Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Korisničko ime:
Lozinka:
Prijava
Još niste registrirani? Registracija.
Zaboravili ste lozinku?

Okrešelj

Ispis
piotr28. 01. 2020 12:37:54
I novi Frischaufov dom se postavlja na ogled.nasmeh
Naravno samo jedan od projekata.
1
2
3
4
(+8)sviđa mi se
zokipoki28. 01. 2020 13:17:14
Meni se ova skica ne sviđa baš.
sviđa mi se
lijaneja28. 01. 2020 13:41:56
Ni meni. Mislim, da je kod planinskih objekata važna funkcionalnost, ne estetika.
sviđa mi se
5Xum28. 01. 2020 14:01:10
Estetika i funkcionalnost nisu međusobno isključive. Meni se zgrada čini lijepa, spoj kamenog i drvenog dijela prikladan za koću koja stoji na spoju šuma i stjenovitih zidova.
(+4)sviđa mi se
Lukito28. 01. 2020 14:19:05
Nisam stručnjak za gradnju, zanima me da li je stvarno potrebno srušiti sve do zemlje. Zidovi su ostali, izgleda da je bilo napravljeno debelim kamenima, a ne ciglama.

Ako mogu već na postojeću strukturu staviti drvo i krov, bit će gotovo brže i mnogo jeftinije zgraditi stvar.

Financirat će se iz državnog novca i doprinosa. Nadam se da neće biti kao s ostalim državnim projektima - sve osim poštenog i smislenog korištenja sredstava.
(+1)sviđa mi se
ejti28. 01. 2020 15:36:00
Uf, ne bi rekla. Studenog sam pomagala pri čišćenju popališta i mislim da su zidovi previše oštećeni da bi se na njih još nešto postavljalo.
(+2)sviđa mi se
exwannabe28. 01. 2020 16:57:16
Nadam se da nikad. Tako "bezdušna" kao što ova kuća izgleda. Je li stvarno potrebno s tim kvazi modernim stilovima još po brežuljcima "strašiti"? Ili bi bilo previše postaviti jednostavnu t.n. alpsku kuću, ako već koča mora biti?
Čak i da postave kao što je bilo, naravno s poboljšanjima po pitanju boljih materijala, ekološke prihvatljivosti i veće energetske učinkovitosti, bilo bi tisuću puta bolje.
1
(+6)sviđa mi se
mirank28. 01. 2020 17:17:42
Nažalost kakvog urbanizma ili arhitekture koja bi se oslanjala na lokalne posebnosti više nema. Koliko će takve krpice koštati u izvedbi i onda održavanje u tim vremenskim uvjetima, takvi arhitekti (ja im pravim smetarji) se nikad ne pitaju.
(+7)sviđa mi se
Becar28. 01. 2020 19:58:06
Novac se nanjušio, sad ga treba razdijeliti među razne "umetnike", 1001 studiju itd... Na kraju će cijena biti kao da je od zlata i za isti novac mogli bi napraviti više ugodnih jednostavnih koća s osjećajem kućnosti. Tako to ide u ovoj državi. No neka me iznenade ako neće tako.
(+1)sviđa mi se
čebejla28. 01. 2020 20:02:39
Becar, slažem se. Neka ostane kako je, to pivo ili kafu sa sobom ću ponijeti. I manje cirkusa u sezoni nasmeh
sviđa mi se
jprim28. 01. 2020 20:34:27
Koliko mi je znano, razgovarala sam s bivšom kuharicom na Korošici, koja sad pomaže u domu na Smrekovcu, da će graditi dom na Okrešlju prije nego na Korošici. Okrešelj je prilično aktualna točka, i iz vidika zarade. To što se tiče cirkusa ...zavijanje z očmi
Lp!
(+1)sviđa mi se
redbull28. 01. 2020 20:39:55
Jedino ispravno
(+2)sviđa mi se
Janezs28. 01. 2020 21:24:47

Što god da izgrade, samo neka bude otvoreno što više dana u godini. Naročito zimi.
(+5)sviđa mi se
zokipoki29. 01. 2020 07:21:55
Janezs, slažem se!
(+2)sviđa mi se
sens29. 01. 2020 11:20:21
Već iz vidika održavanja je nacrt gornjeg projekta loš.. previše izloženog drva kojeg će biti veselo bojati svakih par godina gore.. naročito jer nema nadstrešnica i voda slobodno curi po fasadi - mrlje garantirane + cijena fancy drvenih fasada nije mala..
(+2)sviđa mi se
ločanka29. 01. 2020 11:25:55
Drvo bi trebalo biti ariš.
(+3)sviđa mi se
Lukito29. 01. 2020 12:31:42
S obzirom na prošla iskustva najbolje bi bilo da drva uopće nema.
sviđa mi se
felix29. 01. 2020 13:33:53
Jao jao, gdje će polako naše stare dobre koće!
sviđa mi se
@rekar29. 01. 2020 16:49:01
Te skice mi se baš ne sviđaju i ne pašu u brda, koću treba graditi planinama i planinarima prijateljski, ne dopustite da se arhitekti igraju što hoće.
(+2)sviđa mi se
andrej.bg29. 01. 2020 17:13:25
Ako uzmem primjer bivake koji su zadnje vrijeme sagrađeni u visokogorju, predloženi izgled nove koče na Okrešlju je u istom stilu i rekao bih, kreacija istog autora. Čovjek bi pomislio da autori ovih u osnovi lijepih i modernih građevina nikad nisu zalazili u planine, ne priznaju tradiciju, atmosferu i nije im stalo za harmoniju s prirodom, ekstremne uvjete održavanja i sl. Nisam siguran bi li većina planinara uopće htjela ili se usudila ući u takav objekt.
(+6)sviđa mi se
Stranica:123...1617181920...222324
Za objavu komentara morate se prijaviti:
Korisničko ime:
Lozinka:
Prijava
Ukoliko još nemate korisničko ime, morate se prvo registrirati.
         
Copyright © 2006-2026 Hribi.net, Uvjeti korištenja, Privatnost i kolačići