|
| 5Xum11. 07. 2019 08:55:00 |
@grega68: Istina, put izgleda zatvoren na zemljevidu. To zato što sam im pisao mail, upozorio na grešku, i dobio odgovor od njih: "Hvala na upozorenju. Došlo je do tehničke greške. Sada su zabilježeni i oba odseka koji su zatvoreni." Dakle, od mene PZS dobiva trojku. Šamar za nedostatne informacije i pet za brzi i ažurni popravak.
| (+7) |  | |
|
|
|
|
| djimuzl12. 07. 2019 06:23:56 |
"Jasno piše da je upozorenje. Inače se zna razlog zatvorenosti i može se zaobići taj dio malo lijevo bez problema. Dovoljno sam star da znam što radim. " Odgovor pohodnika na moj komentar o ignoriranju zatvorenosti staze na Skutu. Je li komu poznat tak odnos?
1
| (+4) |  | |
|
|
|
|
| panoramik20. 07. 2019 18:03:25 |
Bolje da se ovo obavještenje ukloni jer ga nitko ne poštuje, čak rade selfije pored te stijene. Pa još vodiči s certifikatom vode planinare tom stazom....Planinarsko društvo odgovorno za ovu stazu mlči već dvije godine...kam ide taj svijet
| (+1) |  | |
|
|
|
|
| redbull20. 07. 2019 18:20:56 |
Logično Stijena sama od sebe neće dolje letjeti
| (+2) |  | |
|
|
|
|
| garmont20. 07. 2019 19:04:05 |
Bojim se da hoće...
| (+2) |  | |
|
|
|
|
| 5Xum20. 07. 2019 21:56:29 |
@redbull Da, kad bi s hribova stijene same dolje letjele, onda bi pod većinom stijena bio cijeli kup kamenja koji je pao sa stijene....
| (+1) |  | |
|
|
|
|
| 5Xum20. 07. 2019 22:47:20 |
@grega Nemoguće. To bi značilo da se Redbull grješi. Tomu jednostavno ne mogu vjerovati.
| (+3) |  | |
|
|
|
|
| gams4421. 07. 2019 07:39:31 |
Ne znam što se vam događa, vidim da niste normalni, dok se nikome ništa ne dogodi sve je ok, kad se dogodi krivo pd, skratka neodgovorni do kraja:
| (+6) |  | |
|
|
|
|
| bigulio22. 07. 2019 11:32:48 |
Pozdrav, nisam nigdje vidio info o putu iz Jezerskog (na Mlinarsko sedlo i preko Dugi hrbeta), zna li netko je li put u potpunosti suh (prohodan bez zimske opreme)? hvala!
| (+1) |  | |
|
|
|
|
| panoramik22. 07. 2019 16:05:07 |
Iznad Češke koče pod stijenom je još jedno snježište koje ne stvara problema i može se prijeći ili zaobići.
| (+1) |  | |
|
|
|
|
| mizakaši31. 07. 2019 18:36:22 |
Jučer me moja ljubav ponovno izvukla iza zidova prema Skuti. Uprkos skraćenom trčanju na Grintovec u kišnoj sedmici, odlučili smo ga osvojiti preko Kokrškog sedla i mimo bivaka pod Grintovcem. Dopoludne vrijeme sunčano s malo povremene magle. Sreli smo dosta planinaca. Med njima i skupinu Hrvata koji su uspon napravili preko Turske gore. Sama staza je bila prekrasna bez posebnosti. Imali smo i pogodbu s vremenom jer čim smo se kod auta preobukli počelo je kišiti. Kraj dobar sve dobro.
| (+4) |  | |
|
|
|
|
| Rutil31. 07. 2019 20:48:10 |
"Med njima i skupinu Hrvata koji su vzpon opravili preko Turske gore" dakle po zatvorenoj stazi?
| (+1) |  | |
|
|
|
|
| marjun31. 07. 2019 21:23:30 |
Jučer sam se šetao oko bivaka pod Skutom. Gore tabla da je put na Skutu zatvoren. Ipako su već išli po zatvorenoj.
| (+1) |  | |
|
|
|
|
| redbull31. 07. 2019 21:56:19 |
Možda su je već otvorili, ključ dobivaš u PD Kamnik
| (+9) |  | |
|
|
|
|
| 5Xum1. 08. 2019 09:53:52 |
Stvarno ne razumijem tu fascinaciju nad tom stazom. U Sloveniji imamo 10.014 km planinarskih staza, ali nekaterima se očito čini apsolutno nužnim gurati baš na stazu zatvorenu zbog očite opasnosti padajućeg kamenja? I ja planiram jednom preko Turske gore na Skutu, ali sam potpuno sprijaznjen s tim da ću još malo čekati. U svjetlu stotina stijenskih, travnatih i šumskih ljepotica koje štrle u nebo svuda oko nas, gledati Skutu samo izdaleka ne predstavlja apsolutno nikakvog problema. Dakle, potpuno ozbiljno pitanje: Može li mi koji od majstora koji guraju na tu stazu objasniti zašto baš gurati na zatvorenih 500m staze, a ne na preostalih 10 tisuća km naših brežuljaka?
| (+6) |  | |
|
|
|
|
| SamoK1. 08. 2019 10:24:35 |
5Xum, to je približno tako smisleno razmišljanje kao da bi se pitao zašto uopće netko ide u visokogorje, gdje imamo provalije i padajuće kamenje, umjesto da raje hoda po brežuljcima i morskoj obali. (U stvari ne razumijem tu fascinaciju Slovenčića svih narodnosti da se zmrduju ili zgrožavaju nad postupcima drugih koji ih baš nič ne dira.)
| (+9) |  | |
|
|
|
|
| djimuzl1. 08. 2019 10:59:30 |
Mene pak fascinira kad odrasli razmišljaju kao trinaestogodišnjaci... I posljedično vesele krše ograničenja koja im se ne čine smislenima, pri tome vesele prebacuju svoju odgovornost na druge i/ili pokazuju svoj "prav" argumentima oblikovanim "svojim" godinama primjereno...
| (+3) |  | |
|
|
|
|
| Janez Seliškar1. 08. 2019 11:09:11 |
Po spomenutom dijelu staze može hodati bilo tko i kad god. Održavatelj staze se samo izbjegao bilo kakve odgovornosti za moguću nesreću na tom dijelu obavještenjem, dok se staza ne popravi.
| (+11) |  | |
|
|
|
|
| 5Xum1. 08. 2019 11:10:34 |
@SamoK Kao poreznog obveznika me još kako pogađa svaki put kad vojni helikopter na moje troškove s planina pokupi nekoga tko je udario glavom kroz zid. Što se tiče usporedbe s hodanjem u visokogorje... Visokogorske staze su uređene i provedene tako da su što sigurnije. To za stazu na Skutu trenutno ne vrijedi, dakle vaša analogija nema nikakve realne osnove. @Janez: naravno, po stazi može hodati bilo tko. Samo pitam te ljude koji tamo hodaju zašto moraju hoditi baš tamo gdje na jednoj užadi nestabilno visi višetonica.
| (+2) |  | |
|
|
|
Za objavu komentara morate se prijaviti:
Ukoliko još nemate korisničko ime, morate se prvo
registrirati.