Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Korisničko ime:
Lozinka:
Prijava
Još niste registrirani? Registracija.
Zaboravili ste lozinku?
      
krasovc / Zadnje poruke

krasovc - Zadnje poruke

Pokrenute teme:
krasovc8. 09. 2010 20:11:48
Ako koga zanima, u nedjelju će biti u Bazovici (Italija), pohod i, kasnije i svečana proslava u spomin na 4 Bazoviške junake. Bidovca, Milosa, Valencica i Marusica.

http://www.hervardi.com/kolumne/bazoviska_noc.php

http://www.dogaja.se/spored-dogodkov/27436/bazoviski_junaki/

http://www.pzs.si/index.php?stran=Dogodki&dogodek=7354
krasovc17. 08. 2010 20:31:56
Prvi dani avgusta bila sva s fantom na Šmohorju, koji se zrcali u Krnskom jezeru, nasuprot Lemeža. Iz Lepene smo hodali tamo oko 4 sata i pol s postancima (zanimljive rupe i ostaci prve svjetske vojne su prilično zanimljivi za malog). Na vrhu pa nema ni vpisne knjige ni žiga, razgled na Krn i Vrh nad Peski i okolicu Krnskog jezera pa je još kar zanimljiv. Laka tura, lijepo označena.
Komentari:
krasovc17. 01. 2013 16:15:53
U Italiji postoji neki zakon koji, po 30 godina "užitka" više ne pripada bivšem vlasniku, dakle kao da je zaboravio na nj. Pa od 1999. nadalje, nije trebalo ni do rata. Nisam odvjetnik, ali vjerojatno u Sloveniji nema te mogućnosti. No, šteta bi bilo da propadne toliko godina rada. Možda agrarna zajednica stvarno misli kako bi šlo i što bi dobila. Koliko novca je već otišlo na sud? Možda bi s tim već zgradili novi. Da, jadni odvjetnici ne bi služili, ne...
krasovc29. 08. 2012 19:27:30
Ja sam malo pisao i za provokaciju, pa dodao, po mom, nešto istine. Van Sims piše ispravno.
Inače dobro znam da je problem u gospodarju ne psu. Neki muškarci samo imaju velikog psa jer se tako osjećaju jačima, možda jer inače ne bi bili (pokazuju mišiće koje nemaju između nogu). I tu nastaje problem. Isto kod žena, znam da smo muškarci ponekad veliki u riječima, i samo tamo, pa tako postanu žene nervozne, jer nema akcije, pa dobijemo problematične pse. Nažalost ih ima dosta, ako ih ne dobijemo po brdima će, po anketi, 55% planinara biti sretniji. Zar ne primjećujete kad dođu osobe s psima negdje, kako ih većina kloni. Po tome se može razumjeti što ljudi ne kažu i kako morate znati s psima, jer nije samo poštovanje za njih par pasa, jer je osoba kojima životinje ne idu dosta više..
No, da, ako volite pokazivati kakve mišiće ima vaš pas, to je problem o kojem sam pisao gore. Samo to: držite ih barem, po zakonu, na povodcu, jer ni svojeg t.. ne pokazujete a držite ga u kavezu.
krasovc28. 08. 2012 15:15:58
Ja pišem ono što mislim. Ono što ljudi misle ne kažu. Životinja pa sodi u svoj prostor, sama nije problem, problem su gospodari, da, njima nešto manjka.. Ne uvijek ali uglavnom.
Zebdi, na Triglavu sam bio, uglavnom sam na vrhu. Dakle mira nije falilo.
krasovc28. 08. 2012 14:34:20
Psa obuti, pa vući sa sobom na Triglav. Pa što pametnog, po glavi, ne smisliš? Tako ide na živce slušati lavež psa, osobito tamo gdje ljudi idu da se naužaju mira. Mislim da trebate malo više seksa, to bi pomoglo. Pa pustite ga slobodno, molim vas. Osobno bolje da mi ne padne u ruke, bio bi ponovno jecaj.
krasovc25. 04. 2012 13:33:02
Monfalconi pa....
krasovc12. 11. 2011 11:14:56
Ne, ako pogledate gdje su druge kasarne i u kakvom stanju brzo ćete napraviti račun da je najveći podiralac ljudska ruka. Možda tu oko neka osoba ne zna što raditi pa se kratkoćasi na taj način. Ja sam ga i sam vidio da je odložio neki alat. Nažalost tada nisam znao, nisam shvatio što radi (2007.).
krasovc3. 11. 2011 23:36:06
Da, na Kršu se ne bi tuširali jer nema vode, osim duboko u jamama.
krasovc23. 09. 2011 14:43:12
Zan. Mislim da to nije spomenik poraza, nego dokaz kako su se Talijani bojali da ih ne dovedu ponovno do rijeke Piave u 3 dana. U to prilažem sliku gdje, oko Doberdoba, stavili ploče gdje su "zaboravili" 12. ofenzivu. Talijani su pač plašljivi narod, jer nijedan rat nisu dobili ako im pomoć nije došla. Ali iz pozadine su podmuklo djelovali. To nikad neće priznati. Tužnije je još to da Talijani samo kupuju ono što nisu osvojili, i Slovence su u tome razumjeli. Zato bih dao i više da se Morbegno popravi, samo da gore napišu, dvojezično, jedini razlog, to je strah od Slovenaca.. onih starih kao moj pradjed koji ih je prignao do Piave....
krasovc23. 09. 2011 07:48:55
Neka mi daje misliti. Kažete da Lojz vjerojatno ne ruši, a čudno mi se čini kako je drvo došlo iz kasarne, pa je bilo lijepo spravljeno. I ja imam slike, razlika u godinama. Ali stvarno sneg pojede drvo, jer ga je bilo lijep kup prije 4 godine. Sad skoro ništa. Svaki put kad sam prolazio mimo dobio sam tipa da se vrtim oko kasarne. Vjerujte što hoćete, mislim da je velika, ogromna šteta što se događa. Šteta da je nisu uredili kao na Crni prsti.
Lijepo bi bilo, ipak, obnoviti takve objekte, za sjećanje onih koji su "plaćali" te kasarne velikim mukama. Vi niste preko granice i, možda, ne razumijete što je okupacija, jer se sad još događa.
krasovc16. 09. 2011 12:37:54
Točno, VanSims. A oni koji imaju pse očito ne razumiju kao drugi.
Ako se psi dereju kad vide drugog psa (događa se dosta), vide da nije opasno. Ne znam kakva su ta europska mjerila? U Italiji opasne pasmine moraju imati na njušci mrežu, kratki povodac obvezan za sve pse, čak spasilačke ili mješance.
krasovc15. 09. 2011 16:30:39
Nikad ne znaš što mu može pasti na pamet. Možda govorim iz svojih, loših, sjećanja kad me takav "krotak" pas napao, samo jer sam možda imao štap u ruci (ne znam, nisam pasji psiholog), pa me zgrabio za rukav. Od tada se držim u pripravnosti. Tada je vlasnik cvilio zašto sam ga ubio, da je bio krotak i tako; ja sam imao probušenu jaknu. Izgledalo je da sam ja kriv jer sam morao zaobići kad sam vidio psa, nevjerojatno.. Zato imam posebnu kategoriju ljudi koji su vlasnici pasa i malo ih ima u tom zaključku.
krasovc15. 09. 2011 15:53:04
Vjerojatno se ljudi pretvaraju da su jaki i cool jer imaju velikog psa. Pa da imaju od ljudi poštovanje jer se psa trebaju bojati.
Pa se još dodajete da poznajete pseću psihologiju; ne znam što bi rekao, samo to da takvi osuđuju one koji ubijaju životinje, a ljudoždere slave. Ovo pišem jer poznajem takve ljude, i u tim slučajevima su više manje oko 80%.
Pa samo dođite mimo mene s tom zvijerju u brdima, ako neću imati dobar dan, pa će ura otkucati drugačije, ne bi bilo prvi put. velik nasmehcool
krasovc14. 09. 2011 15:35:12
Psi nisu ni krivi, to pišem i ja sam, ide mi na živce da mi dođe neki pas među noge. Ako zakon kaže da moraju biti na povodcu onda moraju biti na povodcu. Dober ili mali pas može ipak doći među noge i uzrokovati pad. Imam svoju ideju o vlasnicima takvih pasa, i to se ne mijenja.
Jus, Kinezi kažu da je dobar i za juhu. velik nasmeh
krasovc14. 09. 2011 10:14:27
Kako bi to bilo da se ne makne s puta, pas? Pa mora biti na povodcu? Za poštovanje svih, uključujući i zakona. Ako želi bez povoca to može u svom vrtu.
Ne znam što mi više ide na živce, ispusteni psi ili ispusteni vlasnici.
Pas stvarno može ići okolo po svijetu, samo da je na povocu i ne liže ili laje na druge osobe, inače ga je bolje samo okončati patnju.
krasovc14. 09. 2011 09:51:15
Samo da taj više nije partizan, možda je bio prije, sad pa je neki prosječan Friz ili Hans mrk pogled
         
Copyright © 2006-2026 Hribi.net, Uvjeti korištenja, Privatnost i kolačići