Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Korisničko ime:
Lozinka:
Prijava
Još niste registrirani? Registracija.
Zaboravili ste lozinku?

Kam s psom?

Ispis
Janezs16. 01. 2017 19:14:44

No pa ste se nešto naučili, sada znate kako se osjećaju šetači. kako će biti u budućnosti kod vas, tako se osjećamo mi koji još nemamo kakvog malog da nam pomogne, (mislim kužka). Mene je već dva puta na šetnji ugrizao pas, i sina koji je tada imao oko deset godina. Kad se u mene zaleti neki cucek razmišljam, da li odmah ja napravim prvi obrambeni napad ili da sačekam, jer možda cucek misli samo me uplašiti. Psi bi morali biti na javnim mjestima na povodcu i imati "nagobčnik". Inače će i u budućnosti biti mnogo toga s ovom pasjom modom.
(+8)sviđa mi se
capraibex17. 01. 2017 16:41:09
Kakav vlasnik, takav pas. Vrlo malo ih je onih koji shvaćaju da se neki ljudi boje spuštenih cuckova zbog loših iskustava. U tome je srž problema. Odmah kad pas nije na svom dvorištu, mora biti bezuvjetno na povodcu, osobito na planinskim stazama, oko postojanki, na planšarijama. Lovcima veća ovlaštenja za odstrel klateških zvijeri.
sviđa mi se
dprapr17. 01. 2017 17:39:25
Kad se piše ili komentira o psima, postoji crvena obavijest urednika o pregledu poruke prije objave.zavijanje z očmi
Da ja netko ne objavi nešto kočljivo o psima. Kao da bi posjetitelji gora - ljudi bili tako zaštićeni!
A neki ih veselo fotografiraju i objavljuju kao da su javne osobe. I to obično one koje nisu opremljene po njihovom ukusu.
(+7)sviđa mi se
julius17. 01. 2017 18:02:26
Za sve ljubitelje pasa evo ove stare prigode iz Engleske.
Preko telefona čovjek rezervira sobu u hotelu. Na kraju razgovora izrazi blago pitanje može li doći s njim i njegov pas.
Recepcioner kao iz topa ispali.
Drag gospodine, nema problema. Psi su kod nas vrlo poželjni gosti.
- ne hodaju po tepisima s blatnjavim cipelama
- ne idu spavati u cipelama
- ne brišu cipele u čaršave
- ne puše u sobama i ne tresu pepeo po krevetu
- i najzad, ne opipavaju i ne uznemiruju sobarice
(+2)sviđa mi se
dprapr17. 01. 2017 19:25:08
Ako objaviš bilo što što nije po volji ljubitelja pasa, postaješ pasomrzitelj?zmeden
I dobiješ kao nagradu neku izjavu koju nije moguće provjeriti.
Julius, ako si me i mene uključio, naravno griješiš.

Mene smeta prije svega to da se neke teme tretiraju kao drugorazredne. Dakle da se cenzuriraju i da te urednik unaprijed upozorava crvenim da samo ne napišeš nešto bogohulno što je sada prihvaćeno kao najpoželjnije, najispravnije i sploh ah i oh.
(+4)sviđa mi se
grega_z_brega17. 01. 2017 20:15:26
Ona iz "Engleske" pa svakih toliko zaokruži po FB-u.jezik
(+4)sviđa mi se
lino17. 01. 2017 20:23:21
I još jedna fotografija iz naših krajeva. Malo za šalu, malo ozbiljno - savjet nevaspitanim i neuljudnim vlasnicima najboljeg prijatelja čovjeka:
PASJI WC 500 m VIŠE UZ CESTU U GRMOVJU - NEKA VAM PAS SERJE KOD KUĆE, NE OVDJE UZ CESTU1
(+2)sviđa mi se
miri17. 01. 2017 21:02:31
Čisto je, a ne?velik nasmeh
sviđa mi se
julius17. 01. 2017 21:57:44
Zdravo!
Sve navedeno u receptorovom "odgovoru" su gola i u životu milijun puta dokazana činjenica. Nijedan pas i ni jedna životinja ne posjeduje trunku ljudske zlobe i zloće.
Idi u takozvanoj "planinskoj" sezoni u okolinu Triglava, prespavaj na Kredarici i sretit ćeš svu ljudsku kulturu.
Pijenje, vikanje, ludovanje, povraćanje, nadlegovanje ...
Pas je slika i odraz svog gospodara. Može biti samo bolji od njega.
Ako razmisliš koliko lošeg su ti ljudi, kolege, prijatelji i na kraju rođaci napravili, kosmate duše su baš blagotvorne.
Što kažeš na spasilačke pse, pse vodiče za slijepe, pse tragovače .. Kad bi u trenutku kad ti život visi o niti na licu osjetio vlažan nos spasilačkog psa, nikad ga ne bi zaboravio.
Zato sam čvrsto uvjeren u ono što mi je majka nebrojeno puta ponavljala, da tko ne voli životinje, ne voli ni ljude.
(+5)sviđa mi se
mukica18. 01. 2017 06:06:22
Julius, potpisujem...što si napisao je čista istina nasmeh obično kažem svi koji vole životinje su dobri ljudinasmehnasmehnasmeh
(+1)sviđa mi se
turbo18. 01. 2017 07:00:36
Na ovoj planeti smo bili potpuno sami. I od svih živih bića koja su živjela u našoj blizini, samo se pas sprijateljio s nama.

Maurice Maeterlinck

Samo rijetkim psima uspije podići svog gospodara na svoju razinu inteligencije, vrlo često se događa da mi ljudi prisilimo svoje pse da se spuste na našu.

James Thurber
(+3)sviđa mi se
sla18. 01. 2017 07:47:09
Od zadnjih objava samo je "capraibex" napisao pametne riječi.
sviđa mi se
SamoK18. 01. 2017 08:16:30
O, hvala, sla, što si nam to javila. Stvarno nisam više znao što misliti.
sviđa mi se
dprapr18. 01. 2017 08:29:03
Mukica, čista istina?zmeden

-ne hodaju blatnim cipelama po tepisima
-ne idu spavati u cipelama
-ne brišu cipele u čaršave
-ne puše u sobama i ne tresu pepeo po postelji
-i na kraju, ne opipavaju i ne nadleguju sobarice

Sve gore navedeno bi se moglo zvati gluposti na kvadrat. To je slično onome kad su preporučivali proizvode bez kolesterola, a oni ga u osnovi uopće nisu imali.

Jasno je samo gdje vodi nametanje "ljubavi" prema psima.
Dakle oni koji ne vole pse su loši ljudi? Ako ne spavaš s psom u istoj sobi, si loš čovjek? Ako ti netko drugi ne dopusti spavati sa svojim psom na zajedničkom krevetu, je loš čovjek? Ako te upozori na "kakicu" ili na nadlegovanje tvog psa, je loš čovjek?


Oglasio sam se još jednom (zadnji put), jer nisu razumijevani moji komentari. Ponavljam još jednom da me najviše smeta nametanje svoje ljubavi prema psima drugima. I suradnja medija, uključujući Hribi.net, koji u korijenu guše drugačija mišljenja.
Je li bilo prošli put crvena obavijest prije komentara o posjetiteljici planina koja nekim prolaznicima nije pozdravila i bilo puno "pljuvanja" po njoj? Ne znam, ne sjećam se, ali je tema uklonjena, što je bilo jedino ispravno.

Julius, kakvo ponašanje nekih u planinskim koćama nema nikakve veze s psima.
Vjerujem da je krajnje neprikladno za posjetitelje planina. Zbog toga neki više ne prelazimo prag planinskih koća.

(+8)sviđa mi se
lubadar18. 01. 2017 09:16:59
Mene još nijedan čovjek nije ugrizao, pas je već i to ne samo jedan.
(+1)sviđa mi se
gorolazka18. 01. 2017 09:42:55
Upoređujete čovjeka i psa? zmeden Što je pas bez čovjeka? Kućne ljubimce ne upoređujem s nama, a kamoli tvrdim da tko ne voli životinje ne voli ljude. Nisam ljubiteljica pasa, zbog loših iskustava, pa zato ni ljude ne volim? Dajte no....
(+2)sviđa mi se
potka18. 01. 2017 10:30:59
Donje tvrdnje sam samo sažela iz već napisanih korisnika.
-Vrlo malo je onih koji shvaćaju da se neki ljudi boje otpustanih pasa zbog loših iskustava. U tome je srž problema.
-Još jednom ponavljam da me najviše smeta nametanje svoje ljubavi prema psima drugima.
-vlasnici pasa ponašaju se kao da su sami
-vlasnik mi je čak prijetio tužbom, iako je bilo više od obrane

O svom iskustvu sam već napisala i još nekoliko riječi o odnosu vlasnice psa koji je napao mog, a ja sam bila u groznom strahu kada i gdje će me ugristi kad se uspravio s njuškom pred mojim očima. Osim onih klasičnih, ne radi ništa, školovan je...što gnjavim, ima psa osiguranog, kažem joj da tu prolaze i djeca, stari ljudi...da ćemo se još sresti i mora imati psa pod kontrolom, ako ne obuzdava tako velikog psa neka ga nema...no, za rastanak sam dobila od vlasnice umjesto doviđenja-blablabla
Ukratko, o svemu tome govore gornje tvrdnje, nema razumijevanja, nema empatije, nema poštovanja drugačije mislećih, nema sposobnosti pogledati u sebe i biti kritičan prema sebi i svom psu...i na kraju ignoriranje zakona.
Sve to se tiče onog dijela vlasnika pasa koji se tako ponašaju, ne razumiju ili ne žele razumjeti...i nikako ne onih koji sa svojim četveronošcima uživaju i odgovorno dopuštaju uživati i drugima...


(+4)sviđa mi se
robi210718. 01. 2017 12:09:28
Dodat ću nešto ovoj temi, ali više s biciklističkog gledišta, jer sam imao neugodna susreta s psima uglavnom kao biciklist (s puno kilometara). Ja sam inače volim sve životinje, ali dogodilo mi se već bezbroj puta da se na mene, najčešće iza mene, zaletio pas. Obično sam jače nagazio pedale i pobjegao mu, ali osjećaj nije ugodan, pogotovo ljuti čovjeka što mora bježati od psa. Već više puta sam imao volju da se okrenem i dam mu jedan pošten udarac. Možda bi ga to naučilo, jer biciklistička cipela nije baš meka. A da ne spominjem opasnost od pada. Iz vlastitog iskustva znam da za slom zgloba nije potrebno mnogo, a povrede mogu biti još mnogo gore. Istini za ljubav, većina pasa je potpuno mirna i ne zalijeću se na bicikliste, ali ipak usporim vožnju ako prolazim pored psa koji nije na povodcu. Neka mi samo nitko ne priča da psi imaju lovački nagon pa da u biciklistu vide plijen pa blablabla... Kad sam na cesti, imam puno pravo na neometanu vožnju, bez straha da će se na mene zaletiti pas (već tako ima dovoljno drugih luđaka na cesti). Zakon je i po tim stvarima jasan. Naravno mi je potpuno jasno da i pas treba svoju dozu trčanja, i protiv sam da je cijelo vrijeme na povodcu, ali neka mu vlasnik to omogući tamo gdje to neće smetati drugim ljudima. I divljim životinjama. Šteta što šuma ne može biti pseće igralište, pogotovo kad životinje koje žive u šumi imaju mladunčad. U stvari je prilično problem gdje vlasnik treba odvesti svog cučka da se izmiga. Najbolje je neki livadica dalje od ljudi, a u gradovima ponekad imaju i za to namijenjene ograde površine (jedna takva je npr. kod Štepanjca u Lj).
(+9)sviđa mi se
SamoK18. 01. 2017 12:16:33
Jedini stvarno smetajući, opasan i uništavajući faktor za životinje u prirodi je čovjek.
(+2)sviđa mi se
ljubitelj gora18. 01. 2017 12:20:52
Naša nemačka ovčarka je svaki dan u kući, spava na tepihu i potpuno je mirna. Noću spava vani.
sviđa mi se
Stranica:123...3132333435...414243
Za objavu komentara morate se prijaviti:
Korisničko ime:
Lozinka:
Prijava
Ukoliko još nemate korisničko ime, morate se prvo registrirati.
         
Copyright © 2006-2026 Hribi.net, Uvjeti korištenja, Privatnost i kolačići