska pravljica na Trupejevem poldnevu
28. 10. 2022 05:00:04
Trupejevo poldne je 1931 metrov visok vrh na skrajnem zahodu Karavnk. Na vrh ne vodi nobena markirana pot, a je vrh zelo dobro obiskan, tako da so poti kljub temu zelo lepo uhojene in vidne, tako poleti, kot tudi v snegu....
Blejski Vintgar
3. 11. 2022 05:00:09
Soteska Blejskega Vintgarja je verjetno najbolj obiskana soteska v Sloveniji. Skozi nekdaj nedostopno sotesko reke Radovne je speljana slikovita in atraktivna pot po lesenih brveh, ki so pritrjene v živo skalo navpičnih sten le nekaj metrov nad živahno reko....
Tridnevno potepanje po Julijcih 1. dan
7. 11. 2022 05:00:28
V zadnjih dneh oktobra in začetku novembra sem se podal na prekrasno tridnevno potepanje po Julijskih alpah. Ker je bilo posnetega materiala enostavno preveč, sem se odločil in izlet razdelil v 3 videe - po dnevih....
Tridnevno potepanje po Julijcih 2. dan
10. 11. 2022 05:00:14
Tridnevno potepanje po Julijcih 3. dan
14. 11. 2022 05:00:28
Lepenatka in Rogatec
17. 11. 2022 05:00:09
Krožna pot od Sv. Lenarta prek Lepenatke na Rogatec in nato nazaj proti izhodišču ni neka 'kraljevska' tura, tudi najvišja točka ja nižja, kot 1600 metrov, a vseeno je vzpon na Rogatec zelo poseben in ni za vsakogar....
Lepote Slovenije (slapovi, reke, jezera)
21. 11. 2022 05:00:17
Kompilacija najlepših posnetkov, ki sem jih v preteklem letu ujel v objektive mojih kamer. Ob gledanju vseh teh lepot sem neznansko vesel in hvaležen, da imamo takšne lepote praktično na našem pragu......
najlepše razgledišče v okolici Bleda | Galetovec
24. 11. 2022 05:00:06
Okoli Bleda sem videl že številne razglede, a Galetovec me je zares prevzel. Sicer sem se med vzponom malce lovil, saj sem spregledal eno od oznak ob markaciji, drugače pa so me že pred samim vrhom navdušile planine, ki jih je kar nekaj. Že pred samim vrhom se nam odpre tudi čudovit pogled na Jelovi...
Lepote Slovenije
28. 11. 2022 05:00:13
Posnetek slovenskih lepot je sestavljen iz naravnih ter kulturnih znamenitosti naše lepe dežele. V posnetku boste lahko uživali v panoramskih posnetkih z najvišjih vrhov Slovenije, posnetih je nekaj slapov, gradov, jezer, dolin, mest, razgledišč......
Arheološki park Divje babe, slap Padstanajca in energijske točke
5. 12. 2022 05:00:01
Šebrelje so precej obširna planota, ki v dolžino meri dobrih 6, v širino pa okoli 2 kilometra. Leži nad dolino Idrijce, kamor se pobočja planote, katere najvišji vrh je 1079 metrov visoko, spuščajo precej strmo. Na drugi, južni strani se planota spušča v Kanomeljsko dolino. ...
Planina Zajamniki iz Rudnega polja
12. 12. 2022 05:00:18
Planina Zajamniki je ena izmed številnih planin, ki jih je moč najti na Pokljuški planoti. Izmed vseh planina, pa je verjatno prav to planino, moč najti na največ fotografijah, ki krasijo družabna omrežja. ...
Možic in Lajnar iz Soriške planine
19. 12. 2022 05:00:06
Prelaz prek Soriške planine je 2. najvišji cesti prelaz v naših alpah. Tu je tudi meja med alpskim in predalpskim svetom, med Primorsko in Gorenjsko...Soriška planina pa je tudi oglično izhodišče za številne izlete, predvsem je je priljubljen ogled ostankov Alpskega zidu oz. bunkerjev na nekdajni Ra...
Zimski vzpon na Viševnik po fantastični krožni poti
22. 12. 2022 05:00:11
Viševnik je prav gotovo med top 3. dvotisočaki po priljubljenosti v Sloveniji. Tehnično je vrh enostavno dostopen, predvsem če se ga lotimo po najbolj oblegani in tudi najlažji poti.Tokrat sv ase z Lukom Viševnika lotila po krožni poti prek jezerc in Srenskega prevala. Spust pa sva opraivla po tisti...
najvišji vrh Karavank | Stol
26. 12. 2022 04:30:11
Stol je z 2236 metri najvišji vrh naše najdaljše gorske verige. Vzpon nanj je med gorniki zelo priljubljen v vseh letnih časih. Pozimi ga obišče tudi veliko turnih smučarjev.V tokratnem vzponu sem se na Stol podal iz Valvasorjeve koče, po Žirovski poti, preko Malega na Veliki Stol....
Najlepši pogled na Triglav
2. 01. 2023 05:00:17
Tosc je prava razgledna ploščad, kjer lahko uživamo v razgleidh na vse strani neba. Brez dvoma pa je 'zmagovalni' pogled proti Triglavu, ki ga imamo kot na dlani. V tokratnem vzponu so bili najini zavezniki tudi vremenski bogovi, saj so oblaki ostali nekoliko nižje, tako da sva lahko ves čas uživala...
Kofce in Veliki vrh na Košuti
9. 01. 2023 05:00:04
Včasih je v hribih pač tako, da na vrhu ne uživamo v sončku, brezveterju in prekrasnih razgledih. In na Košuti se mi je to zgodilo že 3. zapored.Prvotni plan je bil, da osvojiva M. Mojstrovko, a sva po prihodu na Vršič skupaj ugotovila, da nima smisla napadati v meglo zavito goro, glede na to, da so...
Slovenia | Piran
12. 01. 2023 05:00:09
Piran is probably the loveliest town in Slovenia. If you are going to visit this beautiful subalpine country and you like typical Mediterranean seaside towns, then Piran is a must stop on your way to get to know Slovenia....
krožna pot iz Ljubelja | Begunjščica
16. 01. 2023 05:00:05
Begunjščica je 2060 metrov visoka grebenska gora, ki se dviguje nad Gorenjsko ravnino. Vrh je zelo priljubljen v vseh letnih časih, morda še bolj pozimi, kot poleti, ko ga gorniki po večini 'napadajo' po številnih grapah na severni strani grebena....
Batognica iz planine Kuhinja, mimo jezera v Lužnici
26. 01. 2023 05:00:13
Batognica je nenavaden vrh, med 1. Svetovno vojno so z močno eksplozijo znižali na 2164 metrov in posledice te močne eksplozije so lepo vidne še danes.V lepem vremenu, v poletni sezoni se zelo lepo vidi, da je Batognica dobesedno celotna 'prevrtana'....
najvišji vrh našega predalpskega sveta | Ratitovec
30. 01. 2023 05:00:10
Ratitovec je grebenski vrh, ki je nekakšno nadaljevanje južnih Bohinjskih gora, drži pa se tudi Jelovice. Vrh je ena najbolj priljubljenih za pohodnike in planince skozi celotno leto. Gore smo se lotili po krožni poti, vzpon po južni in spust po severni....
-) - 1,5 metra svežega snega + krplji =
2. 02. 2023 05:00:14
Prvič sem se na Pokljuko podal le kak dan ali dva po obilnem sneženju, ko je v nekaj dneh 'nametalo' okoli 150 centimetrov puhastih snežink. Glede na to, da nimam turno smučarke opreme, so v takšnih razmerah krplji edina možnost za kolikor toliko efektivno premikanje... Pa še to le dokler ima človek...
Krpljanje po snežnem raju z Mitjo in Dašo
6. 02. 2023 05:00:00
Dleskovško planoto sem do danes obiskal 2x, prvič pred okoli 2 metoma, ko me je povsem prevzela in navdušila. Kakšni razgledi, pokrajina, kako tega nisem 'našel' že prej... Tokratni izlet z Mitjo sva začela malce nižje in poti sva se lotila v krožni turi, kar je celotni izkušnji dodalo še dodaten ča...
Takšna idila nas ne čaka vsak vikend
9. 02. 2023 05:00:01
Dobrča je čudovit razgledi vrh na samem robu KSA. Leži med Tržičem in Begunjami. Za izhodišče smo si izbrali Brezje pri Tržiču od koder proti vrhu pelje lepa označena pot. V kolikor pa želite še malce več razgledov, kot vam jih sicer ponuja Dobrča, pa se bo treba sprehoditi še dodatnih 5 min. do raz...
Fantastična avantura iz Leskove doline na Snežnik
13. 02. 2023 05:00:03
Snežnik ima med slovenskimi vrhovi v mojem srcu prav posebno mesto, tu sem namreč doživel nekaj zanimivih dogodivščin, ki sem jih povedal tudi v videu.Sicer pa je to neverjeten razgledni vrh, ki je iz Sviščakov precej oblegan, iz Leskove doline pa tudi poleti pot bolj ali manj samuje....
Od Savice do Krnskega jezera in nazaj
16. 02. 2023 08:00:13
Pot od koče pri Savici na Komno je ena najbolje obiskanih poti v našem visokogorju, na planoti nas čakata dve gostoljubni koči, ki sta le nekaj minut vsaka k sebi. Pot ni dobro obiskana brez razloga, saj je to ena izmed bolj prijaznih poti, ki nas pripelje na prekrasno planoto Komna, od koder imamo ...
Slap Peričnik v objemu ledu in snega
20. 02. 2023 05:00:06
Slap Peričnik je eden od najbolj obiskanih slapov v Sloveniji. Pravzaprav sta slapova 2, zgornji je visok 16, spodnji pa 52 metrov. Oba slapova sta poznana tudi po tem, da se lahko pod njima sprehodite....
Soteska Pekel v objemu ledu in snega
23. 02. 2023 18:00:40
Soteska Pekel pri Borovnici je moja domača soteska. V njo redno zahajam v seh letnih časih, v najrazličnejših vremenskih pogojih. Vsačih soteska pokaže drugačen obraz, a verjetno je najbolj 'drugačna' prav v objemu ledu in snega....
s krplji iz Davče na vrh | Zimski Porezen
27. 02. 2023 05:00:02
Porezen je najvišji vrh v Cerkljanskem hribovju in drugi najvišji v celotnem slovenskem predaslpskem svetu. Poznan je po prekrasnih razgledih, čudovitem a strmem travnatem pobočju, bunkerjih iz časov Rapalske meje in nenazadnje tudi po planinski koči, ki stoji tik pod vrhom tega 1630 metrov visokega...
Ferata nad dolino Glinščice
2. 03. 2023 05:00:04
Ferata leži tik ob meji, nedaleč stran od vasi Bazovica nad prekrasno dolino Glinščice, po kateri je nekdaj v Trst pripeljala železniška proga. Ferata je precej dolga a tehnično ne preveč zahtevna, še posebaj je 'prijazna' do tistih, ki imate težave z višino, saj se nikoli ne vzpne prav visoko....
Jesenski VS zimski vzpon do koče pod Bogatinom
7. 03. 2023 19:30:39
Pred dnevi se mi je utrnila zanimiva ideja, ki je nisem videl še pri nobenem drugem 'YouTubarju' in sicer, da bi zmontiral video v katerem se na isti cilj povzpnem v kopnem in snegu. Mislim, da je vse skupaj dobro ratalo....
Prekrasen vzpon na Tolsti vrh in Kriško goro
12. 03. 2023 18:15:01
Tolsti vrh je morda malce manj znan vrh v pogorju Storžiča, z Lukom sva ga usvojila v krasni krožni turi, med katero sva osvojila še Kriško goro in Vrata.Celoten krog bo zahteval okoli 5 ur hoje, premagati je potrebno okoli 900 višinskih in 9000 dolžinskih metrov. Pot pa je primerna tudi za družinsk...
2. najvišji vrh Karavank | Vrtača
16. 03. 2023 05:00:31
Vrtača je 2. najvišji vrh našega najdaljšega gorovja. Dviga se 2181 metrov visoko in ponodniku ponuja prekrasne razglede tako proti Avstriji, kot predvsem na naše gore, hribe in doline.Tokrat smo se proti vrhu Vrtače podali iz Ljubelja, prek Zelenice, vzpon pa smo opravili po Y grapi. Proti izhodišč...
Skozi Pripravniško grapo na M. Mojstrovko (2332m)
20. 03. 2023 05:00:29
Mala Mojstrovka je vsem planincem zelo dobro poznan vrh. Tako v poletnih, kot predvsem v zimskih razmerah je ta gora, ki se dviga nad Planico in Vršičem, zelo dobro obiskana. Tokrat sva z Ivotom vrh napadla prek Pripravniške grape, v dolino pa sva se spustila po markirani poti. ...
Vetrovni sončni zahod na Begunjščici (2060m)
23. 03. 2023 05:00:05
Z Lukatom in Macotom smo se na hitro zmenili za popoldanski skok na Begunjščico, z idejo, da probamo ujeti še sončni zahod.Za izhodišče smo si izbrali Ljubelj, proti vrhu pa smo se podali kar prek nekdanjega smučišča in po Centralni grapi, spust smo opravili po Šentanskem plazu....
sonce razgledi snežnapravljica superdružba | RADUHA 2062m
27. 03. 2023 05:00:00
Po mojem mnenju je v lepih razmerah in utrjeni snežni podlagi Raduha najlažje dostopen dvatisočak pri nas. Ja, ob bok ji lahko postavimo še nekaj podobno enostavnih vzponov, a v razmerah, kot smo jih imeli mi, je to zares vzpon v katerem smo lahko uživali tudi brez popolne zimske opreme....
Razgleden spomladanski pohod severno od Trsta
30. 03. 2023 05:00:04
Prav zares se ob morju potepam bolj malokrat, še posebaj na italijanski strani meje, severno od Trsta, kjer sem bil prvič. V organizaciji Planinskega društva Borovnica sem se udeležil izleta po razgledni in pohodnikom prijazni planinski poti....
na streho KSA | Grintovec
3. 04. 2023 05:00:18
V preteklih letih v Kamniško-Savinjske alpe nisem zahajal prav pogosto, tako da niti ni presenetljivo, da je bil tole šele moj drugi vzpon na najvišji vrh našega drugega najvišjega gorovja.V letu 2023 sem sklenil, da bom malce podrobneje spoznal tudi to gorovje, ki se razteza med Ljubljansko ravnino...
Mimo presihajočih jezer na goro Martina Krpana
6. 04. 2023 05:00:06
Sveta Trojica je večini verjetno nepoznan vrh. Le-ta leži na robu Javornikov, nedaleč od Pivke in Postojne. S travnatega vrha se nam odprejo krasni razgledi na vse strani neba. V kolikor imate srečo in vrh obiščete v obobju, ko so Pivška presihajoča jezera polna, mora biti pogled na številna jezera ...
Kanjon z 38m slapom v bližini Trsta
10. 04. 2023 05:00:13
O Glinščici in njeni dolini sem prvikrat slišal pred nekaj leti, ko sta se starša udeležila pohoda prijateljstva od Bek do Botača, ker meje med Slovenijo in Italijo ne poznajo vse od leta 81.Več o Glinščici pa sem izvedel nekaj tednov pred obiskom doline, ko je bil na RTVSLO 1 poseben dokumentarec n...
Sveta gora skozi rove iz 1. vojne
13. 04. 2023 05:00:07
Sveta gora je izjemno zanimiva gora, ki se dviga nad Sočo, tik preden smaragdna reka zapusti naše ozemlje. Vrh ima velik zgodovinski pomen, sj je po vrhu gore potekala linija Soške fronte, ostanki te morije pa so zelo, zelo dobro vidni še danes. ...
Izjemna narava Slovenije ujeta na kamero
17. 04. 2023 05:00:33
Lepote naše dežele se nam pogosto zdijo kar samoumevne... A temu še zdaleč ni tako, zavedati se moramo, da smo zemljo na kateri živimo podedovali in jo bomo čez nekaj 10 let predali našim zanancem, do takrat pa jo spoznajmo, v njej uživajmo in zanjo skrbimo....
gaženje sredi aprila | Rodica
20. 04. 2023 05:00:26
Rodica je ena od bolj obiskanih gora v grebenu, ki loči Bohinjsko dolino od Baške grape. Vrh, ki je visok 1966 metrov je prava razgledna ploščad od koder lahko uživamo v razgledih na vsa tri naša gorovja, predalpsko hribovje, Trnovski gozd, morje......
Škocjanske jame in ponori reke Reke
24. 04. 2023 05:00:13
Pohod po ponorih reke Reke je tradicionalni pohod, ki se zgodi vsako leto sredi aprila in ga organizira turistično društvo Škocjan.Pot nas pelje po slikoviti in čarobni dolini reke Reke in poteh okoli vasice Škocjan....
spremljal sem ju 2. dan | Od Ljubljane do Portoroža
27. 04. 2023 05:00:20
V zadnji tretini aplila sem se pridružil Barbari in Vesni, ki sta se dan poprej podali na svoje popotovanje od Ljubljane do Portoroža. V prvem dnevu sta premagali razdaljo od Ljubljane do Vrhnike, kjer smo se 2. dan dobili in nadaljevali cilju 2. dne - Postojni....
22.4.2023 | Javorjev vrh | LNT 2023
22. 04. 2023 18:16:56
Naš tretji cilj v programu LNT 2023. Iz Potoč, mimo Jakoba na Javorjev vrh....
cambio telecamera, bici e moto | MENO PERFORMANCE, PIÙ EMOZIONI
23. 04. 2023 17:00:09
Scelta volte nella stessa direzione: il succo delle cose.Meno Performance,Più Emozioni....
Hohe Warte Hohenwart, Aussichtsturm bei pforzheim wanderlust wanderer hiking view spring
24. 04. 2023 07:36:45
...
Schömberg Aussichtsturm, hiking wanderer wandern outdoors schwarzwald Turm aussichten
25. 04. 2023 06:58:05
How many of these places in Alta Badia have you mispronounced until today - How to pronounce it
19. 04. 2023 19:45:01
So what happens if you pronounce a place name wrong? Well, it depends on who you are talking to. If you're talking to someone who doesn't know anything about the Dolomites and Alta Badia, nothing will happen. Well, to be honest, you will even look more intelligent because the person in front of you ...
The last descent from Lagazuoi on the so-called 'Hidden Valley' piste
25. 04. 2023 20:15:00
Why Hidden Valley when this run is anything but .... 'hidden'? This name was given by a journalist who wrote some paid advertisements in travel magazines and from that moment on we have had many guests visiting Ustaria Posta asking us for information about this 'Hidden Valley' slope. At first, we d...