Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Korisničko ime:
Lozinka:
Prijava
Još niste registrirani? Registracija.
Zaboravili ste lozinku?

Sigurnost u planinama

Ispis
pikica123. 08. 2012 19:38:32
sviđa mi se
Rak25. 08. 2012 17:57:28
Zanimljiva i poučna debata od prvog posta nadalje. Što sam više čitao, više sam saznao i što više znam, više shvaćam koliko malo zapravo znam.zmeden Da neću samo filozofirati, i mene muči problem kakvo samovarovanje na "normalnim" stazama u visokogorju odnosno tamo gdje su već zategnute "zajle" s čavlovima. Već sam u letima, blizu tri četvrtine na sto, planinskih iskustava mi ne manjka, planinarim od djetinjstva, ali zadnjih godina najradije sam, volim fotografirati, i kao što netko već spominje, i tamo gdje može biti opasno, n.pr. kad si na "zajli". Čeladu sam nabavio, sad se odlučujem za sigurnosni pojas, ali mi odluku otežava činjenica da oko pojasa već nosim "fotografski" (nekakav penjački) pojas, s objektivom i priborom.
Budući da mi za završetak transverzale nedostaje samo još Razor i pečati oko Triglava, gdje sam se inače prije mnogo godina već šetao, ali uglavnom s poklučke strane, molim za bilo kakvo mišljenje i savjet. Iskustva drugih su zlatna vrijedna, čak i od mlađih. Ali da je odluka na kraju ipak moja, znam.zadrega
Uostalom, brda i planine ću još obilaziti dokle god će služiti glava i noge, naravno da razne "ferate" ne dolaze u obzir.
(+2)sviđa mi se
turbo25. 08. 2012 21:30:14
@Rak,
U Iglušportu iznajmljivanje jednodijelnog penjačkog pojasa košta 4.99€ za tri dana !!!
Ako ture gdje je pojas potreban nisu baš mnogo u planu, iznajmljivanje može biti vrijedno razmatranja.
sviđa mi se
Rak26. 08. 2012 12:14:43
primoza,turbo, hvala na savjetima, oba su silno korisna. I sreću u planinama!
sviđa mi se
Zebdi29. 08. 2012 12:02:28
Još jedan odpoziv samovarovalnih setova, ovaj put Singing Rock. Očito su počeli malo bolje testirati proizvode...

http://pzs.si/novice.php?pid=7298

sviđa mi se
Becar29. 08. 2012 14:54:38
To je nevjerojatno! Jesu li svi ti previše štedjeli pri proizvodnji? Na račun sigurnosti? Ili je roba iz Kine s naljepnicom preko? To je sve za tužiti i zatvoriti. Kapitalizam.
(+1)sviđa mi se
urbancek29. 08. 2012 15:30:20
Zanimljivo, da su svi s "torbicama". Ja još uvijek najviše vjerujem običnima s pločicom...zavijanje z očmi
sviđa mi se
Zebdi29. 08. 2012 15:37:47
Koliko razumijem, problem nije ni u torbicama, nego u onim elastičnim trakama...
sviđa mi se
Keko29. 08. 2012 18:54:01
Imam osjećaj da su te rastegljive trake od istog dobavljača koji je opskrbljivao različite proizvođače po Europi i sad svi imaju iste probleme.
sviđa mi se
keber129. 08. 2012 21:45:20
Većina sigurnosne opreme je napravljena u Kini, čak i od najpriznatijih proizvođača, samo malo pročitajte deklaracije.
sviđa mi se
BibaS30. 08. 2012 08:49:29
Pogledala sam malo opremu kod nas i u Austriji - i proizvodi koji se prodaju kod nas (Petzl) su napravljeni u Kini, dok sam primijetila da su oni na prodaju u Austriji napravljeni u Francuskoj zmeden
sviđa mi se
Zebdi30. 08. 2012 09:19:36
Čisto moguće, iako ja osobno tome ne bih posvećivao preveliku pažnju. Poznam hrpu ljudi koji koriste Petzl opremu, a generalno gledano bilo je vrlo malo primedbi na kvalitetu, ako sploh kakva. Ostavimo odjeke (kojih nije bilo malo), govorim o iskustvima iz upotrebe. Čak i ako su odstupanja u kvaliteti između kineske i francuske robe, ih još nitko od poznanika nije opazio.

Koje si proizvode usporedila?
sviđa mi se
Keko30. 08. 2012 10:58:16
Baš Petzl je imao odpoklic samovarovalnih setova prošle godine zbog smrti Francuza, jer su popustili šavovi.
sviđa mi se
keber130. 08. 2012 11:58:01
@Zebdi: kvalitetu kod sigurnosne opreme zamišljam kao jamstvo sigurnosti. Poznati su problemi s Petzlovim Reversom 3, koje Petzl nije htio priznati, ali znam za nekoliko slučajeva. Sam sam imao problema s samovarovalnim setom Black Diamond (karabiner se nije zatvarao), što smo "riješili" zamjenom.
Uopće se ne može očekivati puno primedbi na to, jer je baš sigurnosna oprema ona razlika između života i smrti. Kako se nose sa sigurnošću u kineskim tvornicama, pročitali smo već na mnogim mjestima, ali svakako ne vjerujem da rigorozno testiraju svaki komad opreme, odnosno da Švicari, Nijemci, Austrijanci, Talijani i Francuzi imaju puno svojih zastupnika u tim tvornicama - ako ih uopće imaju, osim nekog neuka predstavnika.
sviđa mi se
neph30. 08. 2012 12:35:55
Nažalost i sam sam vlasnik Reversa 3 koji spada u "problematičnu" seriju... Htio sam ostvariti jamstvo, ali su mi prodavači rekli da je već bilo prilično reklamacija takvih i nijedna nije prihvaćena. Mislim da s takvim slučajevima tvrtka poput Petzla gubi dosta povjerenja.

Sveukupno gledano plezalna oprema je svakako prilično sigurna i može joj se jako vjerovati.
sviđa mi se
Keko30. 08. 2012 12:41:12
ATC od Black Diamonda je u tom pogledu bolji, jer se pri habanju ne pojavljuju oštri rubovi koji bi oštetili konopac.
sviđa mi se
neph30. 08. 2012 12:44:09
Slažem se! Proizvođači tvrde da su navedeni problem riješili s četvrtom serijom Reversa. Vrijeme će pokazati hoće li govoriti istinu.
sviđa mi se
Keko30. 08. 2012 12:54:24
Pri kupnji sam i sam oklijevao između četvrte serije Reversa od Petzla i ATC-a i upravo zbog sumnje da je greška stvarno otklonjena, radije sam se odlučio za ATC.
sviđa mi se
Zebdi30. 08. 2012 14:53:54
@keber1: da, ali oni problemi s Reversom 3 nisu utjecali na sigurnost. Ali su jako utjecali na vijek trajanja konopca, što je vrhunske šlamparije s Petzlove strane i ako bi bili malo ozbiljniji, zamijenili bi upitne proizvode. Srećom mi ovaj prvi Reverso još uvijek lijepo služi velik nasmeh

Inače sam htio reći da u praksi vjerojatno nećemo primijetiti razliku između francuske i kineske opreme. Ili je OK ili je cela serija loša...
(+1)sviđa mi se
Stranica:1234567...171819
Za objavu komentara morate se prijaviti:
Korisničko ime:
Lozinka:
Prijava
Ukoliko još nemate korisničko ime, morate se prvo registrirati.
         
Copyright © 2006-2026 Hribi.net, Uvjeti korištenja, Privatnost i kolačići