Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Korisničko ime:
Lozinka:
Prijava
Još niste registrirani? Registracija.
Zaboravili ste lozinku?
  
Anketa
Ali ste že bili na Ledinskem vrhu (2108 m)?
Glasaj

Planinski čevlji

Print
jax5. 02. 2013 12:58:39
Če jih boš res rabil samo za to, potem ne vem če sploh rabiš kaj tako robustnega (in dragega).
všeč
ljubitelj gora5. 02. 2013 14:27:08
Teton so težki, robustni gojzarji za kakšne grape, ledno plezanje za to akcijsko ceno ni druge izbire. Za obisk recimo zimskega Stola, Kredarica, Storžič, Grintovec bodo tud letne OK. Če že kupuješ potem vzami nekaj za celo leto pa da ima zadaj zarezo za polavtomatske dereze tud klasične dereze bodo OK. Seveda pa naj bo še tako Teton zimski gojzar na slabi luči (ostali niso kaj dost zadovoljni) je vseeno boljše, kot pa kakršn koli drug letni gojzar. Pri letnemu gojzarju iz mojih izkušenj se s hojo z derezam preveč zvija, prepogiba, na podplatih so se mi delal ˝očesa˝ (to boli)...in ravno zaradi tega sem jih vzel po akcijski ceni...bodo samo za zismke ture in čist nč druzga.
všeč
lakkon11. 02. 2013 16:25:08
na mail dobivam od športnih trgovin obvestila in sem zasledil te čevlje Kamik:

http://www.superge.si/Kamik/fargo-black-kamik-8416457/
in to pod kategorijo pohodništvo.

en video o njih:
http://www.youtube.com/watch?v=knaL6Bw5ztQ

a menite, da bi takšni čevlji lahko prišli v upoštev na pohodih v sredogorju in za druge manj zahtevne, manj strme zimske izlete, ko je res moker sneg oz. ko pot ni še uhojena? imajo kot kaže kar visoko to kao nepremočljivo gumo al kaj je že, kar zna biti OK. In tudi neko zaščito naokoli. če pa je kolikor toliko spodoben podplat, morda še na njih une mount track dereze gredo, čeprav slednje res dvomim.

tukaj celoten opis:

Moški zimski čevelji KAMIK. Zgornji del je v spodnjem delu izdelan iz gume in je tako, do višine gumiranega dela popolnoma nepremočljiv. Zgornji, usnjeni del ima varjena šive in nudi dobro zaščito pred zunanjo vlago. Za zaščito pred mrazom je notranji del obutve podložen z THINSULATE 200 (200g) toplotno zaščito, ki je primerna za temperaure do -40 stopnij celzija. Kovinske zanke za vezalke omogočajo hitro zavezovanje. Polvisok zgornji del in všit vložek nudita stopalu udobno in varno lego. Za boljšo izolacijo stopala potrebujete v obutvi nekaj več prostora kot v običajnih čevljih, zato je notranji del prostornejši in so čevlji izdelani samo v celih ameriških številkah in sicer: USA7-EUR40, USA8 - EUR41, USA9-EUR42,5, USA10-EUR44, USA11-EUR45, USA12-EUR46, USA13-EUR47,5, USA14-EUR48,5. Barva : ČRNA.
všeč
geppo11. 02. 2013 16:51:16
Smatram, da je za v sredogorje ta čevelj čisto primeren. Tudi cena ni čevlja ni prehuda.
Jaz uporabljam nekaj različnih parov čevljev, ki jih obujem glede na zahtevnost ture. Pred leti sem si kupil čevelj v trgovini, kjer ne prodajajo slovitih blagovnih znamk, pa so mi precej let ZELO uspešno služili. Obrabil se je podplat ( po cck. 5l ). Vse ostalo pa je izdržalo brez problemov. Pozneje sem jih obul tudi za visokogorje kjer sem vedel, da bodo melišča. Čevlji so vse uspešno prestali.
Cena teh za katere se zanimaš ni tako visoka in za sredogorje bi ti morali uspešno služiti...
lp
všeč
lakkon11. 02. 2013 17:05:26
ja, sej meni se tudi zdi, da bi bili OK za po snegu, morda ne glih za po ledu in za kakšne strmine, kjer bi dereze morale že biti, če ne drugo zaradi dodatne varnosti. a slednje najbrž niso glih kompatibilne s temi čevlji. so verjetno premalo trdni in bi se zvijali. sem malo prej poklical v trgovino in mi prodajalec pravil, da to niso primerni čevlji za pohodništvo. da niso npr. za na Trdinov vrh. so bolj za kakšno uživanje po snegu, za kakšne lovce itd... najbrž je problem v podplatu, premalo trden. a dokler teh čevljev človek ne vidi, preizkusi v trgovini, itak ne more vedeti, ne?
všeč
geppo11. 02. 2013 17:40:35
Za uporabo derez so seveda neprimerni. Moraš vedeti za kam jih boš uporabljal? Za obiskovanje sredogorja so pa verjetno čisto primerni.
lp
všeč
main11. 02. 2013 18:05:50
Lakkon, ti čevlji niso primerni za pohodništvo. So bolj primerni za gledanje smučarske tekme, skokov ali pa za lovce za čakanje v mrazu. Notranjost teh čevljev je iz debelega filca. Zunanji čevelj je pa iz usnja in gume. So pa zelo topli, jaz imam ene podobne za kidanje snega in za stopit v trgovino ali pa it po drva v drvarnico pozimi...
všeč
lakkon11. 02. 2013 21:05:12
ja, sej mi je prodajalec dejal, da so narejene bolj za biti nekje v mrazu kot za pohajkovanje naokoli. v njih menda postane kar prevroče, kar naj ne bi bilo primerno oz. najbolje za samo hojo. morda z tanjšimi štumfami ali pa tudi to ne. so najbrž kot neke vrste škornje. in doma dostikrat delam v njih in mi tudi pozimi postane velikokrat kar prevroče. ni pravega dihanja. no, te čevlje bom vseeno šel pogledat in se na licu mesta odločil, če mi lahko za kaj koristijo ali ne. za kakšne poldnevne na easy ture morda bi bile. bom videl...
všeč
katty11. 02. 2013 21:24:15
@Bosstjan,jz sem si jih lih nekak pred novim letom kupila,pa sem jih imela zdej že na enih turah:Vrtaški vrh,pa parkrat Ratitovc,pa Velika Planina,pa po nekej hribčkih,pa razn tega,d so me fejst ožulil v mezinca,so se zaenkrat odlično obneslnasmeh...Se prav vredni so vsakega evra....Za v sneg so špicanasmeh. Jih priporočam...so pa res tud precej robustni in težkieekvelik nasmeh
všeč
Baer12. 02. 2013 12:49:08
Klasični gojzarji. Pozdravljeni,

sam bi pa rad en nasvet v zvezi s klasičnimi gojzarji. Kupujem namreč gojzarje, kakršne imam v spominu, da so jih izdelovali pred 30 leti (povsem usnjeni, šivani...). Na internetu sem odkril da take delajo firme Fitwell, Meindl, Steinkogler, Hanwag - sploh zadnje tri imajo kar precejšnjo ceno.

Našel pa sem stran slovenskega proizvajalca, ki izdeluje klasične gojzarje po naročilu. Tukaj je link:
http://www.cevljar.eu/gojzarji/434288-gojzarji-6750.html

Zanima me, kaj vi menite o teh slovenskih gojzarjih, ali naj si jih drznem kupiti, kaj menite, koliko časa bodo zdržali, ali ima morda kdo kakšne izkušnje s tem proizvajalcem in ali je morda že kdo kaj slišal o njem.

Lep pozdrav vsem!
všeč
lakkon12. 02. 2013 21:26:34
šel v Tomas sport2 pogledat čevlje, ki sem jih tukaj omenjal:

http://www.superge.si/Kamik/fargo-black-kamik-8416457/. tudi v trgovini so za to ceno 48 eur.

sam imam nogo št. 42, sprobal sem številko 44.

Vtisi?

so res 'bogato' obloženi znotraj in če le ni čevelj defekten - kar sem zasledil na par opisih na amazon.com - mora biti prijetno toplo v njih in ne smejo premočiti. dovolj so tudi kakšne tanjše poletne pohodne štumfe. tista guma seže visoko od 5 cm spredaj do skoraj 8cm od zadaj. tisto, kar me kar pozitivno presenetilo je kar trden, ne zvijajoč se podplat. s strani in od spredaj je neka trša guma zaščita. hoditi v njih je lahkotno in kar lažje kot v Alpina Annapurna, ki sem prej že kupil (za visokogorje oz. za povsod).

no, tudi te sem zdej nabavil. bodo kar večnamenski: kidanje snega, za kak ekstra mraz in navsezadnje za pohodništvo v sredogorju, ko ne bodo poti poledenele. pa dal sem doma na njih dereze mount track
http://www.natv.si/pohodniske-dereze.html
Prav lepo gredo gor, čevelj se ni zvil praktično nič. Nisem čutil nobene razlike, kake dodatnega stiskanja na nogi. morda pa tudi na ledu sprobam kje. za pohodništvo jih bom uporabljal na manj zahtevnih ne poledenelih terenih sredogorja, zgolj po zasneženih poteh. no, podplat pa le ni tako slab in tudi po kakšnem kamnitem terenu bi šlo, a po pameti.

za vikend jih stestiram, ko bo kot kaže vreme, pa kaj poročam.
všeč
lakkon16. 02. 2013 22:41:42
danes bil na Lubniku:
http://www.hribi.net/izlet/skofja_loka__vincarje_lubnik_grebenska_pot/21/135/2483

Razmere bile idealne za testiranje teh čevljev, ki jih tukaj že omenjal:
http://www.superge.si/Kamik/fargo-black-kamik-8416457/.

štart bil ob 11.30. Pot je bila celotna v snegu, shojena, utrjena, a nič ledena. Ena sama uživancija gor in dol. Mnogo lepše kot po kopnem, saj res ne rabiš paziti na vsak korak, na korenine, itd. tudi v strmini nobenega odrsavanja, gor in dol. derez(ic) nisem imel nobenih. Imel pa tiste tanke a la terapevtske salomon pohodne letne štumfe. Bilo glih prav toplo v čevljih, nikakor pa vroče. vsaj meni je kar prijetno hoditi v njih. Pa sploh niso težki. Jih tako priporočam za razmere kot so bile tokrat. Sem tudi hitreje hodil oz. tekel dol nekaj časa in to brez težav. Iskreno povedano pa v njih ne bi hodil po povečini nezasneženih bolj zahtevnih poteh, saj v osnovi to le niso pravi pohodni čevlji in se bi prej verjetno obrabili, pa še mene lahko kaj slabega doleti. morda pa tudi ne, a tega ne bom sam izvedel, saj jih ne mislim po nekem kamenju, koreninah, itd stestirati.
všeč
janez.novak19. 02. 2013 18:10:32
Povedal bi še eno mojo izkušnjo in sicer z zamenjavo obrabljene gume. Imam letne čevlje Lowa Tibet. Odnesel sem jih v Promontano, ki je čevlje poslala v tovarno v Nemčijo. Zamenjali so celotni podplat in zaščitno gumo, dali so nove vložke in vezalke ter posebno impregnacijsko kremo. Popravilo me je stalo cca 30% cene novih čevljev. Izgledajo kot novi.
všeč
bruny14. 03. 2013 21:19:10
Pohodniške aktivnosti opravljam s salomonkami in ker je bila in mežikanje je še zima snežena - vseeno odločitev za nakup predvsem višje obutve. Nekaj sem brskal po netu in se odločil za trgovino v bližini. Nagledal sem ta model zaradi ugodnih referenc, preizkusil in tudi nabavil...Karrimor skido Opravil že kar nekaj aktivnosti in odlično služijo namenu. Odgovarja mi tudi zato, ker je model širok in razmeroma lahek. Škoda, da ni bilo v trgovini na voljo modela...Karrimor Orkney 5-pa morda kdaj drugič. Lp
(+2)všeč
marii19. 03. 2013 09:43:06
Kupujem pohodniške čevlje, ki bi jih rabila za letne enodnevne vzpone na naše vrhove, proti koncu poletja pa za na triglav. Odločila sem se za Alpino. Zanima me, če ima kdo izkušnje z modelom Nepal: http://www.alpinasports.com/product/nepal_lady/121
ali pa Ladakh: http://www.alpinasports.com/product/ladakh/125. Nagibam se k enemu od teh. Ali menite da so pregrobi za moj namen uporabe?
Poleg tega me zanima kdaj so ponavadi znižanja pohodne obutve in koliko, sedaj imajo namreč -35%...verjetno ceneje že težko pričakujem?
všeč
Katja6619. 03. 2013 10:12:49
Z modelom Tibet hodim že celo leto , drugadva ne poznam. Poleti sem prehodila kar nekaj km v 10 dneh dopusta v gorah,sedaj pa jih uporabim enkrat tedensko, niso mi dali noben problem.

Nekje februarja lani (res se ne morem spomniti točno) sem jih kupila s 40% popustom.
všeč
marii19. 03. 2013 19:46:45
Hvala za mnenje Katjanasmeh
Zdaj sem bila v trgovini in sem mela na nogi Tibet in Nepal. Pa se še vedno ne morem odločit, kaj bi raje. Tibet ima mehkejši podplat in se pregiba, Nepal pa je precej bolj grob in trd.
všeč
ljubitelj gora19. 03. 2013 19:56:51
Pri tibet pričakuj, da se bo profil precej obrabil in ti ga potem za 40 evrov zamenjajo. Ne vem, kako ti naj napišem izračuanl sem da so mi zdržale okoli 60 zelo zahtevnih tur. S Tibet sem bil marsikje, glede na mojo denarnico je to bil najboljši nakup in takratna odločitev, tud zdej jih imam v škatli čisto nove. Zakaj Tibet pa sem že v preteklih komentarjih napisal, meni so zakon, razen kot si ugotovila so mehki, posledično tud mal bolj čustiš skale, ampak to nebi smel bit minus pri odločitvi, dobri so tudi za ferrate. Sem bil z njimi tako nekako po 2x-3x na vseh naših vrhovih, tud pozimi, na očaku pa okoli 7x s temi gojzarji, lani 3x pozimi. Zdaj, če ima nekdo 300 evrov viška potem normalno kupi nek spodoben čevelj za 200-300 evrov, Tibet je cenejši a zagotovo eden najboljših v ponudbi.
Z Nepalom pa nimam izkušenj.
(+2)všeč
marii19. 03. 2013 20:55:22
hvala ljubitelj gora
No če si že toliko prehodil v njih potem morajo že biti dobri. Kar se cene dotika je pa med modeloma 13e razlike (če upoštevam trenutni popust) po občutku bi pa res rekla da Nepal spadajo v malce dražjo kategorijo, tudi profil imajo bolj grob.
všeč
žan119. 03. 2013 20:57:59
jaz ti priporočam alpina teton.
zame je ta gojzdar zakonvelik nasmeh.lp
všeč
Stranica:123...3637383940...919293
     
Copyright © 2006-2026 Hribi.net, Uvjeti korištenja, Kolačići