|
| zlatica18. 09. 2014 16:40:10 |
Uh, Otiv, brz si kao munja i još si mi riješio zagonetku. Ja, ta druga žuta je lučnik. Vjerojatno vunenasti ili nešto slično. Hvala! Što je s cvijećem s Velike planine, ćeš nam pokazati? Sigurno si opet napravio neke lijepe makro fotke! Ja ću možda sutra gore! Zato požuri s objavom da znam što me gore čeka! 
|
|
|
|
| Apolonija18. 09. 2014 17:32:07 |
Ljep pozdravi iz sunčanog Punata. I tu više nema puno cvijeća. Uglavnom isto bilje kao što je objavio velkavrh s mora. Zlatica, vidiš da ti se isplati ići na Veliku planinu. Pa znaš što. Repičasta preobjeda navodno raste samo u KSA. Tvoju suholetnicu će stručno potvrditi Brane, ja mislim da imaš pravo. Nemaš pa, po meni, glede kamnokreča. Znaš, hostov. Jedva čekam da otiv naloži sve slike.
| (+1) |  | |
|
|
|
|
| otiv18. 09. 2014 18:21:42 |
Pozdrav Apolonija! Po snimkama se vidi da jučer nisam imao sreće sa suncem, nadam se da ipak ima nešto za dušu. Lp
| (+1) |  | |
|
|
|
|
| Apolonija18. 09. 2014 20:37:20 |
otiv, brusnice si i brao. Čudesne su tvoje biljke prekrivene biserima. Mah i lišaj su lijepi. Napravio si pravu studiju sviščevca i preobjede. Preobjeda ima dlačice po vanjskom dijelu cvjetnih listića, onda je repičasta a ne turska. Sviščevac je njemački ili austrijski. Ima dovolj zaobljene zareze između čašnih listova da bi bio austrijski...Vjerojatno je obični njemački. Što mislite.....to nije tako važno. Istina nije. Lp , Brane.
|
|
|
|
| zlatica19. 09. 2014 05:56:49 |
Otiv, nisi me ostavio na cjedilu..slike su fenomensalne i čežnje po lijepom cvijeću još veće, fotkama te je ionako nemoguće dostići. Jutro, odnosno tema još prije odlaska u planine, još uvijek ne znam što će pasti- Velika planina ili nešto nad Pokljukom, jer nije sve ovisi o meni. Što god bude, bit će dobro. Apolonija, ah, moji kamnokreči mi još uvijek rade probleme...i gadnjak? Još uvijek nagađam što je na slici 13. Javim se "slikovno" možda sutra. lijep dan svima, svakom na svom kraju..
|
|
|
|
| Tadej19. 09. 2014 07:46:55 |
Još nekoliko slika od jučer s izleta na sv. Katarinu nad Novokračinama.
|
|
|
|
| Apolonija19. 09. 2014 09:15:28 |
Otiv, imaš pravo, mogao bi biti gadnjak. Sad idem malo na izlet. Hoćete li pomoći preciznije odrediti rožice Tadeju. ametistasta možina, madronščica, lučnik, dren,podlesek..lp
| (+1) |  | |
|
|
|
|
| otiv20. 09. 2014 07:13:50 |
Sunčani pozdrav s trgatve, koja letos kar naporna zbog truleži grožđa. 
|
|
|
|
| otiv20. 09. 2014 10:17:36 |
Pozdrav Tadej! Vidim da ideš mojim stopama i sljedeće godine ćeš već puno više znati o cvjetićima.   Nekoliko moje "stručne" pomoći.  Na slici 5, je obična madronščica 6 i 7, je obični lučnik 9 i 10, je žuti dren, poznajemo i crvenog, ali ne po boji bobica, da ne bude zabune  11, je naravno jesenski podlesek, jer je jesen a ne proljeće da ga pobrkamo sa šafranom.  Za žutu "marjeticu" još malo potražit ću  Apolonija, hvala. Grožđe skoro nije bilo za fotografiranje, pa sam se radije odlučio za sunčanice. 
|
|
|
|
| Tadej20. 09. 2014 13:32:49 |
Apolonija i Otiv, hvala za imena rožica. Dodao sam opise pod slike.
|
|
|
|
| otiv20. 09. 2014 17:22:36 |
@zlatica, hvala za pozdrave. Već sam kod kuće kod svog računala.  Po slikićama vidim da je bilo lijepo u što ne sumnjam jer dobro poznajem te krajeve. Na slici br. 26 je vretenčasti ušivec Svišč bi mogao biti i snježni koji cvjeta u srpnju i kolovozu.
|
|
|
|
| zlatica20. 09. 2014 19:57:15 |
Otiv, hvala, već pišem pod slikom. Bilo je zaista lijepo i vrijeme iznenađujuće dobro. 
|
|
|
|
| velkavrh20. 09. 2014 20:07:11 |
zlatica, prekrasne slikiće! pod br.2 je cvijet trpotca pod br. 10 tvoja procjena je točna pod br. 21 murki se sad kaže dvobarvna murka pod br.24 i 25 je obična kalužnica pod br. 35 je mnogocvjetna suholetnica Kad sam davao smiljke na procjenu uvijek su utvrdili korošku, isto tako sa svišćima da je proljetni.
|
|
|
|
| zlatica20. 09. 2014 20:22:59 |
@velkavrh, tvoja pomoć je dobrodošla: da res, trpotec! Tako sam bila zagledana u cvijet da nisam ni pogledala listova..za murku i suholetnicu čekala sam tvoju dodanu vrijednost... Što se tiče planike, Lippert piše da je južnoalpskoj planici sličnoj mojoj vrsta koroške planike, što je skladno s onim što si napisao. lp
|
|
|
|
| Apolonija21. 09. 2014 08:41:43 |
Zlatica, uskoro ćeš po fotografijama biti konkurencija otivu. Jezero preslice raste, sad treba samo utvrditi koja je Za probu neke morske biljke, neke i s vrtova. Nemam vremena da ih dugo učitavam, napravila sam kolaže. Većinu ih je Brane imenovao kod svojih, tako da ih već znate. Naravno, ako ih razlikujete s fotografija, ha-ha. Inače podnapisi slijede kad budem imala više vremena. Lijepo sve pozdravljam. PS: Ne znam zašto su se slike učitale gore pod 20.9.
|
|
|
|
| zlatica21. 09. 2014 13:31:23 |
Apolonija, da, dobro si rekla, posao nije gotov dok ne odredimo "travice". Možda će me put letos odvesti gore još četvrti put.. Prava si umjetnica s kolažima, to nam moraš otkriti kako to radiš..ja sam se zasad naučila uz sina barem kako uspravno sliku stavim pravilno i tu..hehe Rože su slikovite i lijepo ih je gledati. Otiva nije tako lako dosegnuti...treba vještina, bolji objektiv, i čovjek mora ići sam da ima dovoljno vremena za slike izbliza..lp 
|
|
|
Za objavu komentara morate se prijaviti:
Ukoliko još nemate korisničko ime, morate se prvo
registrirati.