|
| SunBurned23. 08. 2011 22:49:21 |
Pohvalno je, da ste se skrbno pripremili. Ali tvoje moraliziranje izgleda pomalo komično kad vidiš momkovu nezaštićenu glavu pod strmim zidovima i njega neosiguranog pri jeklenici. Čak i odraslima ponekad klizne "omekšana" noga sa skobe, a kamoli djeci. Bez ljutnje
|
|
|
|
| muhicka24. 08. 2011 16:28:45 |
Oprosti, možda si ti bio taj u opancima?! I ne budi previše uzrujan, možda se čak slažeš da je obuća najvažnija i naravno vrijeme, da ne letiš i ne tjeraš dijete previše, da uzmeš vremena za odmor i ne planiraš predugih tura u jedan dan. Naravno da ga namjeravam opremiti sa svime ostalim, jer je jako oduševljen visokogorjem i vodit ću ga češće sa sobom. Do sada smo posjećivali npr. Golico, Porezen, Velika Raduha, Okrešelj... Ne moraliziram, samo pišem što vidim i objavljam neku lijepu sliku. Lp do sljedećeg izvješća s terena
|
|
|
|
| smidov david24. 08. 2011 16:34:05 |
Muhicka možeš li mi dati neku informaciju jesu li već postavili novi žig na V. Kaninu ili ga još uvijek nema??? Hvala Lp DAVID
|
|
|
|
| IgorZlodej24. 08. 2011 16:46:53 |
Žiga nema, i ne znam hoće li ikad biti. Polako će sve opet biti prvobitno.
|
|
|
|
| grajbos24. 08. 2011 17:08:10 |
Nažalost slažem se s SunBurned-om... Prvo treba pometat pred svojim pragom, tek onda pred drugima. Nažalost je tvoj sin bio jednako, ako ne još više izložen opasnosti od onog momka s opancima. Znaš, ne možeš si zamisliti kakve posljedice može imati jedan kamen promjera 1cm koji padne s velike visine. Predsjednica PD mi je objasnila/rekla da se to dogodilo njezinoj planinarki. Taj kamenčić se samo čuo kad je udario u kacigu, na kacigi je bila konkretna pukotina... Kaciga samo za smeće. Zato pametno u planinama.
|
|
|
|
| IgorZlodej24. 08. 2011 17:25:55 |
Kanin, Mangrtsko sedlo, Vršič i slične dostupne destinacije, osim dobro opremljenih goraca, često posjećuju i obični izletnici koje bliskih staza zavede i odjednom se nađu na pravi planinskoj stazi kojoj nisu dorasli sa obućom koju imaju i bez odgovarajuće opreme. Naravno, pamet im ne seže tako daleko da se žičara pokvari, da plaz zaspe cestu i moraju pješice u dolinu, tad bi mogli imati ozbiljne probleme. Zato u visokogorje, čak i žičarom, uvijek u odgovarajućoj obući i s opremom.
|
|
|
|
| urbancek24. 08. 2011 17:28:30 |
...i svatko to ne zna... mali kamen s velike visine je praktički kao izstrijelak...
|
|
|
|
| Flora124. 08. 2011 19:03:21 |
Muhicka, čini mi se da se ti previše razburuješ i ruka na srce, u tvom slučaju moraš biti samokritična jer su sugovornici dali vrlo vrlo dobronamjerni savjet. I meni je žao što tvoj sinek nema kacigu na glavi i nije osiguran. Nehotice mu može kliznuti, pa makar ima ne znam kakve cipele . Smo ljudi. Ja sam bila jedina s kacigom kad sam jednog dana skočila na Prestreljenik, pa su me gledali kao da sam Marsovac. Potpisujem se pod grajbosa, zlodeja, urbančeka i onog opečenog suncem (sunburned) 
|
|
|
|
| jprim24. 08. 2011 20:41:00 |
da, kucelj stvarno prati, , ... ali misliš da može produžiti ruku kao u nekom crtanom ako zdrsne.
|
|
|
|
| smidov david24. 08. 2011 21:00:31 |
Igor zašto tako kažeš, zašto je onda u slovenskoj proširenoj transverzali ako ne smije biti žiga. To je stvarno malo smiješno ako bi žig ukinuli. Molim te, ako možeš nešto doprinijeti, da požuriš stvar oko postavljanja žiga. Žig gore nikome ne škoduje, a koristi skupljačima. Lp David
|
|
|
|
| IgorZlodej24. 08. 2011 21:08:43 |
Ne želim polemike oko toga, ali ipak kažem da sam 12 godina radio na planinskim stazama, postavljao žigove i kutije, pa smjernice, pa nađe se netko tko mi prijeti tužbom jer sam mu sa sličnomišljenicima spriječio strpati Aljažev toranj u muzej, pa sam rekao što mi treba to i prestao. Nasljednika trenutno nema.
|
|
|
|
| urbancek24. 08. 2011 21:13:05 |
Čak i na "glavnoj" transverzali imaš vrhove sa izbrusanimi, otkinutim žigovima, da o knjigama za upise ne govorimo... I to je sramota za narod kojem bi planine trebale puno značiti ili biti veliki dio tradicije, povijesti...
|
|
|
|
| SunBurned24. 08. 2011 21:20:23 |
@muhichka Na tvoj dopis reagirao sam jer mi je kontrast između napisanog i fotki stvarno jako zabavan (izgleda da imam malo zloban smisao za humor ). Tvoje karanje opančara&co. onda izgleda kao moraliziranje. Inače možeš i mene optužiti za licemjerje jer ni ja nemam kacigu.  Slažem se da su na lakšim stazama stvarno najvažniji siguran korak u odgovarajućoj obući. Obvezni i flasteri za udarene lakte jer završimo na guzu prije nego shvatimo što se dogodilo. Za bistriju glavu u ovoj znojnoj vrućini nije loš ni isostar u vodi, čudesan učinak ima i bijeli pokrivač za glavu, možda mokra majica oko glave. Obvezna oprema u borbi protiv nepredvidivosti i kišni ogrtač, kapa, rukavice, baterija. I vremenska rezerva kao što si već napisala. Kod punjenja ruksaka uzeti u obzir da će možda trebati prespavati negdje iako ste planirali samo jedan dan. Još o osiguranju (iz vlastitog iskustva). Strah od visine i povezane meke udove (ako je čovjek podložan tome, za tvog sina se još ne zna) dolazi munjevitom brzinom, u par sekundi. Dovoljno je neka "bezazlena" 10 metarska provalija pod nogama. Ja sam se to glupo riješio gomilanjem iskustva tj. kilometraže. Mnogo korisnije bi bilo korištenje osiguranja jer bih mnogo brže napredovao i ne izlažio se opasnosti. Veseli me što za sina planiraš tu drugu metodu. Još puno veselja u planinama i lp.
|
|
|
|
| VanSims24. 08. 2011 21:32:39 |
Neki očito idu gore samo zbog žigova. Za transverzalu bi trebalo biti dovolj i slika, ne? Što se tiče gornjih fotografija naravno je neodgovorno - bez kaciga i bez samovarovanja barem za dijete. Ali su još gori bosi oni petama i opankama (pretpostavljam da ni druge opreme nisu imali). Gospoda iz Italije može nam doći šetati s psom po osiguranim stazama jer je to u njezinoj zemlji zabranjeno kao i u većini alpskih zemalja kod nas samo riskira da je netko ljubazno upozori. Za sebe svatko sam odgovoran i ako njima nije stalo za sebe zašto bi meni, dokle ne ugroze druge. Kad se dogodi nesreća onda su naravno svi drugi krivi samo oni ne.
|
|
|
|
| Okmodko24. 08. 2011 21:44:24 |
Ovdje na hribi.net svi samo se svađaju.
|
|
|
|
| Jany24. 08. 2011 22:06:50 |
Hribi.net je portal na katerem izražamo svoja mišljenja, hvala Bogu, se ne svađamo @Okmodko. Ako neki misle da je dobra obuća, dovolj vode i kreme za sunčanje dovolj za visokogorje, treba ih opomenuti da to nije istina i u tome ne vidim ništa loše. Ako isti oni još pokazuju prstom na druge u opancima, toliko više.
|
|
|
|
| smidov david25. 08. 2011 07:41:04 |
Igor, moje mišljenje je potpuno isto i sve pohvale ako si spriječio takvu norčariju oko tornja. Za žig mi možeš savjetovati na koga se obratiti da ga malo pitam oko toga, ako nisi više aktivan na tom području.
|
|
|
|
| šlosar25. 08. 2011 08:49:39 |
Kanin nema za Bovčane nikakve cijene i zbog zanemarivanja staze vratit će se u prvobitno stanje. Nekad smo se djeca snalazila i štempelj isjekli kar iz krumpira, po Igorju dakle nemaš drugog - probaj
|
|
|
|
| strelec195425. 08. 2011 10:17:35 |
Opet vruć dan, ali ugodna temperatura bila je na Visokom Kaninu. Za one koji skupljaju žigove vjerojatno loša volja opravdana, ja nisam ni pogledao je li žig u "kutiji", dobro se vidi snaga munje kad se razjari oluja.
|
|
|
|
| clo25. 08. 2011 10:35:43 |
VanSims ne slažem se da idu neki na planinu samo zbog žiga, treba pomisliti i na djecu, žig je kao užina u planinama (to je za njega u planinama nešto posebno) vrlo dobra motivacija za dijete (slika nije toliko važna). Možda nikad nisi vidio dijete s iskricama u očima kako žiga u svoju knjižicu Mladi planinac? Igor slažem se, zašto bi nešto radio ako možeš dobiti najviše uživajući planinu za sebe a ne da se mučiš i stavljaš table... ako bi barem još netko malo pomogao bilo bi vrijedno. Nap. Još to, nekad se žig dao dobiti i u Bovcu - mislim na TIC-u, kako je sad ne znam, teško vjerujem da još ide.
|
|
|
Za objavu komentara morate se prijaviti:
Ukoliko još nemate korisničko ime, morate se prvo
registrirati.