Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Korisničko ime:
Lozinka:
Prijava
Još niste registrirani? Registracija.
Zaboravili ste lozinku?

TNP i okolišna opterećenja

Ispis
korl16. 04. 2014 11:50:44
Čisto točno. Zašto se samoobremenjivati na webu? Bi li bilo nešto loše da je reportaža objavljena bez postavljenog šatora? Ako je samopromocija totalna, pa naravno donosi posljedice, to zna svako dijete koje trenira odbojku udarajući loptom o zid bloka punog prozora...

Samoobjava nije dokaz? Što onda jest dokaz?
Napraviš nesreću autom kad okrznemš pješaka ili biciklista, mirno odvoziš dalje i sljedeći dan na youtubu objaviš snimku kamere iz auta i ispod komentar: "kaj sam se usrao, da je tip pola metra bliže mogao sam ga ubiti. Al nisam čekao jer bi me mogao tužiti. Objavljam ovo javno jer me policajci sami nisu vidjeli i ne mogu mi ništa, al sam faca!"

Ako ga organ na osnovu javnog samodokumentiranja prekršaja ne oglobi, onda ne obavlja svoj posao!!!
sviđa mi se
viharnik16. 04. 2014 12:37:15
Mišlim da verbalna objava nekoga i fotografski materijal nikako nije dovoljno da se nekoga oglobi. Treba je vidjeti na vlastite oči da TNP osoblje samo slikaju kao dokazni materijal i klijenta legitimira. Tako nema zakonske podloge da nekoga prijave na osnovu nekih slika koje mogu biti autentične ili uopće ne, dakle nepoznate i ne 100%. Tako je rekao i Franci Savenc u mom slučaju s peripetijama lovaca. Slika se može u prirodi ili gradu itko bilo što neograničeno i može objavljivati bez kazne kao fizička osoba. Pa vidiš ono što te zanima i slikaš, čak i ako objektiv uhvati pored nešto što te ne zanima i objaviš. Tu nema pravnog prekoračenja. Ja u ovom slučaju nikako ne bih platio neki kvazi optužbi. Neka dokažu na sudu ako im takav način prikupljanja novca odgovara.
(+5)sviđa mi se
ana16. 04. 2014 12:53:06
viharnik, ovo o neograničenom slikanju tumačiš vrlo površno. Ne govorimo o fotografijama prirode nego o ljudima koji na njima nešto rade pogrešno.
Mogućnost manipulacije je ako netko treći to proslijedi u smislu da šteti nekome, sebe samog valjda nećeš lažno prijaviti?? Nitko ti ne zabranjuje.
sviđa mi se
viharnik16. 04. 2014 13:35:13
Da, Ana, ali za tvoje fotografije od nekoga tko ih vidi nema direktnog dokaza, ni da si ti slikala, ni gdje, ni kada, u kakvoj svrhi itd. Da se nekoga oglobi moraju nadležne službe imati svoje dokaze, tj. svoj materijal da si u prekršaju.
Previše je danas gnjila društva koja žele lako bez rada do bogatstva, zato smo tu gdje jesmo. I na vrhu normalnog bontona je da se prekršitelja prvo samo upozori bez globe. Tako radi uglavnom i talijanska policija, posebno ako si prema njima ljubazan. Kod nas pa udri po novcu, al ljudi nismo roboti zakonskog uređenja. Nedostaje nam to duhovno, strpljenje, poštenje, pomoć bližnjemu i tako ne bismo poznavali ni krize današnjih dana.
(+7)sviđa mi se
ana16. 04. 2014 14:39:43
da opomene, al zašto sam ja lani jedne nedjelje dopodne kad nije bilo prometa, nisam mogla proći samo s upozorenjem kad sam vozila 56 kroz naselje (lim 50)?
Očito ja ne živim u tvom svijetu "normalnog bontona".
sviđa mi se
viharnik16. 04. 2014 14:53:49
Pa idi preko granice, tamo su uvjeti dosta više humaniji.
I ja sam platio za preko Črnuča, kad sam prekoračio 6km/h, globu 40 eur ili 20 odmah.
Kažu da novih radara na cestama kao tuča, mere i noću, pa pazi!velik nasmeh
(+4)sviđa mi se
VanSims16. 04. 2014 19:36:13
Ono što piše @viharnik o spavanju u autu u inozemstvu je res. Ne samo na planinskim parkingima nego svuda te puste spavati u autu. Izuzeci su privatni parkingi i oni gdje piše da se ne smije.

Kad sam putovao po Europi autom sam imao više puta noćni posjet policije, samo su provjerili dokumente (Njemački npr. vole pregledati auto) ali to je bilo sve. Ništa protiv. Kod nas su kaznili i strance koji su spavali u autu.

Što se tiče prekršaja u inozemstvu. Hmmm, iz Austrije sam dobio pozdrave policije za prebrzu vožnju po Bundesstrasse preko Šmohora. Imam zbirku parking listića iz raznih zemalja. Za sada se može ignorirati, ali priprema se europski plaćački nalog po kojem će kazne izvući i od stranca preko njegove države.
sviđa mi se
viharnik16. 04. 2014 20:11:49
Iнозemstvo je vjerojatno nepristranije humano glede spavanja u prirodi. Za spavanje u autu s riječju "izven" nisam mislio izven parkirišta, nego izven auta ili uz auto, što je zabranjeno jer se to računa za taborenje na otvorenom. Čudi me novi članak na Gore-ljudje o "šotorenju na Rjavini". Planinar je samo prespao jednu zimsku noć, to nije camping. Što ljudi bacaju kao otpad u TNP ljeti, nitko ne odgovara, neuređene koče s čistilnim uređajima, boje na stijenama, divlji kolovozi, divlje sječe itd. Savjetujem da se vživite u staru reklamu pri Mojstrani - Slovenija je moja zemlja, Slovenija smo ljudi-. Kaznite one koji stvarno štete TNP-u, ne nekog tko se zimi samo zaštitio od planinskog vjetrazavijanje z očmizadrega.
(+5)sviđa mi se
viharnik16. 04. 2014 20:55:33
Oprosti, kod Rateča..., tabla je u Logarskoj dolini
https://www.youtube.com/watch?v=mACYY3VS8lo
sviđa mi se
risto16. 04. 2014 21:40:47
TNP se oglasio mišljenjem na G-L. Čisti birokratski odgovor. I to je srž stvari.
Da li svoboda kretanja uključuje bivakiranje ili šatorenje????
Veliki brat tj. birokrat vas gleda!!
(+2)sviđa mi se
Zebdi16. 04. 2014 21:56:05
Mišljenje je korektno napisano. Pravila su poznata i bila su namjerno prekršena, plus sve široko objavljeno na netu. Ovo sprenevedanje i stavljanje u ulogu žrtve je patetično. Znali su što rade loše i time se hvalili (originalni naslov je bio Prepovedana avantura...).

Englezi imaju lijep pregovor - don't do the crime if you can't do the time...
(+2)sviđa mi se
lynx16. 04. 2014 22:13:27
Da, po domaće nedostatak reakcije bio bi korupcijski čin.

Sad znamo da vole info s terena, pa ljeti molim ne šutite kad vidite glupost.

Englezi velik nasmeh
sviđa mi se
viharnik16. 04. 2014 22:15:39
Ovdje je riješavanje slučaja, ne tko stoji iza. Za mene prespana noć u planinama još nije kampiranje. S druge strane Čoklu ne mogu izdati račun jer ga nisu vidjeli spavati u šatoru. Ako htjeli oglobliti nekoga, članovi TNP-a trebaju direktno sresti opravdane prekršajce po njihovim standardima. Isto kao da policija postavi radare noću na cesti i ode spavati, ujutro elektronički odabere što su uhvatili. Novac preko neta po meni služe samo dionički lobisti, i oni trebaju dobre svjetske veze s kolegama, halo?
sviđa mi se
lynx16. 04. 2014 22:30:54
Bez obzira na ono što mislimo, očito su imali dovoljno utemeljenih razloga. Naravno, moguća je žalba na drugu instancu.
sviđa mi se
polh17. 04. 2014 00:07:23
Prav je da se radi red i postavljaju određena pravila, ali treba birati primjere s razumom. Po takvoj logici će uskoro početi slati račune za hodanje poslije 9 sati navečer zbog smetnje noćnog mira okoline uz planinske staze.

Zar bivakiranje nije dio planinarstva? Kažu da su išli gore +6h i stigli na vrh prema kraju dana. Jasno je da su otišli gore da bivakiraju ali to je i sigurnija opcija u odnosu na odmah silazak poslije +6h uspona, ako se netko odluči poslije posla na dugu turu.

(+3)sviđa mi se
risto17. 04. 2014 07:12:37
Kakva je razlika između bivakiranja i šatorenja?? U trajanju! Jedna noć ili
više! Je li dopušteno prespavati/bivakirati
jednu noć u šatoru ili bivak vreći? Ako nije dopušteno onda je ograničena sloboda kretanja odnosno
moraš se u TNP-u neprestano kretati da ne kršiš "njihova" pravila.
Što dobiješ ako osla pošalješ na fakultet? Fakultetski obrazovanog osla!
Nema nam pomoći.
Inače je hodanje u planine intimna aktivnost svake pojedince i ne nadutost!
sviđa mi se
zippo17. 04. 2014 07:12:51
viharnik, i meni nije jasno u kojem svijetu živiš.
Ono o policajcima koji postave radare i sljedeći dan samo očitavaju ... hahaha, pa nećeš nam reći da se bojiš da će tek jednom u ružnoj budućnosti izumiti stacionarne radarevelik nasmehvelik nasmehvelik nasmeh

kako bi ti riješio problem smetlišta i ostalih prekršaja koje bi ovlasti morale sve uhvatiti uživo? Poslao u planine ljeti 100.000 nadzornika da paze svakom za stražnjicom kamo će staviti praznu limenku od piva ili redbula, praznu konzervu ili tampon? Pa mučio svakog kmjera koji podere smreku ako ju je dosljedno prijavio za seču?

Jedna sama usta o nekakvom normalnom bontonu prema građanima, na leđa nam bi natovario nadzor čovjek po čovjeka kao prije desetljeća u Rumunjskoj. Što sam želiš toga, samo ne ovdje!
(+2)sviđa mi se
viharnik17. 04. 2014 08:12:38
Gledaj Zippo, ja ovdje ne prodajem nikakva neosnovana nadutost. Ljeti sam sam vidio na vlastite oči pune bivake i razgovore s našima da stranci koriste bivake kao bungaleve i nigdje se ne miču. U Vratih samo nekoliko metara od glavne ceste stranci su navečer postavljali šatore, divljih sječa bilo je dosta u Medvodama i legalno i na Pokljuki, cijele čiste površine!. A gdje su tada bili vrli TNP-ovci. Ni ruševine ne znaju izresati na zaraštenim stazama. Takvo skupljanje novca samo preko neta je nezakonito i barbarstvo. Najbolje da im Čokl napiše natrag obranu da je njegov članak na Rjavini bila samo parodija na TNP, onda neka se obrišu pod nosom jer su ionako potpuno bez dokaza. Zippo, neće dugo trajati pa će i autonomne radare početi postavljati samo kod nas u Slovenijicool. Upravo prije nekoliko dana vratio sam motorne kose Makita, dvotaktne, napravljene u Kini s hibom, iz SAD četiri taktne super i bez problema. Prvo sam odnio u servis gdje su mi zamijenili karburator, što nije popravak. Serviser se smijući kaže da će sa mnom imati još problemazmedenzadrega. Drugi put sam vratio u trgovinu (osam dana za zaštitu potrošaca), gdje su mi isplatili novac natrag, ja njima pa ERC-China Makituvelik nasmeh. Danas 200eur nije baš malo novca.
(+3)sviđa mi se
GregorC17. 04. 2014 09:46:16
Mene stvarno zanima zašto onda nisu uvijek tako dosljedni pri izdavanju kazni? Ili možda ide za osobnu zamerku? Opet se pokazalo da smo kod nas papističniji od pape.
(+3)sviđa mi se
Stranica:1234
Za objavu komentara morate se prijaviti:
Korisničko ime:
Lozinka:
Prijava
Ukoliko još nemate korisničko ime, morate se prvo registrirati.
         
Copyright © 2006-2026 Hribi.net, Uvjeti korištenja, Privatnost i kolačići