|
| piotr16. 07. 2019 21:30:34 |
Zlatica i velkavrh hvala za imenovanje cvijeta, ki se mu nisam mogao približiti u strmim travama, fotkić je imao i prekratko oko.
|
|
|
|
| Driada16. 07. 2019 22:41:15 |
Piotr, glede tvoje udaljene rožice, slažem se s velkavrhom. Vrlo vjerojatno je pojalnik. U subotu sam bila i ja na Črnoj prsti i vidjela 3 primjerka pojalnika uz put od sedla prema vrhu.
|
|
|
|
| Apolonija17. 07. 2019 08:53:16 |
Zlatica, i ja sam prvo pomislila na kestenjasto-smeđu detelju, jer boje jako podsjećaju na nju, ali sam onda misao odustala, jer je cvijet prevelik u odnosu na ostale koje se više naslućuju nego vide, jer je cvijet jedan i podužnog oblika, i ni vidljiv ni jedan listić.
|
|
|
|
| zlatica17. 07. 2019 10:45:43 |
Da, slažem se.
|
|
|
|
| Zvonček17. 07. 2019 14:57:47 |
KarmenT, kad budeš sljedeći put naletjela na rožnato-crveni dežen koji sada poznaš, pomiriši ga i. Omamno miriše! Lp
|
|
|
|
| Apolonija17. 07. 2019 15:53:11 |
Zvonček, to je kamnokrečeva lepnica. Na 10 je češljasti vratić.
|
|
|
|
| Zvonček17. 07. 2019 21:24:11 |
Apolonija, hvala. Češljasti vratić, kakvo ime!! Tražila sam cvijet u mojim knjigama, ali ga nema u nijednoj. Lp
|
|
|
|
| Zvonček19. 07. 2019 21:41:19 |
Kati1909, opet si složila lijepu pjesmicu. Na slici 10 je više cvjetna suholjetnica. Lp
|
|
|
|
| zlatica20. 07. 2019 10:39:28 |
kati, slažem se sa Zvončkom, na slici 20 imaš vrbovac, za vrstu se bolje ne bi određivala, jer ne vidim dobro listove. lp
|
|
|
|
| TamaraTP20. 07. 2019 22:47:15 |
Jedna od bohinjskih vratca
1
|
|
|
|
| zlatica21. 07. 2019 09:44:21 |
Ciao Branko, ovaj put si skupio cijeli botanički vrt rožica! Pa da kažemo nešto o tome: - pod 82 si pronašao divan primjerak orhideje, i dobro si je fotografirao, a to je zeleni vukji jezik, ja ga još nisam imala sreće pronaći; - pod 50 pitam se što razlikuje golostabljiku kamnokreč od humuljuškog, a viša stabljika, jer su kosmati ipak malo, tako da bih to htjela znati jer ga ne poznam;- pod 94- ja bih rekla da je humuljski kamnokreč a ne crvinka, jer ona nema krunskih listova, na fotki mi se čini da ih vidim. Varim li se? - kod kamnokreča pod 66 samo si pogriješio tipkati. Toliko za sada. lp
|
|
|
|
| velkavrh21. 07. 2019 10:42:12 |
Ispravio sam greške. Proučio sam pažljivo oba kamnokreča; : -golostabljiku i humuljuški. Malo sam prebrzo odredio. -golostabljika je niska-1-5 cm. Cvjet je videti rogat. Žuto zelene čašne listiće su po boji vrlo slične uskim krunskim listićima, zato cvjet izgleda deset-rogo. -humuljuški može biti iste visine kao golostabljika-od 3-20cm. Ravni prizemni listovi se na vrhu sužavaju u bodlju i to zlatica dobro vidjela.
1
2
|
|
|
|
| kati190921. 07. 2019 12:42:01 |
Hvala obojima (Zvonček i Zlatica); popravila sam. da neću druge zavaravati!
|
|
|
|
| Zvonček21. 07. 2019 14:14:27 |
Kati, popravi na mnogoličnu suholetnicu, ne suhocvjetku , da bude potpuno točno. Lp
|
|
|
|
| Zvonček21. 07. 2019 14:37:49 |
Velkavrh, na slici 19 mogla bi biti Beckova zvončica, koja je slična Scheuchzerovoj, samo ima veći cvijet i ta sigurno je veća. Na slici 88 je glavičasti ušivac, na slici 2 alpsko ščavje. Lp
|
|
|
Za objavu komentara morate se prijaviti:
Ukoliko još nemate korisničko ime, morate se prvo
registrirati.