|
| Krištof Kumprej18. 04. 2011 23:18:58 |
Bravo Janez, sva čast - i to sam u zimskim uvjetima na prilično opasnoj gori. Čestitke
|
|
|
|
| Edina19. 04. 2011 06:22:47 |
Da, stvarno što kaže Krištof, čestitke za podvig i od mene i hvala za brojne priloge na ovim stranicama; sinula ideja ili se podsjeti neke lijepe ture
|
|
|
|
| JTrogar20. 04. 2011 20:52:07 |
Hvala obojici.
|
|
|
|
| miksmajster15. 06. 2011 22:16:30 |
kakvo je stanje na mrzloj gori? još ima li snijega? lp
|
|
|
|
| Jany2. 07. 2011 18:01:05 |
Danas sam popleo na Mrzlu goru iz Mrzlog dola nad Okrešljem zapadnim grebenom. Uspon je zahtjevan, iako su nedavno obnovili markacije, kojih nema puno, ali su tamo gdje su stvarno potrebne. Čestitke markacistima. Neophodna je kaciga, put izložen i zahtijeva siguran korak. Snijega više nema. LP svima
|
|
|
|
| Mali Gobar8. 07. 2011 15:40:00 |
No, danas sam bio na vrhu i ja. Ovog uspona sam se neizmjerno radovao već duže vrijeme. Iako sam kasnio (iz koče pod Rinkom tek u 5:45), do Okrešlja sam trebao manje od pola sata, do odcepa za Mrzlu goru pod Savinjskim sedlom oko 45 minuta, društvo mi je pratio Boštjan koji je nastavio prema Skuti pa Rinkama i vraćao se preko Turskog žleba (Boštjan, ispravi ako sam loše zapisao). Put (ili smjer, ako hoćete) s Okrešlja preko zapadnog grebena na Mrzlu goru specifičan je, to drži. Ali po meni uglavnom iz dva razloga - pun krusljivog kamenja koje u plezalnom dijelu stvarno je opasno. Bez kacige ovaj uspon izuzetno je rizičan. Drugi razlog su problemi s orijentacijom. Ali mislim da krivnju ne valja tražiti kod markacista, jer su po meni dobro obavili posao. Više mi se čini da je problem u činjenici da Mrzla gora nudi svom gostu više slobode u odabiru smjera nego obično. Tako iskusni gornik može markacije na putu gore uzeti samo kao vodilo za pravi smjer, a liniju uspona odabire sam. Zaštita gotovo nema - činjenica je da su i zaštite za 95% posjetitelja planina jasan znak da su na pravom putu. Ako sve ovo zbrojimo, dolazimo do zaključka da uspon nije toliko problematičan zbog nekih alpinističkih elemenata koje je pametno ovladati ako idemo na Mrzlu goru, nego znatno više zbog drugih faktora. Na svaki način o ovoj gori ne možemo i ne smijemo govoriti kao o pogodnoj za početnike, ali u društvu iskusnog gornika, s odgovarajućom opremom i znanjem brzo postaje prava ljepotica, od kojih bi po meni moglo biti više tako uređenih. Posebno budite pažljivi na markacije pri spustu, tu se najlakše izgubiti, Mrzla gora pak lahkomislenosti ne oprašta baš često. Još nekoliko fotografija koje kažu više ... Ljep gornjički pozdrav, vidimo se gore! Jure
|
|
|
|
| velkavrh8. 07. 2011 17:02:44 |
Čestitam, Mrzla gora mi se čini špica Kamniškosavinjskih, jer je tako jedinstvena, čista, prvinska. Ja sam otišao gore prije nekoliko godina od Ledina. Gore nas je otišlo pet, od toga tri dame. Jedina nevolja bila je negdje na sredini na povratku, gdje smo morali koristiti vrv za spust. Ako sam dobro shvatio ti si otišao gore od Ledina (iz koče pod Rinkom), tako kao mi. Najhecniji dio je gdje moraš zajahati greben, barem mi smo ga, vrijedi spomenuti da smo imali vjetar. Jany je otišao drugde. Malo čudan put si spomenuo za Boštjana. Nije mi baš jasna. Želim ti još više tako lijepih uspona, slikice su super.
|
|
|
|
| Mali Gobar8. 07. 2011 22:07:52 |
Hja, sad stvarno ne znam više kako se tu kaže - u svakom slučaju sam prošao mimo Čajzovog skloništa na Okrešlju, parkirao sam dolje pod Orlovim gnijezdom, na kraju ceste u Logarsku dolinu. Ovaj put uvijek biram kad idem prema tom kraju alpa. Greben sam i ja "jahao", vjetar je bio i to jak. Odličan mi se činio i mostić malo pod vrhom, pred tom prečkom gdje lijevo desno ni ničeg, samo stijena s jednog grebena na drugi. Problema pri silasku nisam imao, ali ima par mjesta gdje treba biti jako oprezan. Ali se slažem, kao što si rekao - jedinstvena i prvinska. Ljepa. Za Boštjana ne znam točno gdje je išao, ali sam napisao neka me ispravi ako se varam. Madonca, imam lošu savjest, toliko puta u ovom kraju, a nisam 100% s imenima ... 
|
|
|
|
| velkavrh9. 07. 2011 05:11:53 |
Sad razumijem, nisi otišao od Ledina, sklonište pa misliš malu drvenu kućicu koja je tako mala da se jedva tri stisnu unutra. Mi smo je zvali pasja kućica pa neka mi se oprosti izraz. Otišli smo dakle istim putem na vrh. Ide se i s druge strane, samo ta putanja je još ekstremnija. Lijepo se imaj. Za par dana idem na Jalovec iz Tamra. Ako te zanima javi mi na privatnu!
|
|
|
|
| potepinka9. 07. 2011 09:02:09 |
Čajzovo sklonište je prilično fina brunarica i stoji par metara prije Doma na Okrešlju. Rinka je vjerojatno Mali Gobar mislio slap Rinka, a ne planinu. Pretpostavljam da sklonište koje ti imaš na umu, Velkavrh, je ono tik pod vrhom Savinjskog sedla (na slici). Put za Hladnu goru, ako dolaziš s Okrešlja, se odvaja ranije. Nadam se da vam ovo pomaže
1
2
|
|
|
|
| Mali Gobar9. 07. 2011 10:05:41 |
No, sad je jasno. Naravno sam mislio slap Rinka, na onih tri druge Rinke teško parkiraš . Čajzovo sklonište o kojem govorim opisala je Potepinka i stvarno je kraj Okrešlja. "Pasje kućice" nisam vidio jer put već prije skreće desno na Hladnu goru. Drugi put o kojem govoriš vjerojatno onaj mimo Škafa iz Matkovog kota. Treba ga prehoditi, onda javim je li teži ili ne. Može i zajedno. Jalovec iz Tamarja? Jasno, idemo. Već pišem ZS. LP svima Jure
|
|
|
|
| velkavrh9. 07. 2011 18:04:15 |
Čajzovo sklonište uopće još nisam vidio. Sad mi je sve jasno. Ja sam išao s Ledina.
|
|
|
|
| jprim12. 07. 2011 10:04:38 |
Ako je tako kot praviš, onda res čestitke, za mene će možda ostati uvijek hladna i ...
|
|
|
|
| Lisa13. 07. 2011 08:50:51 |
Edina - čestitke! Jesi li silazila istim putem ili na Okrešelj?
|
|
|
|
| urbancek13. 07. 2011 15:02:52 |
Danas sam prvi put obavio turu Ravenska Kočna - Hladna gora i po istoj stazi natrag. Moram reći da sam imao jutros knedlu u grlu, glede na vrijeme (vjetar i nič jasno) i sve pisarije o najtežoj gori KSA i kako je opasna itd... Mogu reći da gora nije noben bav bav... Meni se sploh nije činila teškom. Edino što je potrebno je koncentracija i izdržljivost te dobra vidljivost, o nekoj težavnosti nema govora. Varovali su mi se činili dovoljni, tako da i s te strane ne znam zašto toliko pisarije... Od žičnice do vrha sam utrošio 3 sata i ne 5 i pol sati koliko piše u opisu. Nazad sam hodao i približno 3 sata, zajedno s malicom i drugim postankima. Mogu reći samo da je tura fajn
|
|
|
|
| jprim13. 07. 2011 17:03:17 |
Urbanček, lijepo, tako kao što si ti sad rekao svoje osobno mišljenje ... tako ga mogu i drugi. Al, ne? LP!
|
|
|
|
| urbancek13. 07. 2011 17:35:51 |
Naravno. Zaboravio sam dodati da je moj opis subjektivan. Je pa res, da često zaboravljamo, da smo si ljudi vrlo različiti, s vrlo različitima sposobnostima, tako i ova tura može za nekoga biti vrlo zahtjevna... LP!
|
|
|
Za objavu komentara morate se prijaviti:
Ukoliko još nemate korisničko ime, morate se prvo
registrirati.