Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Korisničko ime:
Lozinka:
Prijava
Još niste registrirani? Registracija.
Zaboravili ste lozinku?
  
Anketa
Ali ste letos bili na Velikem Snežniku (1796 m)?
Glasaj

Bohinj 2864

Print
viharnik28. 03. 2013 20:36:55
Izgleda, da res ne razumete mojih jasnih sporočil in po nepotrebnem spreobračate besede.Z modelom campa sem hotel povedati, da pri nas na splošno ni dobrega gospodarja od politikov pa naprej, seveda so tudi zelo uspešne družbe za katerimi bdijo dobri menedžerji, tako, da ni metati vse v isti koš.Nasplošno pa nam še ni prišlo v kri, da je treba zaslužen denar enakomerno porazdeliti na prihodnji razvoj in upravljanje firme, tako, kot so to vajeni v Nemčiji.Tam tudi dobro deluje finančna policija, zato se davek pravično steka v državno blagajno.Kako se lahko dogodi neki firmi, ki je lastnik večih bogatih družb in tarna, da nima za osnovna popravila.To se pravi izigravati državo in davkoplačevalce ter sebe prikazati v neresen položaj.Nič čudnega ni, da potem po TV gledamo obmorske palače 2000m2 površine, katere si niti tuje precej bolj stoječe firme ne bi mogle privoščiti.Ravno pred časom mi je sosed zavarovalnice Triglav povedal, da si v tujini nek močan privatnik, ki zaposljuje nekaj 100 zaposlenih ne more in ne upa kar tako kupiti avto vrednosti 50.000€.Tu pa eden odpre firmo, potem pa zopet na breme države kot upravičenec za službeno vozilo s popustom, gre takoj v prestižni nakup.Nemec, čeprav bogat dandanes gleda na vsak € in na koncu meseca ima popolno evidenco o njegovih izdatkih, denarja pa mu na koncu meseca nikoli ne zmanjka.Tudi avtomobile si tam kupujejo smotrno glede njihove uporabe in ne za prestiž, kot je pri nas v navadi.To pomeni, da si nekdo ne bo omislil karavan izvedbe, če ga sam ne bo potreboval, ali celo prestižnega terenca, če ni zelo eminentna državna osebnost in se ne bo vozil po hribu.V pogovoru z zamejcem sem doumel, da so oni z materialnimi stvarmi povsem izven ega ter napuha, daleč pred nami.In tudi tekmujejo ne v tem.Več jim pomeni dobro opravljena služba, blagostanje, trdnost, neodvisnost in zaslužene počitnice, za katere namenijo od plače prav vsak mesec.
(+10)všeč
VanSims28. 03. 2013 20:54:52
Bajno smučišče v Bohinju. Ja, takoj seveda! Napredek, turisti, zaslužek. Kdor protestira - nazadnjak, ki si ne želi napredka, zaslužka, blagostanja! Uničevanje narave? Pa kaj pol!

Ferate v visokogorju? Ne, kje pa! Tisti, ki je za je uničevalec narave, vse bi hotel imeti skomercializirano, pa turistično rajo po hribih pa vsaka koča že svoj lunapark pa ja ne smemo samo na denar gledati,...

Kje je logika? V tem pač, da ima Slovenec še iz bivših časov lobotomijo na lastno razmišljanje in se podreja nekomu, ki je kobajagi avtoriteta na nekem področju.

V prvem primeru občilom, ki v imenu tistega, ki bo od tega imel profit(hvala bogu nimam nič proti) razglaša koristnost tega za vse nas.

V drugem primeru PZS, ki je pod vplivom močnega alpinističnega lobija, ki najraje ne bi imel nobenega železja v gorah in ki tarna koliko smeri jim ena ferata pobere pa je smeri samo v Sloveniji toliko da jih pri najboljši volji v celem življenju ne moreš preplezati

Svoje doda še socialistična usmerjenost k velikim glomaznim projektom(seveda so potrebni tudi ti a ne skoraj izključno ti) namesto k drobnemu gospodarstvu zasebne iniciative. Tudi to je eden od vzrokov za danšnjo krizo. Zakaj ne raje nekaj manjših smučišč v npr. krajih, ki za Bohinjem razvojno krepko zaostajajo?

P.S.: Da se razumemo, meni popolnoma dol visi za to smučišče, zaradi njega ne bom imel ne višje ne nižje plače, če tam bo oz. ga ne bo. Slovenija je majhna država, meje so blizu tako za smučišča kot za ferate.
všeč
Holcar230. 03. 2013 22:54:11
Ne bom se več prepiral z vami, ker ste nepoboljšljivi. Z dobrimi smučišči sem mislil predvsem tista, ki so že v Bohinju in kolikor toliko v redu obratujejo in po moje res ni potrebe po novih, ko so v dolini že štiri. O napihovanju pa bi se dalo dosti povedati, poglejte, kako ste se vsi podporniki te kozlarije razpisali in v kakšnih cvetkah se izražate.
Še zadnjič bom navedel svoje razloge proti:
-več kot 30000 kubikov podrtega gozda

-ob prihajajočih podnebnih spremembah smučišče nima prave prihodnosti (izhodišče na 500 m!)

-s prenasičenostjo sem mislil predvsem to, da bi bila na 15 kilometrih 4 smučišča, kar se mi zdi preprosto preveč.TNP naj bi bil zavarovano območje narave, ne pa gorski lunapark.

Za konec bi še povedal, da smo vsi, ki se še tukaj poleg mene napihujejo, prav vsi ste laiki oz. vsaj ne sodelujete v tem projektu.Torej nimate nekega strašnega znanja o tem področju.
Res odlično načelo, da lahko narava absorbira jebeno veliko. S tem bomo še daleč prišli.Ne pozabimo, da se tukaj govori o TNP-ju.
Vsi ste res prekleto, ne vem, nevedni, neumni ali kaj, da ne razumete, kako absurdno bi bilo v Bohinju zgraditi še eno smučišče, da bi bila na dolžini 15 km na enem samem gorskem grebenu 4 smučišča. V nacionalnem parku, velikemu borih 83 hektarov.
Strokovnjaki napovedujejo, da se bo količina snega v prihodnjih 50 letih vsaj prepolovila. In to se bo stopnjevalo po načelu premega sorazmerja.
Strinjam se, da bi bilo dobrodošlo nekaj več delovnih mest, nekaj več prepoznavnosti. Ampak ne v tej smeri. Lahko bi zgradili npr. downhill proge, poletno sankališče ali nekaj podobnega. Smučišča, ki jih imamo, bodo zadostovala do neke točke, ko snega ne bo več. Kdaj bo to, se še ne ve. Nisem nazadnjak in ne nasprotujem napredku, samo pravim, da bi bilo nesmiselno graditi novo smučišče ob prihajajočih podnebnih spremembah. Dajmo s tistim denarjem raje obnoviti propadajoči hotel na Voglu. A bi se 2864 gradilo, če ne bi bilo hotela park in čoklov, ki hočejo sebe in njega potegniti iz dreka? To je sicer hvalevredno in verjetno bi tudi sam hotel storiti nekaj, karkoli bi pač pomagalo. Vendar dajete s svojim pisarjenjem (pa ne, da bi ga kdorkoli jemal resno)vodo na mlin čoklom in dobrobitu njihove familije, ob tem pa nočete spregledati povsem razumskih razlogov, ki jih navajam. Tega ne bom delal več, ker sem obupal nad konstruktivnostjo te debate, ki se je že pred časom "poslovenceljnila".

Ko se bo stvar izrodila, bomo na srečo že ostareli in ne bomo imeli moči za nadaljne prepire.
(+3)všeč
BorisM31. 03. 2013 01:26:57
Dej najprej si poglej kje je meja TNPja, Bohinska Bistrica je zunaj, na grebenu se začne pa šele na Črni Prsti.

A lahko imenuješ vsaj eno dobro smučišče tam okrog. Prav vsa so zastarela, praktično na meji uporabnosti. Prav čudno je da jim še dajo dovoljenje za obratovanje.

Vogu ti razen narave ne more dat nič drugega, proge preozke in prekratke. Povsem neprimerne za današnjo tehniko smučanja.
Kobla je propadla, kakor je bilo nazadnje rečeno naj bi del smučišča šel tudi zraven.
Sorca se ima pa itak namen navezat na novo smučišče.
In novo smučišče naj bi živelo tudi poleti (bikepark). Poleg tega je pa tudi strukturno vredu da sta smučišče in hotel v navezi. Edino smučišče pri nas ki dela plus je Rogla in to zato ker imajo terme Zreče za sabo. To je tudi model po svetu, ker same žičnice ne morejo preživet.

Pa kakor je videt te zelo motijo Čokli, če bi bil vsaj malo podjetnika, bi vedel da je dons en sam fajt da se potegneš ven iz dreka. Če ima denar, naj dela, če mu ne uspe bojo pa čez 20 let spet smrekce zrasle. Pa dej povej, zakaj bi Čokl ki že ima hotel, šel obnavljat še enega na propadajočem smučišču. Dva minusa data samo v matematiki plus, v podjetništvu žal ne.


(+6)všeč
janna31. 03. 2013 01:35:24
BorisM, se z napisanim zelo strinjam cool
(+3)všeč
viharnik31. 03. 2013 07:28:16
Problem v nepodpis za začetek projekta baje delata samo dva lastnika že obstoječih starih žičniških naprav Kobla in gostinskega objekta, ostali se vsi strinjajo v izgradnjo.Sama ne bosta nikoli zmožna obnoviti žičniških naprav, še manj jih tržiti ob zahtevnem novodobnem turizmu.Če pa bi bil projekt 2864 realiziran, bi tudi onadva prišla na svoj račun v zagon dejavnosti, saj nič ne obstoji daleč naokrog, ko se sistem smučišča 2864 ne izgradi in spravi v obratovanje.
(+2)všeč
Holcar231. 03. 2013 11:19:58
Znate brati?
napisal sem: dobra smučišča=tista, ki kolikor toliko v redu obratujejo.
pa kaj potem, če je malo izven parka. okolje je isto. pomembno je sporočilo. tisto, da lahko narava absorbira jebeno veliko. to je vaše načelo. tudi, če ga ne bi izrazili, bi se ga dalo razbrati iz vaših komentarjev.
všeč
Holcar231. 03. 2013 11:27:55
Pri čoklih je pa stvar v tem, da tega smučišča ne bi bilo, če ne bi bilo hotela park. in čoklov. kakor sem napisal, je razumljivo, da poskušajo rešit hotel. s tem denarjem bi bilo bolje obnoviti hotel na voglu. ampak se razume, zakaj ne.
(+2)všeč
CarpeDiem24731. 03. 2013 11:44:04
Tudi sam opažam izrazito nenaklonjen način pisanja do teh Čoklov, ki v bistvu sploh ne vem kdo so, niti me ne zanima kaj preveč. Slovenci (verjetno ne vsi) smo pa precej zaplankan narod in očitno ne privoščimo uspeha sočloveku, katastrofa!
(+2)všeč
Holcar231. 03. 2013 11:53:28
Pa saj pravim, da jih razumem. tudi sam bi storil kaj podobnega. vendar je treba poudariti, da tega projekta ne bi bilo brez njih in bi bilo ta denar bolje porabiti za hotel na voglu!
vsaj po moje. zdaj pa se obesite na moje mnenje in me raztrgajte!
(+1)všeč
FLEKSARCA31. 03. 2013 12:19:17
Zakaj imam občutek, da LG dobiva resno konkurencozavijanje z očmi?
(+1)všeč
Holcar231. 03. 2013 12:21:13
Mene ne briga, kakšno mnenje boste imeli o meni, ker me hvalabogu nobeden dejansko ne pozna in stran uporabljam večinoma za preverjanje razmer v gorah.
Izražati svoje mnenje menda ni prepovedano.
če nočete sprevideti povsem očitnih razlogov, ki jih navajam, raje nehamnasmeh
všeč
GregorC31. 03. 2013 12:48:58
Vogel lahko s tem projektom kvečjemu pridobi. Namen imajo namreč uvesti enotno vozovnico in promocijo. Prav tako so za ta projekt zainterisirani tudi na Soriški planini. Dejstvo je, da več ponudbe pripelje več gostov. In kaj imaš boljšega kot ponuditi gostu en dan smuko na Voglu, drug dan Bohinj 2864 itd. Zanimivo, da v tujini nimajo takih problemov, pa ima praktično vsaka vas svoje smučišče. Za Razliko od Slovenije pač lahko med seboj sodelujejo in imajo od tega nekaj vsi. Pri nas pa si raje mečemo polena pod noge in se potem naslajamo nad neuspehom.
Pa še nekaj. Na Voglu imajo praktično zvezane roke za kakršnekoli investicije (nove naprave, širjenje prog,...) ravno zaradi njegove lege v TNP. Sicer pa naj bi se to zdaj spremenilo.
Res mi je hecno, kako smo pri nas nenaklonjeni vsakršni investiciji. Podobno bi namreč bilo, če bi se to delalo bilo kje drugje v Sloveniji.
Karahawk dej enkrat končno poglej širšo sliko in boš videl, da gre tukaj za mnogo večji projekt kot le smučišče. Če bo pač zelena zima, bo toliko dlje obratoval kolesarski park in ostala letna ponudba. Pomembno je le, da bodo naprave obratovale skozi vso leto, ne le 4 mesece pozimi. Zanimivo pa je, kako se pri nas vsi obesijo zgolj na smučišče. In to, da je smučišče zaradi hotela in obratno je popolnoma logično. To dvoje pač gre z roko v roki. In trenutni problem hotela je ravno pomankanje ponudbe za goste.
(+3)všeč
Trobec31. 03. 2013 14:51:49
Joj koliko zaplankanosti in nevoščljivosti. Tipično slovensko. Nekdo predstavi neko podjetniško idejo, pa ga je treba že v kali zatret, da ja ne bi uspel. Seveda je potrebno pri vsakem takem projektu dobro pretehtati vse vplive na okolico, toda ne biti kar apriori proti.

Agrumenti, da bo to konkurenca Voglu in ostalim smučiščem, ki jim že trenutno ne gre ravno zelo dobro, pa so smešni. A sedaj je pa treba omejiti zdravo konkurenco, da lahko tisti, ki delajo slabo, še naprej delajo slabo?

Malo delam tudi v turizmu in poznam več primerov, ko je fovšija in zaplankanost sosedov zatrla marsikakšno dobro idejo. Bom dal za primer vaški sejem v Štanjelu. V časi, ku je sejem najbolj laufal (v zadnjih časih je malo zamrl) se je našlo nekaj veleinteligentih ljudi, ki so začeli trditi, da stojnice kazijo podobo vasi in odganjajo turiste. In kako naj bi imela vas od turistov korist, če ne od denarja, ki ga zapravijo v vasi (v veliki meri na stojnicah z domačimi pridelki, izdelki domače obrti in spominki)?
(+6)všeč
Holcar22. 04. 2013 22:26:35
Za konec te brezplodne debate.
Če bo iz tega projekta nastalo kaj dobrega, bom smatral mdr. tudi po tem, ali bo kdo obnovil tisti stvor na vrhu vogla, ki se naziva hotel.
če se bo to zgodilo, bom priznal poraz.prej pa ne!jezen
recite, kar hočete.
(+1)všeč
MajaO3. 04. 2013 10:45:49
všeč
Alfista3. 04. 2013 10:54:46
... in taki bi se šli nova vlaganja, ko niti obstoječe firme ne znajo furat.
Zgodba Slovenije zadnjih 20 let, ki se ni obnesla.
Morda si mora pa nekdo spet zaslužiti funkcijo, kot si jo je ob prvem projektu.
S tem sem zaključil.
(+1)všeč
Becar3. 04. 2013 11:06:49
@MajaO

˝Zafuran projekt˝ pomeni slabo realiziran projekt, ki ne prinese finančnega plusa. Čisto enostavno je to, brez nepotrebnega kompliciranja.

Vse ostalo kar naštevaš (slaba zastavljenost, slabo vodenje itd.) pa je vzrok zafuranega projekta.
(+6)všeč
MajaO3. 04. 2013 11:15:19
všeč
Zebdi3. 04. 2013 11:37:04
@MajaO: AJPES pravi, da ima v obeh podjetjih lastniški delež ista oseba.
(+3)všeč
Stranica:1234567
     
Copyright © 2006-2024 Hribi.net, Uvjeti korištenja, Kolačići