Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Korisničko ime:
Lozinka:
Prijava
Još niste registrirani? Registracija.
Zaboravili ste lozinku?

Nema više besplatnog spašavanja

Ispis
turbo18. 10. 2010 17:55:32
Ljubitelj gora,
novac u ovom i sličnim slučajevima naravno ne igra ulogu. Važan je "princip". Oni koji poznajemo Bojana_A, bilo osobno bilo iz dopisa koje redovito objavljuje, znamo da nije "pustolovac". Da ne ide dok može i onda zove pomoć. Naprotiv, iskusan i obučen planinar. Da je tako, dokaz je upravo u njegovom slučaju spašavanja. Trezveno je (ili su) procijenio kada odustati i što učiniti (pozvati GRS). Da nije, GRS bi vjerojatno isto intervenirala, ali tada bi crna kronika bila stvarno crna.
Poanta je sljedeća:
koliko psiho-fizički nepripremljenih i/ili neopremljenih planinara koji su se onesvijestili ili zvijali gleženj ili slično lakše ozlijedili i spašeni dobili račun i platili ga.
Bojim se da je i ovdje kao u prometu. Simpatična plavuša dobije samo opomenu od policajca jer nije vezana, dok ja moram platiti nekoliko desetaka. zavijanje z očmi
Pravila igre nisu jasno postavljena, po mom skromnom mišljenju. Ili bolje, tko pije približno se zna, tko će platiti ni približno mrk pogled
sviđa mi se
JusAvgustin18. 10. 2010 19:20:21
opet otkrivamo toplu vodu. stvar nije uređena kako bi trebala biti i nekoliko naših potpisa (potpišem prvi pametan dokument) to neće promijeniti! potpišem se i pod post turbota!
Pa po pameti!
sviđa mi se
ljubitelj gora18. 10. 2010 19:30:31
Bla bla bla - to leti na filozofe, ako su i povrijeđeni plaćali račune i bili pravilno opremljeni, recite mi, kako se dodatno osiguram, recimo gdje se upisati da mi osiguranje pokrije troškove spašavanja ako mi se što dogodi.

sviđa mi se
turbo18. 10. 2010 19:47:23
Na tri strane imaš odgovore kao na dlanu, ako ti to ne dovoljno onda pogledaj debatu na istu temu na Gore-Ljudje.

"najbolji susjed" zmeden ima sve pokriveno
sviđa mi se
ljubitelj gora18. 10. 2010 19:49:38
Nije mi se da, brat, ali je li to PZS ili PD koji mi je najbliži.
sviđa mi se
JusAvgustin18. 10. 2010 19:52:53
onda nemoj pitati, ili još bolje. nigdje ne idi, pa TI SE NIŠTA NEĆE DOGODITI...
sviđa mi se
ljubitelj gora18. 10. 2010 19:53:55
...nema šanse, ne mogu...postao sam ovisnik o planinama. Neki su ovisni o alkoholu, neki o cigaretama, drugi o drogama, ja o brežuljcima....ljubitelj gora velik nasmeh
sviđa mi se
JusAvgustin18. 10. 2010 19:56:23
nasmeh najbolje...
sviđa mi se
janna18. 10. 2010 20:39:02
Ljubitelj gora, nemaš pojma o čem govoriš ... i ne znaš ni koliko stvarno košta sat leta helikopterom. Dobar prijedlog je da stvarno nigdje ne ideš! U slučaju da ti kod kuće na kauču slika na glavu padne, te spasitelj dolazi po tebe, pa još tu pomoć imaš uključenu u osnovno zdravstveno osiguranje ... ako slučajno to nisi znao.
Treba razmišljati, da bismo barem malo doprinijeli kakvom rezultatu.
Matta, potpisujem se pod tvoje pismo PZS-u, pa i pomažem nešto napisati.
sviđa mi se
ljubitelj gora18. 10. 2010 20:54:29
Što sam sad napisao, nešto takvo?zadrega
sviđa mi se
IgorZlodej18. 10. 2010 20:57:00
Bojim se da naše osiguravajuće nisu zainteresirane za ovakvo osiguranje, jer da jesu, bi već davno ponudile neki povoljan paket. Da bi PZS sa svojih oko 50.000 članova išta pomakla u pozitivnu stranu jako sumnjam, naročito jer je postotak rizičnih slučajeva izuzetno mali. Ja sam kao i mnogi našao rješenje kod susjeda na sjenčnoj strani Karavanki, naravno se nadam da mi to nikad neće trebati.
sviđa mi se
potepinka18. 10. 2010 21:17:14
@turbo: plavuše imamo tu smolu da nas zaustavljaju plavuše u uniformi koje mnogo radije pogledaju (i nešto propuste) tamnolasog planinar...velik nasmeh
(ovo je mimo teme)

Na temu: U PZS smo povezani preko naših PD u koje smo uključeni. Dakle jedna mogućnost je da svatko u svom matičnom društvu pokrene inicijativu za promjenu osiguranja. Prilike za pokretanje takvih inicijativa su zajednički pohodi gdje se skupi više ljudi, neka društva imaju prednovogodišnja okupljanja, martinje, pa općinski zborovi...
Vjerojatno kad bi na PZS "pritisnuli" iz više društava, bili bi primorani dogovoriti još neke vrste osiguranja sa osiguravateljem. Kao Savez lakše dogovaraju bolje (i jedinstvene) uvjete nego svako društvo posebno. Osiguravajuće police su navodno "žive" stvari i uvijek se može nešto dodati, popraviti, poboljšati...

Slažem se i s prethodnicima da takvo osiguranje ne bi značilo da svatko kome se ne da više hoditi odmah zove spasitelje. Ni AMZS ne zovemo svaki put kad nam se ne da voziti...
sviđa mi se
lepenatka20. 10. 2010 09:00:46
Matta, s obzirom na to kako su aktivni Tadej i ostali momci koji su pokrenuli ovaj veliki zanimljiv i vrlo koristan projekt hribi.net, vjerojatno će tehnički najbolje moći pomoći.
Što se tiče masovnosti sudjelovanja mislim da ni to neće biti problem.
Dok sam ne naiđeš na nešto kao BojanA, uopće ne razmišljaš o tome.
Lijep dan svima
sviđa mi se
potepinka20. 10. 2010 09:23:56
Matta, jasno mi je da osiguranja sklapa PZS i možda sam malo nespretno napisala. Ali PZS može sigurno uvijek dopuniti, promijeniti itd. već sklopljene police po kojima smo osigurani.
Ali tako je, ako nitko ne pokaže interesa, stvari se obično ne miču...

Budući da PZS se sastoji od PD, htjela sam samo dati ideju da možemo i u našim matičnim krugovima pokrenuti neku akciju. Tako se brzo može skupiti više potpisa. Razlika je nekoliko stotina s portala ili nekoliko tisuća s pohoda od Litije do Čateža (ali treba kontakt s organizatorima), plus tamo neki medij može posvetiti riječ ili dvije o temi...

No, prije nego skrenem... Što više adresa stigne na PZS, prije će... (biti što god bilo).

Tehničku provedbu na ovom portalu momci će sigurno riješiti.nasmeh
sviđa mi se
IgorZlodej20. 10. 2010 10:53:08
Vidim da ste rješenje našli u PZS, toj PZS koja otkad postoji nije pronašla ni rješenje da bi osigurani tj. članovi PD sa plaćenom članarinom bili ovlašteni na dnevnu naknadu u slučaju bolovanja zbog nesreće u planinama. I za takve slučajeve se moralo individualno osigurati, npr. u okviru životnog osiguranja kod nekog ponuđača ili kolektivno nezgodno u službi, ja srećom imam oboje, plus minimalno štedim. Ali ne shvaćajte me krivo, nisam protiv osiguranja i bio bih prvi koji bi koristio uslugu u okviru članstva PD. Sigurno netko od korisnika portala bolje zna za osiguranja ili radi u nekoj osiguravajućoj i mogao bi bolje objasniti i ukazati rješenja ako ih ima. Koliko znam, nijedna naša osiguravajuća to ne nudi i PZS to neće ni natjerati ako nema dobiti tj. toliko tisuća osiguranih i toliko spašavanja (nepovređenih-zaglavljenih). Sada ih ima možda 3-5 godišnje i još neke na granici gdje se odlučuje o računu tj. gdje je velika nemarnost, u što bi spadalo i kad noć zaskoči nekog bez svjetiljke u planinama, ne može sići u tami, izgubi se jer nema karte ili se nije dobro pripremio za turu itd.
sviđa mi se
jozo21. 10. 2010 15:11:32
http://www.grzs.si/?MenuID=1&NewsID=983

Možda se ipak dobro izide za Bojana i njegovog soplezalca! Posebno zanimljiv je zadnji pasus. Ako je tako, onda stvarno ne vidim razloga za izdavanje računa! Lp J
sviđa mi se
heinz21. 10. 2010 17:26:15
Ako drži ono što je prije nekog vremena napisano u zadnjem komentaru na G/L, da onaj koji je pomogao tj. napisao izvješće treba za izdani račun, uopće ne znam čemu su potrebna objašnjenja, isprike itd.
Svi se jednom za svagda razjasnimo da znamo što tko od nas može očekivati u datoj situaciji..
sviđa mi se
šerpa21. 10. 2010 17:41:21
Potpuno korektno s strane GRZS-a, pričekajmo što će reći veleumi na Upravi za zaštitu i spašavanje. Da se razni državni organi potpuno po svom tumače propise (i zatim država na račun njihovih felerja isplaćuje debele odštete oštećenicima!!) već smo navikli...
sviđa mi se
zippo22. 10. 2010 10:32:34
Došao je odgovor predsjednika PZS-a:

http://www.gore-ljudje.net/novosti/60121/

na otvoreno pismo naše članice, bravo matta za konkretnu akciju

http://www.gore-ljudje.net/novosti/60116/
sviđa mi se
šerpa22. 10. 2010 17:14:27
Matta, dobro napisano. Nadam se da vodstvo PZS-a ozbiljno razmišlja o ovom problemu i da odgovor predsjednika nije samo lijepa riječ. Zima će biti duga i nadam se da će proljeće donijeti nešto pozitivnog s vrha PZS-a.
sviđa mi se
Stranica:12345
Za objavu komentara morate se prijaviti:
Korisničko ime:
Lozinka:
Prijava
Ukoliko još nemate korisničko ime, morate se prvo registrirati.
         
Copyright © 2006-2026 Hribi.net, Uvjeti korištenja, Privatnost i kolačići